2. Opinions d'hotels de Colòmbia
  3. Opinions d'hotels de Amazonas
  4. Opinions d'hotels de Puerto Nariño
Colòmbia Puerto Nariño Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Cabañas Dechi Puntuació: 9,7

"La família propietaria, un encanto."

• "l'esmorçar ha superat espectativesi s'adapta als teus horaris, super amigable et facilita tota la informació i si fa falta t'acompaña a llocs i et presenta gent molt bon hospedatge"

• Maloka Napü - Ecodestinos Puntuació: 9,1

"On estava situada l'habitació individual i el bany"

• Cabañas alto del aguila Puntuació: 9,3

"El millor de tot el personal i l’ambient. La ubicació, esta situat a uns 20’ caminant del centre del poble. A nosaltres no ens importava caminar, mes aviat tot al contrari, allunyat del soroll i la música. Pero pel tema logístic dels àpats pot ser difícil. A les cabanes disposen de cuina i aigua i cafe. Les instal·lacions son bàsiques, pero perfectes per estar en contacte amb la natura i allunyat de qualsevol tipus de luxe. El frai la seva germana son encantadors. Ofereixen rutes amb guia de la zona. Molt i molt contents amb en Fèlix. Les rutes canvien en funció de l’estat del riu (sequera vs pluja). A nosaltres ens va tocar sequera i oferia 4 rutes. Relació qualitat preu excel·lent, surten a uns 15€ per persona l’activitat (de 3 a 5 hores) i grup tancat, excepte lavistament d’ossos perezosos en una comunitat indígena del Perú qu val el doble perquè inclou un guia autòcton de l’altre riba. S’ajusta als teus horaris, dies d’estada, i t’organitza les activitats. Recomanable 100%!"

Els 5 millors hotels de Puerto Nariño