2. Opinions d'hotels de Croàcia
  3. Opinions d'hotels de Croàcia
Trogir Riviera Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• "La ubicació és excelent si s'ha d'agafar un avió, ja que està a cinc minuts caminant de l'aeroport. Els anfitrions són molt amables."

• "Ideal per passar l'última nit abans d'agafar un vol. A 10 minuts de l'aeroport. Platja a 5 minuts, una platja familiar sense enrenou. Hi ha un restaurant proper. Era el que esperàvem."

• Apartmani Mijatović Puntuació: 10

"L'amabilitat de l'amfitriona i la rapidesa i ajuda en resoldre un petit inconvenient."

• APARTMAN LJUBICA Puntuació: 10

"L'amplitud de l'apartament i molt ben renovat. Té molts detalls"

• Apartmani Zaja Puntuació: 9

"Les vistes i que tot es nou i molt net"

• Apartments Babić Puntuació: 8

"Vam arribar i ens va rebre l'anfitriona. El pis és el que s'anuncia, un apartament proper a la platja, concretament a 10 minuts caminant. Molt còmode, relativament nou. Molt agradable."

• Hotel Concordia Puntuació: 8

"Habitació amb dos espais, saleta amb sofà, bany i l'habitació amb el llit. Molt ben ubicat davant del port i a dos minuts del centre històric. Ens han guardat les maletes fins l'hora que hem necessitat"

• "Literalment esta a 10 min caminant del aeroport i a 10 min caminant de la platja. Perfecte per a la ultima nit abans de un vol. El llit doble es comodissim."

• Apartment Eva Puntuació: 10

"L'apartament tenia tot lo necesari, no li faltava res, tot al detall amb gust. Molt net, cuidat i molt confortable. L'amabilitat de la propietaria excelent,. Felicitats ens varem sentir com a casa!!"

Els 15 millors hotels de Trogir Riviera