2. Opinions d'hotels de Itàlia
  3. Opinions d'hotels de Itàlia
Via Francigena Opinions de bed and breakfasts i fondes autèntiques de clients reals

• Pienzalettings "Suites" Puntuació: 9

"Una meravella de lloc. La situació fantàstica, dins de les muralles de Pienza, en una petita placeta. L'habitació molt gran i acollidora. Ens vam sentir molt a gust. Hi tornaríem!"

• "Tot fantàstic"

• B&B Principe Calaf 3 Puntuació: 9

"Ample i amb piscina. El gerent es molt simpàtic"

• Camere Dentro Il Castello Puntuació: 10

"Habitació bonica, ampla, dúplex. Situat dins de les muralles i amb un restaurant deliciós que val molt la pena (on es recullen les claus)."

• I Colori di Mag Puntuació: 10

"Tot tipus de facilitats per fer el check in i informació turística per visitar Cinque Terre i voltants. Personal amabilíssim: vam tenir un problema i ens van ajudar desinteressadament. Ideal per visitar Cinque Terre, molt a prop de l'estació. Habitacions àmplies i netes, espai de joc, terrassa, pàrquing gratuït. Restaurants a la zona."

• La Dimora Del Bassotto Puntuació: 9

"Instal·lacions molt còmodes. L'habitació era immensa i el bany també. Vam poder aparcar dins de la finca. El millor ha estat l'atenció de l'Antonella."

• Soggiorno Lo Stellino Puntuació: 9

"Comfort de les habitaciions i esmorzar"

• Locanda Il Porcellum Puntuació: 5

"Està molt ben ubicat i l’habitació era ample i còmode."

• villa oliveta Puntuació: 10

"Està molt a prop del centre. És una Villa preciosa amb piscina i un jardí molt cuidat. Els amfitrions són amables i les habitacions molt netes i espaioses. San Gimignano és un poble per quedar-s'hi a viure."

• "Ens va agradar molt el tracte que vam rebre i la bona predisposició de la hostalera. Molt amable i atenta. Un esmorzar meravellós i el fet de tenir a l'abast tot el que es desitges va ser immillorable (aigua, cafè, infusions, fruita...)"

Els 30 millors bed and breakfasts i fondes de Via Francigena

A partir de 629.772 opinions de bed and breakfasts i fondes a Booking.com