2. Opinions d'hotels de Itàlia
  3. Opinions d'hotels de Itàlia
Chianti Opinions de bed and breakfasts i fondes autèntiques de clients reals

• La Magnolia Puntuació: 10

"La tranquil·litat, els amfitrions i el seu tracte. L'esmorzar excel·lent"

• "el entorno"

• Sportland Puntuació: 8

"La situació prop de les carreteres per fer les excursions"

• La Sosta Puntuació: 10

"Lloc tranquil, molt confortable i el personal súper atent i amable."

• B&B CASAGRANDE Puntuació: 10

"Aquest allotjament està ubicat a la zona més interessant de la Toscana, pròxim als paisatges més bonics i sense turisme massiu. L'esmorzar era fet amb les verdures del seu hort i la música clàssica d'atmosfera feien que començar el dia fos una meravella. L'Antonella i en Roberto ens van ajudar amb tot el que van poder durant l'estada i tenen un establiment on es cuiden tots els detalls, per petits que siguin, i on t'hi pots sentir com a casa. A més, ens aconsellaren visites, restaurants i pobles que milloraren la qualitat del nostre viatge."

• B&B CASAGRANDE Puntuació: 10

"L'allotjament és bonic, confortable i especialment net. Cal destacar l'amabilitat i les recomanacions que ens va fer l'Antonella. També ens ha encantat l'esmorzar, exemple de la cura pels detalls i la qualitat dels productes. Gràcies per tot."

• "la ubicació i l’atenció de la Fabrizia en tot moment, et resol qualsevol problema i t’aconsella opcions a l’hota de viatjar"

• Le Terrazze Del Chianti Puntuació: 9

"Bona ubicació, hotel amb encant, magnífica terrassa, propietaris molt amables"

• Villa Cristina Puntuació: 10

"La situació, pàrquing gratuït, la piscina, l 'esmorzar."

• "L'atenció d'Helena és excepcional. L'habitació és ample i el llit còmode (ens agraden durs per descansar bé l'esquena). Els banys estàven molt nets i l'esmorzar és molt correcte. La piscina és prou agradable, donat que en la data que varem anar feia molta calor. La situació vers Greve in Chianti està força bé, ja que en 10 minuts caminant pots arribar al centre."

Els 30 millors bed and breakfasts i fondes de Chianti

A partir de 21.887 opinions de bed and breakfasts i fondes a Booking.com