2. Hotelbeoordelingen Roemenië
  3. Hotelbeoordelingen: Vâlcea
Vâlcea Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Bulevard Beoordelingsscore: 8

“Mooie grote kamer en een grote badkamer. Alles was schoon en comfortabel. Prettig verblijf gehad.”

• Hotel Bulevard Beoordelingsscore: 9

“Heerlijk hotel op onze doorreis naar Boekarest. Lichte, ruime kamer. Fijne bedden en dekbedden. Heel aardig personeel, goed (groot) restaurant beneden met een mooi assortiment wijnen. Heerlijke douche. Ontbijt hadden we niet inclusief geboekt, maar in het restaurant konden we vanaf 8:00 ook a la carte ontbijten. Alles goed vers. Veel eigen parkeerplaatsen achter het hotel. Wifi werkte perfect. We komen zeker terug.”

• Pensiunea Luminita Beoordelingsscore: 10

“gastvrijheid, rust en vrolijkheid”

• Grand Hotel Sofianu Beoordelingsscore: 10

“Locatie ten opzichte van de stad en de locatie naast een mooi park. Zeer schone en grote kamers.”

• EFM Motel Beoordelingsscore: 7

“Goede hygiëne Goed bad Aan de grote weg, dus handig als je veel rondreist zoals wij.”

• Simfonia Boutique Hotel Beoordelingsscore: 10

“De kamer, de bedden, de inrichting, zo schoon en gezellig, super terras, WiFi top alles dus! Ontvangst ook heel aardig, Restaurant op het dak ook heel goed!”

• Grand Hotel Sofianu Beoordelingsscore: 8

“De kamers waren prima.”

• Hotel Carolin Beoordelingsscore: 9

“Schitterend hotel mooie inrichting geweldige kamer, heerlijk ontbijt”

• Hotel Miraj Beoordelingsscore: 9

“Goede locatie. Je kunt er makkelijk met de auto komen en parkeren. Heel goed ontbijt, vriendelijk personeel, schone kamers en goede bedden. Voortreffelijk eten bij het Libanees restaurant dat hieraan grenst.”

• Hotel Bulevard Beoordelingsscore: 8

“Rustige ligging, ruime nette kamers, goede bedden en moderne douche. Restaurant beneden.”

De 30 beste hotels in: Vâlcea