2. Opinions d'hotels de França
  3. Opinions d'hotels de França
Vaucluse Opinions de cases i apartaments de vacances autèntiques de clients reals

• Studio Puntuació: 8

"Pràctic per passar la nit després de visitar la Provença."

• Charme au cœur d'avignon Puntuació: 10

"Molt ben situada, molt net i sobre tôt totalment equipada !! Tots els detalls !!Jean Michel, pendent de tot …. Molt amable !!! Molt recomanable !!"

• L’annexe du 274 Puntuació: 10

"Net. nou"

• "L'amfitrió atén ràpidament tots els missatges enviats. Instruccions d'entrada molt clares. Aparcament inclòs i bon wifi, llit molt còmode. Zona molt tranquil·la, encara que allunyada del centre."

• "La casa fantàstica, còmode i molt neta. L'amfitriona disposada en tot moment"

• "Molt bona localització i comfortable. Barri molt tranquil i l’apartament té tot el necessari. La persona que ens ha atès, molt amable en tot moment"

• "Petit però tens el necessari per passar-hi un parell de nits sense problema"

• "L''apartament molt bonic i amb una vista magnífica del palau dels Papes. Molt tranquil. Per joves, fantàstic."

• "Hi vam passar només una nit perquè estàvem de pas. L'Eugenio, de recepció ens va acompanyar i assessora molt bé en tots els dubtes que teníem. L'Apartament que ens van posar estava molt bé!"

• Les Rapieres Mireio Puntuació: 8

"Una casa de pedra integrada a la natura. Molt bonic. Molt net tot."

Els 30 millors apartaments i cases de vacances de Vaucluse

A partir de 85.604 opinions de cases i apartaments de vacances a Booking.com