2. Hotelbeoordelingen Vietnam
  3. Hotelbeoordelingen Con Dao
Vietnam Con Dao Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Con Son Island Hotel Beoordelingsscore: 8,7

“De locatie was super. Dicht bij het mooiste strandje van Con Dao Er heerste een relaxte sfeer,”

• Tuấn Ninh Hotel II Beoordelingsscore: 9,1

“Tuan Ninh hotel 2 biedt een gratis ophaal -en brengservice naar het vliegveld. Scooters zijn te huur voor 150k per dag. De kamer is ruim en heeft een goede airco. De badkamer is erg groot. Het hotel heeft een mooi zwembad op het dak!”

• Con Son Island Hotel Beoordelingsscore: 8,7

“Echt een heel fijn hotel, erg relaxede sfeer, zou zo een surf hostel kunnen zijn. Ligt ook vlak aan zee. Beetje hard bed maar vind ik geen probleem. Gastheer Bình is echt super behulpzaam bij alle vragen en onduidelijkheden. Kan een scooter huren, taxi regelen naar luchthaven enz. Zeer aanbevelingswaardig, ik zou er zo weer heen!”

• Lighthouse Boutique Hotel Côn Đảo Beoordelingsscore: 8,4

“Leuk hotel op een fijne plek in het centrum van Con Son. Vanuit hier is het makkelijk om even naar de night market en verschillende restaurantjes te lopen. Vriendelijke en behulpzaam personeel. We hadden onze vervolgreis nog niet helemaal geregeld en dat is ons helemaal uit handen genomen. Tot slot heeft het dakterras een prachtig uitzicht, wat heerlijk is om na een dagje touren over het eiland te relaxen.”

• Uyen's House Beoordelingsscore: 9,2

“De rust en de tuin”

• Ngọc Anh Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Heel net hotel met zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. We hadden een kamer in het nieuwe gedeelte, met een raam. Op loop afstand van An Oi, een geweldig restaurantje waar we steeds (Westers) ontbeten hebben.”

De 30 beste hotels in Con Dao