2. Opinions d'hotels de Índia
  3. Opinions de bed and breakfasts i fondes de Rajasthan
Rajasthan Opinions de bed and breakfasts i fondes autèntiques de clients reals

• Jaipur Sundeck Puntuació: 10

"Edifici preciós!!! L’habitació és espaiosa i lluminosa. Tot estava molt net. L’ambient és molt agradable i familiar. Els propietaris ens van ajudar amb tot el que vam necessitar i ens van convidar a passar el Holi Festival amb ells i la seva familia. Ho recomanem molt!!!"

• "Personal amable, un lloc silencios i les vistes de la terrassa xulisimes"

• Jaipur Haveli Puntuació: 9

"Tot. L'amo era encantador i ens van atendre tots molt bé. Super amables i en tot moment atents amb nosaltres. Habitació molt neta. Dins del soroll de la ciutat, trobaves pau aquí"

• "La ubicació céntrica , l'espai i edifici amb encant i ben restaurat. Zona silenciosa. Servei de taxi ben gestionat."

• Lakeside Inn Ratanada Puntuació: 7

"Ja coneixia aquest lloc. Les habitacions són correctes, netes i còmodes. És un hotel en una zona de la ciutat que té botigues, restaurants i altres serveis."

• Durag Niwas Guest House Puntuació: 7

"El disseny de l’habitació i que era una Guest House acollidora."

• "Allotjament nou amb unes excel·lents instal·lacions i unes habitacions impresionants. També hi hem trobat uns propietaris que ens han fet sentir com a casa. Lloc que recomanaria sens dubte."

• Black Pepper Home Stay Puntuació: 10

"La família de l'hostal ens va tractar de meravella. Hi tornaríem 100 cops, molt recomanable. Gràcies per tot!"

• Musa's Homestay Puntuació: 3

"La proximitat al centre"

• "Ens ha encantat la localització, la terrassa amb vistes al fort i la grandària de l'habitació i el lavabo."

Els 30 millors bed and breakfasts i fondes de Rajasthan

A partir de 32.819 opinions de bed and breakfasts i fondes a Booking.com