3. Hotelbeoordelingen: Noordrijn-Westfalen
  4. Hotelbeoordelingen Rheine
  5. Beoordelingen van Golfhotel Rheine Mesum

Beoordelingen over Golfhotel Rheine Mesum Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Wörstr. 201, 48432 Rheine, Duitsland

#19 van de 28 hotels in Rheine

• Beoordeeld op: 13 september 2024

Slechte bedrijfsvoering

Wij hebben woorden gehad met de eigenaresse of in ieder geval bedrijfsleiding. Ons hondje is snauwerig en angstig naar andere honden maar lag tijdens ontbijt op terras rustig en vast onder tafel. De bulldog van de onvriendelijke eigenaresse loopt los rond op het terras en liep naar iedereen toe. Ik heb haar vriendelijk gevraagd de hond vast te maken maar werden hierop subiet weggestuurd van het terras. Net 14,95 betaald voor ontbijt maar niets kunnen eten. Op dictatoriale wijze werd ons verteld dat haar hond hier woont en gaat waar zij wil. Als wij een angstige hond hebben dan is dat onze eigen schuld. Haar getatoeëerde armen maakte ons duidelijk wegwezen! en er werd 3 x gevraagd of wij „haar verstanden haben„. Zij haalt met haar voorkomen en autoritaire gedrag het cachet van het hele Golfhotel compleet naar nul!! Het hele terras zat hoofdschuddend te kijken........

Heel mooie golflocatie, park was keurig verzorgd. Kamers zijn modern en fris. Hondje mocht mee ook prettig.

Verbleven in september 2024

• Beoordeeld op: 7 augustus 2024

Prima!! Kom er graag nog eens terug.
    • Eenpersoonskamer

Helaas spreken de medewerkers alleen maar Duits. Geen woord Engels of Nederlands (ja ook een beetje ons probleem, geen Duits... ) Verder is het golf gebeuren nu apart van het hotel. Dat maakt het wat lastiger. Balie van hotel is niet altijd iemand aanwezig (2 dgn niet gezien) en medewerkers van het restaurant doen super hun best, maar zijn niet van alles op de hoogte.

Prima Hotel, Helemaal prijs-kwaliteit. Heeft voor ons meer dan de 3 sterren. Waren er al voor de 2de keer. Meer dan uitstekend ontbijt!!

Verbleven in augustus 2024

• Beoordeeld op: 27 maart 2024

Prima hotel. Hier zouden we zo weer naar toe gaan!

De wc :) Vierkant zit toch minder lekker.

Grote ruime kamer. Grote douche. Nadeel was de vierkante wc, zat niet echt comfortabel. En de reservering bleek inclucief ontbijt te zijn.

• Beoordeeld op: 17 februari 2024

Lekker relaxen en slapen, wat een rust.

Ruime, schone kamer. Lekker ontbijt. De hondjes mogen mee, ook tijdens het ontbijt

• Beoordeeld op: 2 januari 2024

Ruime schone kamer, heel goed ontbijt. Rustig gelegen

• Beoordeeld op: 19 augustus 2023

Koffie bij het ontbijt zeer bitter. Ontbijt redelijk.

• Beoordeeld op: 18 juli 2023

Om nog een keer terug te gaan

Op dag van aankomst was het restaurant gesloten ivm een besloten feest. Jammer dat zij ons dat niet gemeld hadden.

Prima ontbijt. Fijne bedden en een prima douche. Zo uit het hotel de golfbaan op, heel erg fijn.

• Beoordeeld op: 28 juni 2023

Huiselijk

Op de kamer zijn er geen koffie/thee faciliteiten. Zelfs geen flesje water, had ik toch wel verwacht met 30c buitentemperatuur. Ook een koeler ontbreekt. Ontbijt is goed maar je kan niet rustig ontbijten. De ontbijt ruimte wordt gedeeld met de golfclub en die zijn nadrukkelijk aanwezig. Het zou mooi zijn als dit gescheiden zou worden, kunnen de gasten rustig ontbijten.

Hotel te midden van grote golfbaan. Hotel gaf een kil en steriele 1e indruk, maar na het terras en restaurant te hebben ontdekt veranderde de mening snel. Lekker buiten drinken en dineren. Heerlijk eten !! Super vriendelijk personeel die je snel thuis doet voelen. Hotel heb een rustige ligging met prima parkeerplekken en lekkere bedden.

• Beoordeeld op: 20 juni 2023

Perfecte kamer voor kort verblijf in een heel rustige omgeving
    • Eenpersoonskamer

Personeel doet meerdere taken tegelijk, dat gaat prima maar daardoor zijn ze wel wat kort van stof.

Moderne, nieuwe stijlvol ingerichte kamer in nieuw gebouw, locatie extreem rustig, gratis parkeren, ruimte genoeg. Goed eten, snel geserveerd.

• Beoordeeld op: 19 juni 2023

Helaas was er 's avonds een feest, waardoor we niet in het hotel konden dineren. Ontbijt niet al te uitgebreid

Mooie, moderne kamer met prima douche. Golfbaan rond het hotel. In de namiddag 9 holes kunnen spelen.

• Beoordeeld op: 2 mei 2023

Perfect: golfen en fijn overnachten op 1 locatie.

we kwamen om te golfen dus de ligging aan de golfbaan was perfect!

leuk Golfhotel direct aan de golfbaan, met mooie kamers en gezellig restaurant.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2022

mooi voor een korte tussenstop, tenzij je golffanaat bent.

het restaurant en de bediening is niet wat ik zou verwachten bij zo’n accommodatie.

mooi modern hotel met matig restaurant, zowel in het aanbod als de bediening. uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 24 oktober 2022

Schoonmaak van de kamer matig.Personeel in het restaurant niet altijd even attent.

Ligt heel mooi bij een golfbaan. Ruime kamer. Prima badkamer met een heerlijke douche. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2022

Prima overnachting

Wij gingen om 10.00 uur ontbijten (kon tot 11.00 uur) en niet alles was er meer en werd ook niet meer aangevuld omdat het op was.

Fijne bedden, heerlijker douche. Het was er erg schoon.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2022

Voorbeeldig

• Beoordeeld op: 16 augustus 2022

Prima en zeker voor herhaling vatbaar.

Helaas is de 'baas' van het hotel niet zo'n aardige mevrouw. Personeel is 'bang' voor haar. Op 2 meter afstand vanwaar we zaten te ontbijten (buiten) had de hond van de eigenaresse een flinke bolus neergelegd op het grasveld. We hebben dit gemeld bij het personeel maar zij durfden dit niet te melden bij 'mevrouw'. Na 20 minuten hebben we mevrouw zelf even aangesproken of het weggehaald kon worden. "Ze had nu geen tijd want ze zat te ontbijten". Daar komt bij dat er smiddags een bruiloft zou zijn. We zagen de bui al hangen met kindjes op het grasveld!!! Uiteindelijk was het smiddags om 17.00 uur (toen we de baan uit kwamen) wel opgeruimd. Niet echt klantvriendelijk zou ik zeggen en geen respect voor de klant.

Ruime en mooie kamer en badkamer. Bedden waren prima. Ontbijt was heel uitgebreid, voor elk wat wils.

• Beoordeeld op: 19 juni 2022

Eerste nacht bleken de kamers niet beschikbaar (overboekingen), ondanks garantie van Booking.

• Beoordeeld op: 12 juni 2022

7,5

De bedden waren doorgezakt.

Ligging, kamers, douche

• Beoordeeld op: 1 juni 2022

Lang wachten avond eten. Ondanks dat was wel goed. Dessert geen keus.

Kamer ,douche locatie

• Beoordeeld op: 29 maart 2022

Prachtige verblijf in rustgevende omgeving

Matras was te zacht waardoor ik vaker wakker werd. Bij vertrek hierover een opmerking gemaakt, waarna de receptioniste vertelde dat het matras een zachte en harde kant had. Maar dat weet je niet vooraf. Werd ook niet aangegeven.

Prima ontbijt, prima kamer, zeker voor een kort verblijf. Van alle gemakken voorzien. Modern ingericht, ook de badkamer. Uitzicht aan de achterkant rustgevend.

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 28 december 2021

De hygiëne was zeer slecht. Veel vieze vlekken. Een la aan het bureau zat vol met kruimels. Kringen op nachtkastje en plakkerig. Voorkeur voor 1 tweepersoonsbed gevraagd, kregen bevestiging dat dit zou gebeuren. Helaas waren er 2 eenpersoonsbedden aan elkaar geschoven.

Radio in badkamer was leuke meerwaarde. Bedden lekker zacht. Ontbijt was prima. Regendouche erg fijn.

Verbleven in december 2021

• Beoordeeld op: 15 december 2021

De receptie was niet bemand toen we aankwamen en er was ook geen personeel in de buurt van de receptie.

Kamer was prima, eten was ook prima.

• Beoordeeld op: 2 december 2021

Prima. Wel afgelegen en de gangen zijn kil

Entree is donker en heeft lange lege gang.

Prima

• Beoordeeld op: 25 november 2021

Buiten het internet een prima hotel.

Zeer slecht internet en dit viel ons echt wel tegen voor zo'n hotel. We hadden ook verwacht dat receptie een woordje Engels kon maar dat was niet bij ieder het geval. De kamer was enorm koud, vooral de vloer.

Leuke ligging van het hotel. Ter plekke avond eten genomen en was best lekker. Uitgebreid ontbijt. Goede bedden.