2. Hotelanmeldelser for Tyskland
  3. Hotelanmeldelser for Tyskland
Teutoburg Forest Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• "Nem og problemfri indtjekning via code, i en imponerende bygning, tidligere kurhotel. Dejligt værelse med terrasse i stueplan mod park. Rolig og stille beliggenhed. Seværdig og interessant by med dens kur historie og saltanlæg. Gratis parkering på lukket område (bom) lige over for hotellet."

• Boardinghouse CityHome am Kurpark Point fra anmeldelser: 10

"Dette sted var vildt godt. Det var fantastisk flot lige fra man kommer ind. De har lige åbnet ny restaurant og den er også flot. Vi var inde at spise på åbningsdagen, for os dansker var det anderledes mad, men det gik fint. (De har kun åbent fra 9-16) Lejligheden var smuk og moderne indrettet og vi havde en stor altan (eller terrasse) Der er kun ca. 500 meter til den gamle bydel og man kan gå igennem den fantastisk flotte park med en sø til byen. Lige når man går ind i parken ligger der en cafe der hedder Estrablattet og de laver rigtig god mad og har åbent til midnat. Der er også parkering under huset."

• GuestHouse Bielefeld - Brake Point fra anmeldelser: 1

"Man skal vide at denne lejlighed ligger i en gammel togstation og togene køre hele tiden lige på den anden side af muren. Også godstog. Der står i fremvisningen at der er privat parkering men alle P-pladser er privat til et firma og det koster 40 euro at holde der i bøde. Da det er en banegård er der mange biler hele tiden og ingen plads til at parkere. Da vi tændte for ovnen begyndte det at ryge meget kraftigt og vi måtte slukke med det samme. Der lå masser af fedt i bunden af ovnen. Adressen var ikke korrekt og selv med hjælp fra lokale folk kunne vi ikke finde lejligheden da alle troede at der ikke var nogen lejligheder i bygningen. Vi ringede til udlejer men ingen tog telefonen. Vi måtte ringe til booking.com og få hjælp fra dem. På grund af ovnen og togene valgte at vi ikke ville bo der. Det ville være umuligt at sove der så vi fandt et andet sted at sove. Vi vil bestemt ikke anbefale dette sted til andre."

• sleep in - Bielefeld Boardinghouse Point fra anmeldelser: 8

"Hvilken morgenmad?"

• "Perfekt beliggenhed. Super dejlig lejlighed. Alt var rent og flot."

• "Renlighed, gode faciliteter, gode senge"

• Apartmenthaus Celik Point fra anmeldelser: 10

"Det var en rigtig dejlig lejlighed. Lavet til mennesker der bruger kørestol. Man føler sig hjemme. Dejligt møbleret og alt man skal bruge i køkkenet. Der er tænkt over mange detaljer og alt ser smukt ud. Der er en dejlig stor tagterrasse med alt der skal bruges. Køkkenet har også alt man skal have. Der er varme i gulvet så det er behageligt. Badeværelset er stort og flot. Ligger i et roligt kvarter selv om det ligger ud til vejen. Jeg vil anbefale at reservere parkering på stedet da det er svært at finde parkeringsplads ."

• sleep in - Bielefeld Boardinghouse Point fra anmeldelser: 9

"Hvilken morgenmad?"

• Traumlage im Stadtzentrum von Detmold Point fra anmeldelser: 8

"Vi ville gerne bo i centrum af Detmold. Derfor valgte vi stedet, da det havde den beliggenhed, vi gerne ville have. Ydermere var der det antal soveværelser vi gerne ville have. Lejligheden var stor og rummelig. Værten/ejeren af lejligheden var imødekommende og behjælpelig med eks turforslag og valg af spisesteder. Jeg kan varmt anbefale både Detmold og lejligheden"

• Reiterhof Zwei Linden Point fra anmeldelser: 8

"Uformelt. Frie rammer"