3. Hotelbeoordelingen: Baden-Württemberg
  4. Hotelbeoordelingen Badenweiler
Duitsland Badenweiler Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Klemmbachidyll Beoordelingsscore: 9,7

“Mooie locatie goed schoon en alles was voorradig”

• Hotel Schlossberg Beoordelingsscore: 9,2

“Prachtige ligging, goed bed in ruime kamer + uitgebreid en heerlijk ontbijt”

• Hotel Schlossberg Beoordelingsscore: 9,2

“Prachtige locatie, mooi en schoon hotel”

• Ferienwohnung Villa Josephine Beoordelingsscore: 8,3

“De inrichting was erg mooi, smaakvol gedaan. In een souterrain zonder het idee in een kelder te zitten.”

• Hotel Restaurant Luise Beoordelingsscore: 8,7

“Uitstekende ruime kamer, van alle gemakken voorzien. Op de gang een kast met frisdrank waarvan je kon nemen en later afrekenen, wat een vertrouwen.... Een uitstekend ontbijt en vriendelijk personeel”

• Park Hotel & Spa Katharina Beoordelingsscore: 8,5

“Ontbijt - uitzicht - spa”

• Hotel Anna Beoordelingsscore: 8,9

“Vriendelijk en gastvrij team, goede prijs-kwaliteit verhouding”

• Ferienhaus Zur Alten Dame Beoordelingsscore: 9,4

“verzorgde woning, goed uitgeruste keuken, rustig gelegen. goed uitgangspunt voor wandelingen fijne ontvangst verse bloemen op tafel en lekker fles locale wijn”

• Hotel Schlossberg Beoordelingsscore: 9,2

“Hotel Schlossberg is werkelijk een pareltje. We logeerden hier op de terugweg van een nogal stressvol verblijf in Italië. Omdat we even wilden ontspannen hadden we een kuuroord uitgezocht. We werden meteen al gastvrij ontvangen met een lekkere verrassing. Onze gastheer had al een mooie vilten mand klaar staan met badjassen en overige benodigdheden om mee te nemen naar de thermen. Daar konden we door het park naartoe lopen want ze lagen op korte afstand. 'S avonds heerlijk in de buurt gegeten in een stube aanbevolen door de gastheer. Daarna heerlijk geslapen, prima bedden en ook alle overige voorzieningen top! Ontbijt de volgende ochtend was super. Hotel ligt heel mooi in het kuurpark, het is er heerlijk rustig en er is veel groen. We hebben het Zwarte Woud direct op onze bucketlist gezet voor een wandelvakantie en dan gaan we hier zeker ook enkele nachten logeren in het voorjaar.”

• Park Hotel & Spa Katharina Beoordelingsscore: 8,5

“Goede kamers, prima keuken”

De 20 beste hotels in Badenweiler