2. Hotelbeoordelingen Cambodja
  3. Hotelbeoordelingen Cambodja
Phnum Bokor National Park Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Cambodhi - Vegan Guesthouse Beoordelingsscore: 9

“Rustig gelegen net buiten het centrum. Mooi uitzicht. Vriendelijke en behulpzame uitbaters.”

• Fish Island Bungalows Beoordelingsscore: 7

“De eigenaaren zijn heel aardig, ze regelen gelijk als je wat nodig heeft. De eerste dag heeft Mr. Ling mij rondgeleid. We gingen met zijn scooter langs de dorpen in de beurt. Dat was zeker heel leuk.”

• Devi Kampot Resort at Phum Kampot Beoordelingsscore: 9

“Authentiek, gezellig, mooie locatie.”

• Monkey Republic Kampot Beoordelingsscore: 9

“De gezamenlijke ruimte/ cafeetje is super gezellig en daarbij is het eten ook heel lekker!”

• Ta Eng Guesthouse Beoordelingsscore: 8

“Goede prijs voor een basic kamer. Grappige eigenaar die ons een extra ventilator gaf omdat er weinig verluchting in de kamer was.”

• The Hidden Oasis Bungalows Beoordelingsscore: 10

“De bungalows zijn nieuw, maar gebouwd als een traditioneel Cambodjaans huis. De kamers zijn heel schoon en hebben een goede airco. Het wordt uitgebaat door een lokale familie dus je steunt de lokale economie door hier te verblijven.”

• Retro Kampot Guesthouse Beoordelingsscore: 10

“Alles was super. Vriendelijk welkom met een bakje vers fruit. Bed was prettig. Ontbijt, lunch en koffie zijn uitstekend. De plek is super mooi, beter dan op de foto’s. Monika en haar familie zijn super lief. We konden daar scooters huren, wat wel nodig is om naar het centrum te gaan.”

• Kampot Coco Guest House Beoordelingsscore: 10

“Super aardig personeel, leuke tour gehad wat geregeld was door de eigenaar. Kamer is prima en schoon. Fijne locatie, dichtbij verschillende restaurantjes. Ontbijt divers met vers fruit”

• Villa La Plantation Beoordelingsscore: 10

“Wil je even rust en relaxen dan kunnen we ons geen betere plek voorstellen. Geweldig mooie kamer met fantastisch uitzicht, heel goede service, heerlijk groot zwembad en echt op de peperplantage. Er zijn 4 kamers, het voelt enorm warm & persoonlijk. Er wordt s’avonds voor je gekookt en s’morgens een heerlijk ontbijt. De tour op de plantage zeker niet overslaan. Dit zijn ondernemers die werken vanuit hun hart en maken met veel zorg de plaatselijke community mooier & beter.”

• Kampot Cabana Beoordelingsscore: 7

“Gezellige locatie, de bungalows en tuin zijn goed onderhouden. Slechts 1 gemeenschappelijke douche en toilet, maar nooit moeten wachten. Over het algemeen aangenaam verblijf.”

De 25 beste B&B's en herbergen in: Phnum Bokor National Park

gebaseerd op 7.256 B&B- en herbergbeoordelingen op Booking.com