2. Hotelbeoordelingen Vietnam
  3. Hotelbeoordelingen: Kien Giang
  4. Hotelbeoordelingen Rạch Giá
Vietnam Rạch Giá Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• STAY hostel - 300m from the ferry Beoordelingsscore: 8,6

“De locatie is top! Erg dichtbij de haven waar vandaan de boot naar Phu Quoc vertrekt.”

• STAY hostel 2 - 350m from the ferry Beoordelingsscore: 8,6

“Schoon, goed onderhouden, vriendelijk personeel. Dicht bij de haven, supermarkt aan de overkant en genoeg mogelijkheden om te gaan eten.”

• Dong Hai Hotel _ Rach Gia Beoordelingsscore: 8,3

“Functionele kamer”

• Kiet Hong Hotel Beoordelingsscore: 9,2

“Het hotel ligt precies tegenover waar de boot vertrekt naar Phu Quoc en bij de receptie hebben ze alles geregeld voor de boot overtocht inclusief de tickets voor de terug reis”

• Nhà mình Homestay Beoordelingsscore: 8,5

“Ligging, ruime kamer, zithoek”

• STAY hostel 2 - 350m from the ferry Beoordelingsscore: 8,6

“Goede locatie! Supermarkt tegenover, evenals een lekker vega restaurant op de hoek (echt een aanrader!). Kamer is basic maar niet ongezellig en voor deze prijs echt helemaal prima.”

• Hoang Phuc resort Beoordelingsscore: 7,2

“Wegens storm op zee onverwacht hier terecht gekomen en 2 nachten verbleven. Zeer gezellig, rustig plekje met fijne behulpzame mensen. Fijn zwembad en lekker eten.”

• Nhà mình Homestay Beoordelingsscore: 8,5

“Echt een top-plek! Professionele en vriendelijke ontvangst. Er wordt goed Engels gesproken. Onze fietsen mochten binnen staan. De eigenaar was zo vriendelijk onze volgende locatie te boeken. De kamer was mooi, modern en zeer schoon. Heerlijk bed! Fijne badkamer met uitstekende douche. We mochten de wasmachine gebruiken en onze was op de droogzolder hangen. Veel extra’s aanwezig zoals waterkoker, thee, föhn (op de gang). Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.”

• STAY hostel - 300m from the ferry Beoordelingsscore: 8,6

“Net en nieuw Tevens dichtbij de ferry”

De 15 beste hotels in Rạch Giá