2. Hotelanmeldelser for Holland
Veluwe Verificerede anmeldelser af B&Bs og kroer fra tidligere gæster

• Het Oude Kantongerecht Point fra anmeldelser: 9

"Beliggenhed, personale, stemningen."

• De Rolders Point fra anmeldelser: 8

"- efter vores mening meget lækkert indrettet"

• B B Huize Hooijer Point fra anmeldelser: 8

"Fine forhold med køkken og at vi selv kunne lave morgenmaden/ kaffe Beliggenhed i dejlige landlige omgivelser med gå afstand til den lille by Beekbergen 👌🤩"

• Boerderij de Enkhoeve Point fra anmeldelser: 10

"Dejlig lejlighed med alt hvad vi havde brug for. Meget gæstfri værter. Rolige, landlige omgivelser. Super lækker morgenmad serveret på værelset. Egen terrasse med flot udsigt."

• B&B Paardenhof Point fra anmeldelser: 10

"Super hyggeligt. Perfekt beliggenhed i skøn lille landsby. Og en morgenmad intet andet hotel ville kunne leve op til. Lækkert lækkert 🙏🙏👏👏"

• 't Heerenhuys Point fra anmeldelser: 7

"Behagelig vært, sød gammelt hus, beliggenhed."

• De Rolders Point fra anmeldelser: 9

"Fint værelse/studiolejlighed i et roligt ,landskabeligt og dejligt område i udkanten af byen. Meget tilfreds med opholdet og den venlige ejer. Tak for hjælpen med isposen efter mig fald lige før afrejsen . Opdagede først efter bestillingen/ ankomst, at det er kontant betaling, hvilket medførte ekstra omkostning ved at hæve i hæveautomat. Nu ved jeg, at “kreditkort ikke nødvendig” betyder kontant betaling. Var på gennemrejse en nat og kommer gerne igen"

• Bed and Breakfast Raapop Point fra anmeldelser: 10

"Rigtig rar og imødekommende velkomst samt hyggelige og rene værelser, hvor der intet mangler. Beliggenhed er kun en halv times gåtur fra centrum og John Frost broen. Hjemmelavet og virkelig lækker morgenmad. Vi var meget imponeret. 10 stjerner fra os!"

De 30 bedste B&Bs og kroer i Veluwe

baseret på 13.203 gæsteanmeldelser af B&Bs og kroer på Booking.com