2. Hotellrecensioner IND
  3. Recensioner för B&B och värdshus i Rajasthan
Rajasthan Verifierade recensioner av B&B och värdshus från riktiga gäster

• ”Hotell med mycket god mat och fin trädgård. Perfekt för sällskap och fest.”

• Tourist Pension Gästbetyg: 10

”Rent och välskött. Mycket fint rum med eleganta målningar. Rajesh är mycket sympatisk och omtänksam och kan verkligen Shekawati. Han hade bra kartor som jag hade stor nytta av. Utmärkt mat.”

• ”Jag tillbringade tre fantastiska dygn här. Personalen är oerhört hjälpsam, läget är fantastiskt. Tryggt och lätt att promenera överallt i de gamla stadsdelarna. Cafét i bottenvåningen serverar mycket god frukost och har även öppet dagen och kvällen.”

• Hotel Moon Light Gästbetyg: 8

”Vi bodde i ett deluxrum med balkong. Stort och fint med bra dusch. Bra läge. Vänlig personal som hjälpte oss så gott de kunde då vi hade oturen att komma precis när det pågick ett indiskt bröllop (hög musik) utanför.”

• Tanisha Heritage Haweli Gästbetyg: 10

”Välskött, rent och trevliga innehavare. Bra läge i gamla delen av stan. God mat.”

• Gajanand Guest House Gästbetyg: 10

”Hyresvärden var mycket trevlig och hjälpsam. Han hjälpte oss att organisera en fin kamelsafari. Han hade svar på alla våra frågor om både Jaisalmer och Indien. En riktigt trevlig och ärlig man. Rummen var enkla men rena. Ett jättetrevligt boende som jag verkligen rekommenderar!”

• ”Allt men speciellt vår värd Sushil och hans fina bemötande och hjälpsamhet i alla sammanhang. Takterrassen är mycket vacker med en underbar utsikt.”

• Tanu's homestay Gästbetyg: 10

”Fantastiskt mysigt boende i bra läge i gamla stan och nära fortet. Värden Tanu är väldigt hjälpsam frukosten är god både för vuxna och barn. Efter en dag med promenader på stan och vid fortet satt vi på taket och spelade kort och sällskapsspel. Mysigt!”

• Hotel Cedar Gästbetyg: 2

”Bara sängen och duschen var ok.”

De 30 bästa B&B-boendena och värdshusen i Rajasthan

baserat på 32 819 recensioner för B&B-boenden och värdshus på Booking.com