2. Hotelbeoordelingen Roemenië
  3. Hotelbeoordelingen: Vâlcea
  4. Hotelbeoordelingen Râmnicu Vâlcea
Roemenië Râmnicu Vâlcea Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Hotel Bulevard Beoordelingsscore: 9,2

“Heerlijk hotel op onze doorreis naar Boekarest. Lichte, ruime kamer. Fijne bedden en dekbedden. Heel aardig personeel, goed (groot) restaurant beneden met een mooi assortiment wijnen. Heerlijke douche. Ontbijt hadden we niet inclusief geboekt, maar in het restaurant konden we vanaf 8:00 ook a la carte ontbijten. Alles goed vers. Veel eigen parkeerplaatsen achter het hotel. Wifi werkte perfect. We komen zeker terug.”

• Grand Hotel Sofianu Beoordelingsscore: 9

“Locatie ten opzichte van de stad en de locatie naast een mooi park. Zeer schone en grote kamers.”

• Hotel Castel Beoordelingsscore: 9,2

“Tot onze verrassing gelegen tegenover een Ierse pub. Het ontbijt was erg goed en de kamer was prettig en ruim voldoende”

• Hotel Miraj Beoordelingsscore: 9

“Goede locatie. Je kunt er makkelijk met de auto komen en parkeren. Heel goed ontbijt, vriendelijk personeel, schone kamers en goede bedden. Voortreffelijk eten bij het Libanees restaurant dat hieraan grenst.”

• Simfonia Boutique Hotel Beoordelingsscore: 9,6

“De kamer, de bedden, de inrichting, zo schoon en gezellig, super terras, WiFi top alles dus! Ontvangst ook heel aardig, Restaurant op het dak ook heel goed!”

De 5 beste hotels in Râmnicu Vâlcea