2. Hotelanmeldelser for Grækenland
  3. Hotelanmeldelser for Grækenland
Vestkreta Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Lucia Hotel Point fra anmeldelser: 8

"Mega venligt personale. Rengøring og nye håndklæder hver dag. Super super udsigt fra balkon. Køleskab på værelset."

• Hotel Filoxenia Point fra anmeldelser: 10

"Fantastik ejere. Hjælpsomme, venlige, smilende. Kan kun sige FANTASTISKE Kan kun anbefales. Morgenmad foregik på andet hotel (2 min i gåafstand), men blev fulgt derover af Nikos. Kommer gerne igen"

• "God mad, behagelige og børnevenlige omgivelser, god beliggenhed, rene værelser, flink personale."

• Danaos Hotel Point fra anmeldelser: 7

"Havudsigten"

• Eliros Mare Beachfront Poem Hotel Point fra anmeldelser: 9

"Lækkert hotel. Havde booket et værelse med egen pool, som levede mere end op til forventninger/billeder. Eneste minus var, at der ikke var mulighed for at bestille a la Carte mad. Alt var buffet, hvilket dog også var lækkert - men ville ønske der også var mulighed for andet, buffet bliver trivielt. Vi havde all inklusive som også indbefattede lækre drinks og flaskevand til mad (mange at vælge imellem)"

• Kumba At Koum Kapi Point fra anmeldelser: 7

"God beliggenhed. Udsigt udover vandet. Søde personaler. Hyggelig cafe i stueetagen. Super god kaffe."

• Leptos Panorama Hotel Point fra anmeldelser: 9

"Vi var i et værelse med en smuk udsigt. Alle personale på hotel var rigtig meget høflig og venlig og altid søde personale på reception. Vi var meget tilfredse med renligheden, fordi personalet gjorde rent på værelset hver dag. Hotellets pool var meget god med en smuk udsigt og en separat pool til børn og nok liggestole. En af de ting, der var meget interessant, var den smukke spisestue, der havde havudsigt. Der var mange komfortable sofa overalt på hotellet, så vi kunne tilbringe afslappende timer med familien."

• "Værelset var rigtig flot og neget venligt personale"

• Anais Collection Hotels & Suites Point fra anmeldelser: 10

"Ligger supergodt.Tæt på god badestrand Golden Beach , tæt på busstoppested. Meget venligt og kompetent personale. Har været her 5 gange tidligere og skal tilbage igen. Kan anbefales ."

• El Greco Hotel Point fra anmeldelser: 9

"Beliggenhed, sengene er lidt hårde for mig men gine til min mand"