2. Opinions d'hotels de Hongria
  3. Opinions de bed and breakfasts i fondes de Pest
Pest Opinions de bed and breakfasts i fondes autèntiques de clients reals

• Dob Twenty Rooms Puntuació: 10

"L'apartament està totalment reformat. L'edifici és antic i no en massa bones condicions. Quan arribes et sorprèn perquè no fa massa bona impressió, però l'allotjament impecable. Súper recomanable!!! Com dic està totalment reformat, amb nevera a l'habitació i una cuina equipada amb tot el que es necessita per si vols fer algun àpat allí. També destacar que tant la porta d'accés com les finestres que donen al pati de llums , estan perfectament aïllades i amb reixes de seguretat, la qual cosa fa que no et molesti ningú i a més et sent segura. De fet, tinc previst tornar amb la meva família. Els anfitrions en tot moment comunicant-se per whas per si tot anava bé."

• "Hem estat molt a gust, en habitacions en ple centre de Budapest, molt netes i amb bona temperatura. El personal és molt agradable en tot moment, i ens han facilitat tant l'entrada com la sortida, i també l'estança."

• "Res"

• OPERA16 Guestrooms Puntuació: 6

"L’hotel es molt cèntric, aprop de tots els llocs d’interès, parada de bus aeroport i transport públic. El Check-in es molt fàcil i molt ben explicat, l’habitació es sencilla còmoda i neta i disposa de cafetera, nevera, cafè i aigua de cortesia."

• Butterfly Home Danube Puntuació: 10

"Situació immillorable, bon esmorzar. El propietari és molt amable i ens va ajudar en tot moment."

• "Situacio i habitacio espectaculars"

• "Ubicació. Accés a cuina compartida. Calefacció i serveis molt correctes"

• "Excel•lent ubicació a la plaça de la Basílica de St Esteve que et permet anar a peu a molts del punts d’interés a més de tenir diferents parades de metro i tram aprop. Habitació-estudi ampli i còmode per una família de 3 membres."

• "Bona situació. Al costat de un supermercat i una parada de metro. Habitació amplia i neta."

• Broadway City Guesthouse Puntuació: 5

"Ubicació molt bona"