Overslaan en naar de inhoud gaan
  1. Startpagina hotelbeoordelingen
  2. Hotelbeoordelingen Duitsland
  3. Hotelbeoordelingen Heitersheim
  4. Beoordelingen van OX Hotel

Beoordelingen over OX Hotel

Im Stühlinger 10, 79423 Heitersheim, Duitsland

#9 van de 12 hotels in Heitersheim

Gastfavoriet

Beoordelingsscore

Gebaseerd op 184 beoordelingen over dit hotel

8,2

Scoreverdeling

  • Hygiëne

    8,5

  • Comfort

    8,3

  • Locatie

    8,8

  • Faciliteiten

    8,1

  • Personeel

    8,4

  • Prijs-kwaliteitverhouding

    8,2

  • Gratis WiFi

    8,9

100% geverifieerde beoordelingen

Echte gasten. Echte overnachtingen. Echte meningen.

Meer tonen- er opent een dialoogvenster
Schrijf een beoordeling

Resultaat 1 – 25

  • Beoordeeld op: 21 juni 2026

    9,0
    Fantastisch!
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Vierpersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Het was een snikhete dag en er was geen airco

    De sfeer, de locatie en de mensen

    Verbleven in juni 2026

  • Beoordeeld op: 12 juni 2026

    8,0
    Nette en moderne kamer
    • Vakantiereis
    • Individuele reiziger
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Nette en moderne kamer

    Verbleven in juni 2026

  • Beoordeeld op: 27 mei 2026

    7,0
    Eenvoudig
    • Stel
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Kamer op bovenste verdieping, zonder lift, plat dak, geen airco en 33 graden was best pittig. Wij hadden autopech dus waren al lang blij ergens te kunnen overnachten maar anders had ik er voor 140 euro niet voor gekozen. Kamer zelf was heel eenvoudig, geen hoog afwerkingsniveau, schilderij hing half uit z'n lijst.

    Mooi pand, fijne combinatie met restaurant. Goed ontbijt!

    Verbleven in mei 2026

  • Beoordeeld op: 26 april 2026

    9,0
    Fantastisch
    • Vakantiereis
    • Individuele reiziger
    • Vierpersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Niks

    Heerlijk eten, en lekkere bedden

    Verbleven in april 2026

  • Beoordeeld op: 28 maart 2026

    7,0
    Korte overnachting vanuit Zwitserland.
    • Vakantiereis
    • Individuele reiziger
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Ontvangst door aanwezig personeelslid was opmerkelijk. Hij had duidelijk geen behoefte om ons gastvrij te ontvangen. Torpedeerde ons met de basis info in rap tempo Duits en daarmee moesten wij ons redden. De volgende ochtend tijdens het ontbijt was hij wederom aanwezig maar helaas met precies dezelfde stemming. Zonde want de accommodatie was verder helemaal prima!

    Mooie locatie midden in het dorp. Stijlvolle, moderne inrichting met een sfeervolle ambiance.

    Verbleven in maart 2026

  • Beoordeeld op: 26 maart 2026

    8,0
    Erg goed
    • Stel
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Niets eigenlijk, vraag alleen de volgende keer een ander kamernummer aan, degene die we twee jaar geleden hadden;-)

    Gezellige plek om een drankje te doen, hapje te eten, overnachten en ontbijten! Toplocatie voor op doorreis naar......

    Verbleven in februari 2026

  • Beoordeeld op: 14 februari 2026

    8,0
    Erg goed
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Vierpersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Het ontbijt was goed. Echter een buffet is wenselijker.

    Verbleven in februari 2026

  • Beoordeeld op: 9 januari 2026

    8,0
    Erg goed
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Budget Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Personeel is minder betrokken dan in het verleden, wij zijn hier zeker al 10 keer geweest. Misschien door personeelsverloop? Dat is wel jammer.

    Perfect voor ons op doorreis naar Italië. Kamers zijn goed ingericht.

    Verbleven in december 2025

  • Beoordeeld op: 29 oktober 2025

    9,0
    Fantastisch
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Voor ons was het onhandig dat er geen lift was (ivm baby en de wandelwagen).

    Het restaurant is er goed en de locatie is ideaal op doorreis van/naar Italië.

    Verbleven in oktober 2025

  • Beoordeeld op: 15 oktober 2025

    7,0
    Heel tevreden
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Niets

    Personeel was erg vriendelijk. Alles was kraaknet

    Verbleven in oktober 2025

  • Beoordeeld op: 21 september 2025

    8,0
    Goed
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Vierpersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Niet vriendelijk voor mindervalide personen

    Prachtig gebouw, ruime kamer

    Verbleven in september 2025

  • Beoordeeld op: 14 september 2025

    8,0
    Erg goed
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Locatie prima als tussenstop voor reis naar Italie. Niet zover van de snelweg. Ontbijt karig

    Verbleven in september 2025

  • Beoordeeld op: 13 september 2025

    9,0
    Aanrader
    • Vakantiereis
    • Groep
    • Budget Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Geen airco maar dat wisten we.

    Eenvoudige kamer maar prima voor 1 nacht. Restaurant ook prima! Heerlijk met mooi weer buiten onder de bomen een een aperitiefje drinken. Heel gezellig.

    Verbleven in juni 2025

  • Beoordeeld op: 13 september 2025

    8,0
    Erg goed
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Budget Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    We waren op doorreis van Italië en vonden het een fijn,rustig hotel om door te brengen. Ontbijt was ook héél goed.

    Verbleven in september 2025

  • Beoordeeld op: 9 september 2025

    8,0
    Erg goed
    • Stel
    • Budget Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Leuk en gezellig restaurant

    Verbleven in september 2025

  • Beoordeeld op: 4 september 2025

    8,0
    Super leuk verblijf. Ontbijt kan beter georganiseerd
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Vierpersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Ontbijt wat bij de boeking in zat moest besteld worden. Was een beetje bijzondere situatie.

    Leuk hotel. Nette 4 persoons kamer. Leuke lokatie Heerlijk gegeten in het restaurant lekker buiten onder de bomen

    Verbleven in juli 2025

  • Beoordeeld op: 26 augustus 2025

    8,0
    Prima overnachtingsplek op doorreis van/naar Italië met restaurant en parkeren
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Vierpersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Geen airco, restaurant OK, personeel mag iets actiever en proactiever zijn

    Leuke locatie, goed voor doorreis, eigen restaurant, parkeren bij locatie

    Verbleven in augustus 2025

  • Beoordeeld op: 24 augustus 2025

    8,0
    Prima hotel, restaurant heeft meer potentie.
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Vierpersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Warme kamer. Personeel in de avond in het restaurant niet zo sympathiek. Vooral de mannelijke bedienden. Er viel een vol dienblad met drank bij onze tafel, dat niet werd opgeruimd door de betreffende mannelijke bediende en geen excuses (mijn benen waren nat en er lag glas). Het jonge meisje dat die avond ook werkte, kwam (moest?) het na een minuut of 10 eindelijk opruimen. Hete borden werden in de lucht aangegeven (au! Pijnlijk, geen excuses), glazen wijn ook. Of ik nog een drankje mocht bestellen.. “Ja, was?” Het jonge meisje werd verder enkele malen gemaand dingen te doen voor de mannen. Het ochtendpersoneel was erg vriendelijk daarentegen!

    Mooi gebouw, leuk terras en restaurant. Ruime kamer.

    Verbleven in augustus 2025

  • Beoordeeld op: 21 augustus 2025

    9,0
    Een fijne plek voor een tussenstop als je op vakantie bent
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Vierpersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Het was op onze kamer erg warm ‘s nachts

    Mooie ruime kamer en een heerlijk ontbijt

    Verbleven in augustus 2025

  • Beoordeeld op: 20 augustus 2025

    9,0
    Perfect voor onze doorreis-stop
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Vierpersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Niets

    We verbleven in een grote vier persoonskamer. Alles was erg schoon en modern. Heerlijk kunnen eten op het terras beneden, wat handig was op onze doorreis.

    Verbleven in augustus 2025

  • Beoordeeld op: 17 augustus 2025

    8,0
    Super leuke tussenovernachting, mooie schone ruime kamers, heerlijk douchen en gezellig nog een hapje eten
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Vierpersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Het was super warm toen wij er waren en er is geen airco dus best warm.

    Oud gebouw , leuke gezellige uitstraling met terras buiten en binnen.

    Verbleven in augustus 2025

  • Beoordeeld op: 4 augustus 2025

    8,0
    Leuk hotel op een leuke locatie met prima restaurant, het is een gezellige tussenstop op doorreis
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Vierpersoonskamer
    • Verbleef 2 nachten

    Het personeel daarentegen, was, zeker in tegenstelling tot ons vorig bezoek, heel matig. Op een enkeling na is het knullig, onhandig maar vooral onvriendelijk. De eerste ochtend had de ontbijtkelner meer oog voor de ruzie met zijn aanstaande ex en de tweede dag, wij hadden voor de avond dit keer geen tafel gereserveerd werden we gewoon bot behandeld ... terwijl wij toch echt hun hotelgasten waren. Uiteindelijk doordat we zelf doortastend door vroegen "kregen" wij een tafel maar dan tot 20.00uur wat op zich geen probleem was. Vervolgens geen aandacht voor het juiste eten, bestellingen en drinken. En het was druk maar er was echt meer dan genoeg personeel dus daar lag het echt niet aan. Het was gewoon desinteresse. Daarbij ook de "receptie"de je niet vriendelijk welkom heet maar gewoon de sleutel geeft. Bij het uitchecken ook geen enkele vraag of je een goed verblijf gehad hebt ed. Kortom, echt wel een fijn hotel maar een cursus gastvrijheid is zeer wenselijk! Wij hebben ook geen manager gezien die de zaak onder controle had. Erg zonde want deze ervaring beïnvloed toch je gevoel over dit leuke hotel...

    Wij waren hier al eens in 2015 geweest en hadden hier een hele fijne herinnering aan. Nu we weer op deze route zaten besloten we hier terug te keren. Het was nog steeds een heerlijk lokaal hotel met een goed restaurant waar je lekker kan eten. De kamers zijn goed, schoon, ruim en modern. En je kan er prima parkeren. Het ontbijt is zelfs a la carte, je krijgt een passend bord met wat je besteld hebt. Erg leuk en ook goed tegen verspilling. Het pleintje voor de deur is heerlijk romantisch bij een goede zomeravond en gezellig druk.

    Verbleven in juli 2025

  • Beoordeeld op: 2 augustus 2025

    8,0
    Leuk modern hotel, giede faciliteiten en zeer schoon.
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Vierpersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Weinig parkeerplaatsen van het hotel zelf, op straat parkeren is ook gratis ‘s nachts (overdag parkeerschijf). Ontbijt was onduidelijk en personeel nors en niet gastvrij.

    Locatie dicht bij de snelweg, ideaal voor doorreizen. Goede 4 persoons kamer met 3 aparte bedden (geen slaapbank). Heerlijk terras onder de kastanjeboom. Goed restaurant.

    Verbleven in augustus 2025

  • Beoordeeld op: 1 augustus 2025

    8,0
    Dooreishotel met de juiste faciliteiten voor een gezin.
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Vierpersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Fijne plek voor een overnachting onderweg naar Italië/zwitserland.

    Verbleven in juli 2025

Resultaat 1 – 25

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!

Gasten beoordeelden ook deze accommodaties: