2. Opinions d'hotels de Itàlia
  3. Opinions d'hotels de Itàlia
Via Francigena Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• "Hotel molt confortable i excel.lent ubicat per visitar els millors paisatges la Toscana"

• "La ubicació i les zones exteriors."

• La Casa Di Adelina Puntuació: 10

"Hem estat molt i molt bé a casa d’en Francesco. L’habitació era molt gran i molt còmode, i el bany també. Està molt ben decorat. A part, en Francesco t’ofereix un esmorzar de luxe cada matí. Repetirem de seguida que poguem. Té aparcament proper a la casa i molta oferta de llocs de restauració al preciós poble de Montechiello."

• Combo Torino Puntuació: 10

"Modern, còmode i molt net! Perfecte per anar-hi amb la família!"

• "Habitació molt amplia, amb bany gran. Vam trobar una ampolla d'aigua de cortesia a la nevera el dia que vam arribar. L'habitació té varis calaixos que sempre s'agraeixen. Bona ubicació. Tens el metro molt a prop. Cal tenir present que es una residencia d'estudiants. Pots agafar aigua calenta i begudes fredes."

• Hotel Antica Dogana Puntuació: 10

"Tot"

• Hotel Lago Verde Puntuació: 8

"És un hotel que ha quedat antic però pel preu que cobren compleixen les espectatives sobradament. De dia les vistes al llac i l'entorn són molt maques. Vam arribar que ja era fosc i al restaurent ens van donar de sopar. També hi ha piscina."

• Hotel Universo Puntuació: 8

"La situacio"

• Hotel Reali Puntuació: 9

"Està enmig de la Toscana, a les afores d'un poble on hi ha molts hotels. Pel preu que cobre és molt més que correcte. El personal va ser molt amable, fins i tot ens van fer reserva per sopar en un restaurant. L'habitació és funcional i confortable."

• "Hotel funcional, tot correcte."