2. Opinions d'hotels de Tunísia
  3. Opinions d'hotels de Tunis Governorate
Tunis Governorate Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Hotel Carlton Puntuació: 10

"Hi vaig tornar una setmana després del primer cop i el personal em va saludar com si ens coneguessim des de feia molt temps; fins i tot es van interessar per com m'havia anat la ruta pel país."

• Nomads Hostel Tunisia Puntuació: 8

"Bona ubicació. Les consignes eren grans. Els lavabos espaiosos. Et deixen guardar les maletes després de fer el check-out."

• Ibis Tunis Puntuació: 10

"Personal molt amable. Esmorzar bo i abundant. Llits còmodes.. Pàrquing vigilat gratuit."

• Hotel Tiba Puntuació: 7

"La tranquilitat"

• Majestic Hotel Puntuació: 9

"Tot un clàssic a Tunis, hotel amb molt bon servei"

• "El hotel molt be i ben situat. Esmorzar correcte i sopar exel.lent. Al arribar no hi havia Wifi perque no funcionava pero el van arreglar molt rapid. Les habitacions i el bany molt be. El personal molt simpatic."

• Palais Bayram Puntuació: 8

"Ubicació excel·lent. Vam poder guardar la moto en un petit magatzem del mateix hotel. Personal de recepció molt amable. Habitació molt gran i llit molt còmode."

• Appartement Tunis Puntuació: 7

"Ubicació excelent. Bona comunicació amb el responsable per fer l'entrada. Intimitat d'un pis sencer, tot i que sense cuina."

• Hôtel Suisse Tunis Puntuació: 10

"Hotel molt ben situat, al costat de la Medina. El personal molt amable i acollidor, ens han ajudat i orientat moltíssim. Tot molt net. Amb uns esmorzars genials! Hotel muy bien situado, al lado de la Medina. El personal muy amable y acogedor, nos han ayudado y orientado muchísimo. Todo muy limpio. Con unos desayunos geniales!"

• Marigold Hotel Puntuació: 6

"La veritat, compart amb la darrera vegada, he trobat tot molt deixat. Facil aparcar es l'unic que diria"

Els 30 millors hotels de Tunis Governorate