2. Opinions d'hotels de Mèxic
  3. Opinions d'hotels de Mèxic
Yucatan Peninsula Mexico Opinions de bed and breakfasts i fondes autèntiques de clients reals

• Hostal Zócalo Puntuació: 8

"Molt ben situat a la plaça principal. L'ubicació és del millor. Considero que qualitat preu és molt correcte. Esmorzar abundant, acceptable de gust. El menjador és molt bonic i té uns balconets preciosos. Aire retro vintage. Zona comuna amb sofàs molt agradable i fresca. Vam estar molt còmodes. Lavabos comuns nets. Aigua gratuïta. Les fotos són tal qual. Recomanaria si busques preu econòmic."

• "El llloc te un encant innegable, ple de detalls, amb una decoració i una arquitectura dificil de descriure, les habitacions son cada una diferents i amb una temàtica El Saúl, l'amo de l'hotel, és encantador i molt servicial, amb una conversa interessant i disposat a donar-te un cop de mà en el que faci falta"

• Mi Refugio Dive House Puntuació: 8

"El tracte i el ambient"

• Tortuga Bacalar Puntuació: 3

"La ubicació és molt bona."

• "La gent va ser molt simpàtica, ens van explicar moltes coses i recomanacions de que fer i van fer moltes activitats."

• Kuka y Naranjo Puntuació: 10

"La filosofia de l’hotel, el personal és encantador i els espais són molt bonics. Que tingui opció d’aparcament és un encert en una ciutat com Mérida. També l’esmorzar, molt complet i deliciós!"

• Bed and Breakfast Pecarí Puntuació: 10

"Tracte familiar"

• Casa Xu´unan Puntuació: 9

"Els anfitrions han sigut molt molt amables. Ens van cuidar com si foren de la familia. Estem molt agraïts . Serveixen um almorzar de.menjar típic molt bo. Els llits son comodes i les habitacions amplies. Sense dubte tornariem a quedarse ací."

• Casa Tauch Puntuació: 7

"És un lloc funcional per agafar autobusos o per anar a l'aeroport."

• Casa Pecari Puntuació: 7

"A uns 20 min de l'estació ADO. Al costat de l'avinguda principal, però vaig trobar que a l'hora de sopar, poca oferta aprop. Allotjament correcte pel preu que ofereix. Cuina de la zona comuna acceptable, però caldria neteja. Estan atents als missatges, responen bé. Per fer el check in vam avisar i ens van obrir."

Els 30 millors bed and breakfasts i fondes de Yucatan Peninsula Mexico

A partir de 82.220 opinions de bed and breakfasts i fondes a Booking.com