2. Hotelbeoordelingen Servië
  3. Hotelbeoordelingen: Centraal-Servië
  4. Hotelbeoordelingen Bajina Bašta
Servië Bajina Bašta Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• White Arrow Apartment Beoordelingsscore: 9,4

“Onwijs mooi appartement, een top locatie en we werden ontvangen door twee super lieve vrouwen.”

• “Ongekend gezellige plaats om een paar nachtjes te verblijven. Kamer keurig en ruim. Personeel vriendelijk. Lekker en gezellig restaurant om de hoek.”

• Zvezdica Beoordelingsscore: 9,8

“Fantastisch appartement. Hele benedenverdieping. Van alle gemakken voorzien.”

• Vajat BB Beoordelingsscore: 9,8

“Leuke locatie. leuke mensen”

• Vajat BB Beoordelingsscore: 9,8

“Lieve en behulpzame hosts , mooie locatie , bij aankomst goed ontvangen met een drankje en wat lekkers. Veel informatie ontvangen over de omgeving en bezienswaardigheden. Het huisje is voorzien van alles wat je nodig kan hebben en is heel knus ingericht met authentieke details maar ook moderne gemakken zoals airco en een uitstekende internetverbinding. Naast het huisje krijg je ook de beschikking over het overdekte terras met een grote ingebouwde haard/bbq waar je zelf je eten kan klaarmaken.”

• Apartmani Ogi i Ana Beoordelingsscore: 10

“Hele lieve mensen en een heerlijk verblijf. Alles schoon en netjes!”

• Fantastik Beoordelingsscore: 9,8

“Het appartement was van binnen perfect in alles. Ik vond het luxe. Ik ben de gastheer ook erg dankbaar voor de rondrit die hij mij heeft gegeven met zijn auto in het nationale park Tara. En hij bracht me op unieke plaatsen. Ik reis met het openbaar vervoer. Zonder zijn aanbod was het voor mij onmogelijk om iets van Tara te zien. Ook bracht hij mij naar Mokra Gora waar ik een ritje met de trein heb gemaakt.”

• Villa Montana Zaovine Beoordelingsscore: 9,7

“Het uitzicht is fantastisch. Het appartement was super nieuw met een heerlijke douche. Het terras ligt in de zon. Echt een aanrader. Ik zou het weer opnieuw boeken.”

• Kovačević sobe Beoordelingsscore: 8,8

“Locatie, vlakbij het huisje in de rivier.”

• Mystic River Design Hostel Beoordelingsscore: 9,6

“Goede sfeervolle plek. Fijne staf. En gezellige tuin. Ook werd avondstilte goed gerespecteerd.”

De 30 beste hotels in Bajina Bašta