2. Hotelanmeldelser for Holland
  3. Hotelanmeldelser for Holland
Veluwe Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Bastion Hotel Arnhem Point fra anmeldelser: 4

"Centralt i byen"

• "Super hyggeligt hotel som ligge ude på landet hvor der er ro og smuk natur."

• ibis Styles Arnhem Centre Point fra anmeldelser: 8

"Fantastisk beliggenhed. Lige ved stationen og centrum. Dejligt rent. Gode senge."

• "Beliggenhed"

• Holiday Inn Express Arnhem, an IHG Hotel Point fra anmeldelser: 8

"Super fin placering og fin morgenmad. Jeg har laktoseintollerance og de havde både laktosefrit brød, ost, yoghurt og soyamælk. Vi fik en voucher til en stor øl eller drinks de dage vi sprang rengøring på værelset over."

• Hotel De Bilderberg Point fra anmeldelser: 7

"Fint hotel med dejlig morgenbuffet og go resturant Træningsmulighedder samt pool"

• Postillion Amersfoort Veluwemeer Point fra anmeldelser: 10

"Meget god morgenmad, manglede ikke noget. Vi på rundrejse med bil, overnattede kun en nat for at se Amsterdam. Det var super hotel lige ud til en sø, vil komme igen når vejret er lidt varmere.Super Hotel ud til en sø"

• Bastion Hotel Apeldoorn Het Loo Point fra anmeldelser: 8

"Beliggenhed"

• "dejlig hovedpude -senge lidt bløde god mad til fornuftig pris god Alm morgenmad"

• Hotel et le Cafe de Paris Point fra anmeldelser: 9

"Skøn beliggenhed i centrum af Apeldorn. Nedgang til parkeringskælder ca. 75 m væk og under 50 m til gågaden. Opmærksomhed - hotellet har ikke elevator og der er stejle trapper hvis man bor på 2. sal som vi gjorde. Men hotellet og den store restauration og ikke mindste kæmpe udendørs serverings område - kan absolut anbefales"

De 30 bedste hoteller i Veluwe