2. Hotelanmeldelser for Cypern
  3. Hotelanmeldelser for Protaras
Cypern Protaras Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Crystal Springs Beach Hotel Point fra anmeldelser: 9,3

"Fantastisk beliggenhed ved en med en smuk og frodig have lige ved stranden. Utroligt sødt og imødekommende personale. Dejlig mad og lækre drinks. Rengøringen er helt i top og vi vil anbefale et besøg i spaen, hvor man får de bedste luksus behandlinger."

• Protaras Plaza Hotel Point fra anmeldelser: 8,7

"Fantastisk udsigt"

• Constantinos the Great Beach Hotel Point fra anmeldelser: 7,8

"Skøn strand og pool"

• Proteas Mare Suites Point fra anmeldelser: 9,2

"Det var lige det, jeg søgte. Stilhed og smuk udsigt. Fantastisk sted, flot interiør og en formidabel vært."

• Maricosta Apartments Point fra anmeldelser: 9,1

"Meget venligt personale. Lækker pool som havde en god temperatur. Sol ved poolområdet hele dagen. Hyggeligt område med et par restauranter med underholdning. Gode bus muligheder. 15 min i bus til nærmeste store supermarked Metro. 15 min i bus til Fig Tree Bay 30 min i bus til Aiya Napa Busserne kører hver halve time fra kl.6 til 24"

• Protaras Olivine Pearl Point fra anmeldelser: 9,1

"Super god placering, ligger lidt for sig selv i forhold til de andre huse. I gå afstand fra strand og byen. Super lækkert hus, gode muligheder for at lave mad selv og god plads til den store familie. Super god service fra udlejer, var altid til at komme i kontakt med og svarede hurtigt. Ved problemer blev det fikset inden for 1 time. Der var pyntet fint op med julepynt og juletræ, da vi skulle holde jul og nytår i huset."

• Flouressia Gardens Point fra anmeldelser: 9,1

"Rent og pænt. Hyggelig og afslappende atmosfære. Venligt personale. God beliggenhed. Rummelige lejligheder."

• Evalena Beach Hotel Point fra anmeldelser: 8,5

"Fantastisk beliggenhed. Dejligt hotel"

• Coralli A 305 Point fra anmeldelser: 8,9

"Stortset det hele"