2. Opinions d'hotels de França
  3. Opinions d'hotels de França
Vallee de la Rance Opinions de cases i apartaments de vacances autèntiques de clients reals

• Appartement au Port Puntuació: 10

"La situació, tot i que has de fer una bona pujada per anar al poble, dormir al port no te preu"

• La cour secrète Puntuació: 10

"La situació de l'apartament és immillorable, al bell mig de Dinan. es pot gaudir del poble però amb una tranquilitat absoluta: a l'apartament es gaudeix del silenci. L'equipació és perfecta: no vam trobar a faltar res (torradora, microones, pots, paelles...). I el llit, molt còmode"

• LE GARDEN CENTRAL STUDIO Puntuació: 9

"Atenció immillorable, apartament gran i acollidor. Ho té tot! Ubicat al cor de Dinan, en un carrer tranquil i a prop de la bonica ciutat. És fàcil trobar aparcament a prop i també ofereix un petit pàrquing gratuïtament. No dubteu a reservar!"

• L'Ecrin de Pauline Puntuació: 7

"La decoració i la situació, al bell mig de Dinan"

• "Era un barri tranquil"

• "RES. ES UN TIMO. Ha estat una autentica vergonya. Vam reservar 1 nit, la vam pagar per anticipat i quan vam arribar (a les 17.30h) no hi havia ningú a la casa (malgrat haver-los avisat amb antel.lacio de l’hora d’arribada). Vam trucar molts cops al Telèfon de la casa que Booking ens havia donat, vam deixar molts missatges de veu, vam escriure emails i no vam tenir cap resposta. Vam mirar la casa per fora i estava tot molt deixat. Poc cuidat i brut. Per dins, evidentment, no ho vam veure perquè estava tancat. Ens vam esperar fins les 21h de la nit a que la casa ens truques pero ningu va respondre les nostres trucades. Al final, vam haver de reservar un altre hotel i tornar a pagar. Al.lucinant. No tenim, de fet, mes noticies d’aquesta casa. Ara demanarem compensació."

• Escale dinannaise Puntuació: 9

"Realment està molt bé. Tot molt net. Està en un lloc tranquil però a prop del centre."

• "L'apartament està molt ben situat, dins les muralles. És una zona molt traquila i agradable. L'apartament està molt nou i net. Té tot el que necessites. Té un jardinet molt bonic i tranquil. Hem estat molt a gust."

• CUDJOE Puntuació: 8

"Tot l'apartament, equipament ,neteja, ubicació"

• "Immersió natura, entorn"

Els 30 millors apartaments i cases de vacances de Vallee de la Rance

A partir de 32.286 opinions de cases i apartaments de vacances a Booking.com