2. Opinions d'hotels de Grècia
  3. Opinions d'hotels de Grècia
West Crete Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Deluxe Suites Puntuació: 10

"Amplitud de l’ habitació i el bany"

• Aoria Traditional House Puntuació: 10

"La casa ofereix múltiples possibilitats i és comfortable tant a l'exterior com a l'interior. Les dues terrasses estan orientades tant per gaudir del sol com per refrescar-se a l'ombra. El jardí d'herbes aromàtiques i flors emmarquen la panoràmica de les muntanyes, tan bonica. Tranquil·litat i Benestar màxims. Neteja insuperable."

• Arkadi Hotel Puntuació: 10

"Excel·lent tot!"

• Porto Kalamaki Hotel Puntuació: 8

"Facilitat d’aparcament, durant la nostra estada vam poder aparcar cada dia davant la porta. Cuineta equipada amb estris molt bàsics però suficients si tens intenció només d’esmorzar a l’habitació i dinar i sopar fora. Restaurant i botigueta al mateix hotel. Als voltants de l’hotel hi havia diverses opcions per dinar/sopar."

• Kumba At Koum Kapi Puntuació: 7

"La ubicació i davant del mar"

• "L'experiència de poder viure en una casa tradicional va ser molt enriquidora, les vistes a la muntanya eren magnífiques i l'amfitriona va estar pendent de nosaltres."

• Kalimera Hotel Puntuació: 8

"El personal és molt atent. Ens vam deixar un regal i roba a l'habitació i ens van trucar per avisar-nos. Apartament molt ben ubicat, al costat hi ha de tot, està molt cèntric. Piscina agradable."

• "És un lloc fantàstic en tots els aspectes. La Dori, en Dimitri i en Constantino son els millors anfitrions que m'he trobat. Molt a la vora de l'aeroport. Instalacións molt noves i tot molt ben organitzat. Repetiré segur !!!"

• Gregory Comfort Hotel Puntuació: 10

"Espectacular hotel , trato y desayuno"

Els 30 millors hotels de West Crete