2. Hotelanmeldelser for Vietnam
  3. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i Khanh Hoa
  4. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i Nha Trang
Vietnam Nha Trang Verificerede anmeldelser af ferieudlejninger fra tidligere gæster

• OceanDream Panorama Luxury Suites Point fra anmeldelser: 9,5

"Lejlighedens beliggenhed er meget god, lige ved siden af ​​stranden og tæt på mange restauranter og caféer."

• SeaBreeze Panorama Grand Residences Point fra anmeldelser: 9,2

"Lejligheden er rummelig, komfortabel og har alt det nødvendige for et længere ophold. Det omkringliggende område er roligt, velegnet til afslapning."

• "Lejligheden har en smuk udsigt over byen, fra balkonen kan du se den smukke by om natten. Forskellige faciliteter, fra swimmingpool, fitnesscenter til SPA."

• "Strandlejlighed med panoramaudsigt over havet. Luksuriøst og rummeligt design, velegnet til både familier og vennegrupper. Dedikeret kundeservice, herunder lufthavnstransport. Det omkringliggende område har mange restauranter og caféer."

• SeaBreeze Panorama Grand Residences Point fra anmeldelser: 9,2

"Det bedste resort jeg nogensinde har været på. Lejligheden har smuk havudsigt, især tidligt om morgenen. Interiøret er luksuriøst, moderne og meget rent. Fantastisk kundeservice."

• "Vi var meget tilfredse med vores ophold i denne lejlighed i Nha Trang. Fantastisk beliggenhed, kun få skridt til stranden. Værelset er rummeligt, rent og har fuld køkkengrej. Personalet er venligt og altid klar til at hjælpe."

• OceanDream Panorama Luxury Suites Point fra anmeldelser: 9,5

"Vi havde et vidunderligt ophold i Bien Xanh lejlighed. Beliggenheden tæt på stranden er meget praktisk, kun få skridt for at nå stranden. Især altanen har en meget smuk havudsigt. Personalet er venligt og altid klar til at hjælpe."

• SeaBreeze Panorama Grand Residences Point fra anmeldelser: 9,2

"Fantastisk lejligheds beliggenhed, kun få skridt til stranden. Lejligheden er rummelig, smukt indrettet og fuldt udstyret. Det omkringliggende område har mange restauranter og dagligvarebutikker."

• "Fantastisk ferieoplevelse. Ikke kun er havudsigten smuk, men servicen og faciliteterne er også meget gode. Værelserne er rene, fuldt udstyrede, og personalet er venligt og entusiastisk."