דלג לתוכן העיקרי
  1. עמוד הבית של חוות דעת על מלונות
  2. חוות דעת על מלונות בבולגריה
  3. חוות דעת על מלונות בסאני ביץ'
  4. חוות דעת על Hotel Garden Nevis - All Inclusive

חוות דעת על Hotel Garden Nevis - All Inclusive 3 כוכבים

Sunny Beach Road, 8240 סאני ביץ', בולגריה

מקום 76# מתוך 186 מלונות בסאני ביץ'

בחירת האורחים

ציון חוות דעת

בהתבסס על 9 חוות דעת

8.4

פירוט הציון

  • רמת ניקיון

    8.5

  • נוחות

    8.4

  • מיקום

    8.3

  • מתקנים

    8.3

  • צוות

    8.8

  • תמורה למחיר

    8.5

  • אינטרנט אלחוטי חינם

    7.6

100% חוות דעת מאומתות

אורחים אמיתיים, שהיות אמיתיות, דעות אמיתיות.

המשיכו לקרוא עוד- פתיחת תיבת דיאלוג
כתיבת חוות דעת

מציג 1 – 9

  • תאריך כתיבת חוות הדעת: 4 בספטמבר 2025

    9.0
    מעולה
    • חופשה
    • משפחה עם ילדים קטנים
    • חדר סופיריור
    • שהייה של 3 לילות
    • נשלח דרך הנייד

    אין מגבות לבריכה, לקחנו מגבות מהחדר. הקפה לא טעים.

    הליכה 10 דקות ממרכז.תחנת האוטובוס 5 דקות הליכה. אוכל בסדר. יש בערב הופעות לילדים ומבוגרים נחמד מאוד.

    תאריך שהייה: אוגוסט 2025

  • תאריך כתיבת חוות הדעת: 25 באוגוסט 2025

    8.0
    בכללי שווה את התמורה אם קצת תשנו תקבלו ציונים גבוהים יותר
    • חופשה
    • משפחה עם ילדים קטנים
    • חדר סופיריור
    • שהייה של 4 לילות
    • נשלח דרך הנייד

    ארוחת צהריים וערב רמה נמוכה אין התחשבות באנשים שלא אוכלים חזיר שזה יהודים ומוסלמים כך שלא נשאר מה לאכול יש לשפר מאוד את נושא הדגים מבחר יותר גדול והכנה יותר טעימה כנ"ל לגבי הסנייק בר . אפשר להחזיק במלון מס מתאמים לחשמל שמתאים לתקעים אחרים עלות ממש אפסית אבל פותר בעיה למי שמגיע עם מחשב נייד או מכשיר אחר עם 3 פינים . הצוות לא היה מסוגל לפתור לנו את הבעיה ונאלצנו ללכת לעיר עלות 10 לירות אינטרנט קצת חלש באזורים היותר מרוחקים מהלובי .

    ארוחת בוקר מעולה, הכל נקי צוות אדיב בריכה נקיה, שודרגנו לחדר גדול שזה עזר לנו מאוד היתה בעיה בכספת הצוות פתר מהר . מבחר שתיה קלה רחב וחופשי

    תאריך שהייה: אוגוסט 2025

  • תאריך כתיבת חוות הדעת: 16 באוגוסט 2025

    7.0
    טוב
    • חופשה
    • משפחה עם ילדים קטנים
    • סוויטה
    • שהייה של 4 לילות
    • נשלח דרך הנייד

    בחדר הייתה מיטה זוגית נוחה, ולילדים ספה נפתחת לא נוחה בכלל. החליפו לנו חדר והם קיבלו ספה נפתחת אחרת קצת יותר נוחה. כשניסינו לברר עם הקבלה על אטרקציות לדוגמא מהיכן יוצא השאטל חינם לפארק מים בנסבאר, אמרו שהם לא יודעים.

    מלון נחמד מאוד, הכל כלול. בחדר אוכל היו 3 ארוחות, בנוסף היה אוכל חופשי בסנייקבר בבריכה, ובר אלכוהול. האוכל היה טוב. בבריכה מאוד נעים, יש מוזיקה כייפית וצוות בידור. המלון מרוחק כ500 ממהאזור ההומה, מרחק אידיאלי.

    תאריך שהייה: אוגוסט 2025

  • תאריך כתיבת חוות הדעת: 2 באוגוסט 2025

    9.0
    מעולה
    • חופשה
    • משפחה עם ילדים קטנים
    • סוויטה
    • שהייה של 3 לילות
    • נשלח דרך הנייד

    החדרים טעונים קצת שיפור והמלון הופך ל4 כוכבים

    מלון ברמה טובה מאוד יחסית ל 3 כוכבים, הבריכה מהממת, נשנושים מסביב לשעה ועל הבריכה, אוכל מהמם ומגוון, גם המשקאות היו סבבה, מיקום מצויין.

    תאריך שהייה: יולי 2025

  • תאריך כתיבת חוות הדעת: 21 ביוני 2025

    8.0
    טוב מאוד
    • חופשה
    • משפחה עם ילדים קטנים
    • חדר סופיריור
    • שהייה של 2 לילות
    • נשלח דרך הנייד

    מלון בוטיק מעולה וקטן האוכל ממש טוב חדרים צנועים היחס של העובדים ממש אדיבים ונחמדים

    תאריך שהייה: יוני 2025

  • תאריך כתיבת חוות הדעת: 3 באוגוסט 2023

    8.0
    טוב מאוד
    • חופשה
    • משפחה עם ילדים קטנים
    • חדר סופיריור
    • שהייה של 2 לילות
    • נשלח דרך הנייד

    כשהגענו לחדר גילנו במקלחת שתי שקיות שמפו לשימוש חד פעמי עם כמות זערורית. ושני בקבוקונים מינייטורים עם מרכך לשיער. הכל טוב ויפה, אפשר לחלק שמפו ומרכך בכמות קטנטנה. אלא שהבעיה היא שמעולם לא חידשו את ההספקה. ומעולם לא סיפקו לנו סבון. ניגשתי לקבלה בערך 6 פעמים ביום ציינתי את מספר החדר ואת העובדה שאין לנו סבון. אני עדיין מחכה לסבון שלא הגיע מעולם. בסופו של דבר רכשנו בסופר מקומי סבון ושמפו והשתמשנו בהם. כשניגשתי לקבלה לשאול על אופן ההגעה בתחבורה לקניון הקרוב, הפקידה ענתה לי בחוסר סבלנות וניכר כי ממש אין לה כוח וחשק להסביר לי. מבטיחה שהייתי ממש חייכנית ונעימה בשיחה. די מהר הבנתי שהיא איננה מעוניינת לספק לי את המידע ולא הטרחתי אותה בשאלות. אציין שבחלק מהמקרים היו פקידים בקבלה שהיו קשובים ונעימים יותר, ואפילו עזרו. למעט הסבון שלמרות שביקשתי ממספר פקידים, הוא מעולם לא הגיע. בסך הכל האוכל טוב, המיקום מצויין, רמת הניקיון סבירה. לא מבהיק. אבל סביר. ולכן מבחינת התמורה לכסף, בהחלט שווה להזמין מקום.

    החדרים פשוטים מאוד, אבל גדולים יחסית לאזור של הסאני ביץ'. הנראות של החדר אוכל לא מדהימה, אבל בסך הכל חדר האוכל נראה נקי ויש מגוון רב של מאכלים. לצמחונים יש המון ירקות ומגוון אדיר של פירות, ושל תבשילים צמחוניים. יש חלב סויה לקפה . וביחד עם זאת גם לאוכלי הבשר הגבינות והדגים היה שפע של אוכל. לילדים יש את הסנייק בר, כך שכל אחד יכול למצוא מה לאכול.

    תאריך שהייה: יולי 2023

  • תאריך כתיבת חוות הדעת: 14 ביוני 2025

    4.0
    מאכזב
    • חופשה
    • משפחה עם ילדים קטנים
    • יחידת סטודיו משפחתית
    • שהייה של לילה אחד
    • נשלח דרך הנייד

    לא מחליפים מגבות אוכל לא טעים ןלא מגוון

    מיקום

    תאריך שהייה: יוני 2025

  • תאריך כתיבת חוות הדעת: 2 בספטמבר 2024

    4.0
    מאכזב
    • חופשה
    • משפחה עם ילדים קטנים
    • סוויטה
    • שהייה של 4 לילות
    • נשלח דרך הנייד

    אין הערות לחוות דעת זו

    תאריך שהייה: אוגוסט 2024

מציג 1 – 9

אנחנו משווים את המחיר!
אנחנו משווים את המחיר!
מחירים נמוכים • ללא עמלות הזמנה • מצאתם מחיר זול יותר? אנו נחזיר לכם את ההפרש!