2. Opinions d'hotels de Espanya
  3. Opinions d'hotels de Espanya
Vall de Tena Opinions de cases i apartaments de vacances autèntiques de clients reals

• Golf Y Nieve Puntuació: 9

"Tal com mostren les fotos, petit pero acollidor i amb tot lo necessari per 4 persones. Tranquil,preu econòmic, amfitrió atent i facilitat per l’entrada i late ceckout"

• "La casa estava impecable, habitacions amplies, molt net, i les vistes impresionants. El tracte amb el noi de la casa molt atent en tots els dubtes que em tingut ha estat molt rapid en respondre."

• Rincón del Pirineo Puntuació: 7

"Edifici molt tranquil fins que arriba la veïna de dalt"

• "Molt confortable,ben situat i bones vistes"

• "La ubicació, la comoditat, el fet de no haver de portar res perquè estava equipat completament, i les facilitats que el propietari ens ha donat. Fabulós!"

• "Apartament ideal per tenir de base per visitar diferents llocs de la zona amb el vehicle. Bones vistes i en un barri residencial/turístic molt tranquil. Ben equipat i amb plaça de pàrquing on hi cap una furgoneta."

• "Molt ben equipat i molt amables els propietaris. Vam tindre un problema i vam haver de solicitar retrasar el check-out i no ens van posar cap dificultat. Molt agraïts"

• Paso del Onso Puntuació: 10

"Molt net i acollidor"

• Prime Loft PIRINEOS Puntuació: 10

"Molt ben situat, al bell mig de Sabianigo. Té tot el que necessito. La cuina, completa ( rentadora, rentaplats, nevera, forn, microones i dos focs ), així com tots els estris de cuina, permet fer vida allà si no et ve de gust sortir a menjar fora. També hi ha planxa, taula de planxar, estenedor, … Hi ha calefacció, però no aire condicionat ( hi ha un ventilador ). El bany, molt bé"

• "Molt ben situat, el checkin es fa automàtic, molt net i tenia totes les comoditats."

Els 30 millors apartaments i cases de vacances de Vall de Tena

A partir de 23.456 opinions de cases i apartaments de vacances a Booking.com