2. Opinions d'hotels de Turquia
  3. Opinions d'hotels de Regió del Mediterrani
  4. Opinions d'hotels de Lara
Turquia Lara Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• "Les instal·lacions estan bé, encara que està molt pensat per famílies amb nens que venen amb tour operators... si penseu anar-hi de forma independent (és a dir, reservant directament amb booking.com), no us ho recomano. Per altra banda, si porteu adolescents, aquí s'avorriran molt... excepte que comenceu a gastar diners en activitats extres. De tota manera, m'agradaria dir que l'hotel està bé, és ampli, hi ha coses per fer (algunes pagant), i té serveis molt útils com ara metge 24h (que desafortunadament vaig haver de fer servir, però per culpa meva). Voldria destacar la zona de platja, les piscines, el Spa i el Gimnàs. És un bon lloc per descansar, encara que cal tenir en compte l'edat i les preferències de les persones que hi vagin. Com he dit abans, és un lloc perfecte per famílies amb nens petits - menors de 10-12 anys - que no tinguin intenció de moure's massa. Si voleu alguna cosa més activa... potser us interessa buscar d'altres opcions."

• "resort per anar amb familia. activitats ludiques per la nit. davant de la platja"

Els 20 millors hotels de Lara