Im Stühlinger 10, 79423 Heitersheim, Duitsland
#9 van de 12 hotels in Heitersheim
GastfavorietGebaseerd op 184 beoordelingen over dit hotel
8,2Hygiëne
8,5
Comfort
8,3
Locatie
8,8
Faciliteiten
8,1
Personeel
8,4
Prijs-kwaliteitverhouding
8,2
Gratis WiFi
8,9
Echte gasten. Echte overnachtingen. Echte meningen.
Meer tonen- er opent een dialoogvensterElke beoordelingsscore ligt tussen 1 en 10. Voor de algehele score die je ziet, tellen we alle beoordelingsscores die we hebben ontvangen, bij elkaar op, waarna we dat totale cijfer delen door het aantal beoordelingsscores die we hebben ontvangen. We gebruiken een gewogen beoordelingssysteem. Dit betekent dat hoe recenter een beoordeling is, des te meer impact deze heeft op de berekening van de totale beoordelingsscore. Daarnaast kunnen gasten aparte ‘subscores’ geven op cruciale onderdelen, zoals locatie, hygiëne, personeel, comfort, faciliteiten, prijs-kwaliteitverhouding en gratis WiFi. Let op: gasten dienen hun subscores en hun totaalscores apart in, dus er is geen direct verband tussen beide.
Je kunt een Accommodatie die je via ons platform hebt geboekt, beoordelen als je er verbleven hebt of als je aangekomen bent bij de accommodatie, maar er niet verbleven hebt. Als je een ingediende beoordeling wilt bewerken, neem je contact op met onze Klantenservice.
Wij hebben mensen en geautomatiseerde systemen die gespecialiseerd zijn in het opsporen van valse beoordelingen die op ons platform worden ingediend. Als we die vinden, verwijderen we ze en ondernemen we zo nodig actie tegen de verantwoordelijke.
Wie iets verdachts opmerkt, kan dit altijd melden aan onze Klantenservice, zodat ons Fraudeteam het verder kan onderzoeken.
Idealiter zouden we elke beoordeling die we ontvangen publiceren, positief of negatief. We zullen echter geen beoordelingen weergeven die (onder andere) bevatten of verwijzen naar:
Om te zorgen dat beoordelingen relevant zijn, accepteren we mogelijk alleen beoordelingen die binnen 3 maanden na het uitchecken worden ingediend en laten we beoordelingen mogelijk niet meer zien als ze 36 maanden oud zijn, of als de Accommodatie van eigenaar is veranderd.
Een Accommodatie kan ervoor kiezen om op een beoordeling te reageren.
Wanneer je meerdere beoordelingen ziet, staat de meest recente beoordeling bovenaan, afhankelijk van een paar andere factoren (in welke taal de beoordeling is geschreven, of het alleen een score is of dat er ook opmerkingen in staan, etc.). Als je wilt, kun je ze sorteren en/of filteren (op tijd van het jaar, beoordelingsscore, etc.).
Soms tonen we externe beoordelingsscores van andere bekende reiswebsites. We maken het duidelijk wanneer dit het geval is.
Deze richtlijnen en standaarden zijn erop gericht om de content op Booking.com relevant en familievriendelijk te houden, zonder beperkingen op te leggen aan krachtige oordelen. Ze zijn altijd van toepassing, ongeacht de toon van de feedback.
Bijdragen dienen reisgerelateerd te zijn. De nuttigste bijdragen zijn gedetailleerd en helpen anderen om betere beslissingen te maken. We verzoeken je om geen persoonlijke, politieke, ethische of religieuze opmerkingen te schrijven. Promotionele content zal worden verwijderd en kwesties met betrekking tot de diensten van Booking.com zullen worden doorgestuurd naar de teams van onze Customer Service of Accommodation Service.
Bijdragen dienen geschikt te zijn voor een wereldwijd publiek. Vermijd grof taalgebruik of pogingen daartoe door middel van creatieve spelling, in welke taal dan ook. Opmerkingen en media die haatzaaiende uitlatingen, discriminerende opmerkingen, bedreigingen, seksueel expliciet taalgebruik, geweld, en de promotie van illegale activiteiten bevatten, zijn niet toegestaan.
Alle content dient echt en door de gast zelf geschreven te zijn. Beoordelingen zijn het waardevolst als ze origineel en objectief zijn. Je bijdrage dient van jezelf te zijn. Accommodatiepartners van Booking.com mogen niet namens de gast schrijven of de gast iets aanbieden in ruil voor een beoordeling. Pogingen om de score van een concurrent te verlagen door het schrijven van een negatieve beoordeling worden niet geaccepteerd.
Respecteer de privacy van anderen. Booking.com zal zijn best doen om e-mailadressen, telefoonnummers, websiteadressen, social media-accounts en soortgelijke gegevens te verbergen.
De in bijdragen geuite meningen zijn afkomstig van klanten en accommodaties van Booking.com en niet van Booking.com zelf. Booking.com aanvaardt geen verantwoordelijkheid of aansprakelijkheid voor beoordelingen of antwoorden. Booking.com is een distributeur (zonder enige verplichting tot verificatie) en geen uitgever van deze opmerkingen en antwoorden.
Om de meest relevante beoordelingen te tonen, worden de beoordelingen standaard gesorteerd op datum en aanvullende criteria, zoals je taal, beoordelingen met tekst en niet-anonieme beoordelingen. Er kunnen nog meer sorteeropties zijn, zoals type reiziger, score, etc.
Deze service kan vertalingen van Google bevatten. Google geeft geen garanties, expliciet of impliciet, met betrekking tot deze vertalingen, inclusief garanties met betrekking tot de nauwkeurigheid, betrouwbaarheid of enige impliciete garanties van verkoopbaarheid, geschiktheid voor een bepaald doel en niet-inbreuk.
Einde tekst dialoogvensterBeoordeeld op: 21 juni 2026
Brejaart
NederlandHet was een snikhete dag en er was geen airco
De sfeer, de locatie en de mensen
Verbleven in juni 2026
Beoordeeld op: 12 juni 2026
Peter
NederlandNette en moderne kamer
Verbleven in juni 2026
Beoordeeld op: 27 mei 2026
Arielle
NederlandKamer op bovenste verdieping, zonder lift, plat dak, geen airco en 33 graden was best pittig. Wij hadden autopech dus waren al lang blij ergens te kunnen overnachten maar anders had ik er voor 140 euro niet voor gekozen. Kamer zelf was heel eenvoudig, geen hoog afwerkingsniveau, schilderij hing half uit z'n lijst.
Mooi pand, fijne combinatie met restaurant. Goed ontbijt!
Verbleven in mei 2026
Beoordeeld op: 26 april 2026
Miranda
NederlandNiks
Heerlijk eten, en lekkere bedden
Verbleven in april 2026
Beoordeeld op: 28 maart 2026
Sjoerd
NederlandOntvangst door aanwezig personeelslid was opmerkelijk. Hij had duidelijk geen behoefte om ons gastvrij te ontvangen. Torpedeerde ons met de basis info in rap tempo Duits en daarmee moesten wij ons redden. De volgende ochtend tijdens het ontbijt was hij wederom aanwezig maar helaas met precies dezelfde stemming. Zonde want de accommodatie was verder helemaal prima!
Mooie locatie midden in het dorp. Stijlvolle, moderne inrichting met een sfeervolle ambiance.
Verbleven in maart 2026
Beoordeeld op: 26 maart 2026
Ditta
NederlandNiets eigenlijk, vraag alleen de volgende keer een ander kamernummer aan, degene die we twee jaar geleden hadden;-)
Gezellige plek om een drankje te doen, hapje te eten, overnachten en ontbijten! Toplocatie voor op doorreis naar......
Verbleven in februari 2026
Beoordeeld op: 14 februari 2026
Christina
NederlandHet ontbijt was goed. Echter een buffet is wenselijker.
Verbleven in februari 2026
Beoordeeld op: 9 januari 2026
Gita
NederlandPersoneel is minder betrokken dan in het verleden, wij zijn hier zeker al 10 keer geweest. Misschien door personeelsverloop? Dat is wel jammer.
Perfect voor ons op doorreis naar Italië. Kamers zijn goed ingericht.
Verbleven in december 2025
Beoordeeld op: 29 oktober 2025
Lot
NederlandVoor ons was het onhandig dat er geen lift was (ivm baby en de wandelwagen).
Het restaurant is er goed en de locatie is ideaal op doorreis van/naar Italië.
Verbleven in oktober 2025
Beoordeeld op: 15 oktober 2025
Unger
BelgiëNiets
Personeel was erg vriendelijk. Alles was kraaknet
Verbleven in oktober 2025
Beoordeeld op: 21 september 2025
Miranda
NederlandNiet vriendelijk voor mindervalide personen
Prachtig gebouw, ruime kamer
Verbleven in september 2025
Beoordeeld op: 14 september 2025
Jan
NederlandLocatie prima als tussenstop voor reis naar Italie. Niet zover van de snelweg. Ontbijt karig
Verbleven in september 2025
Beoordeeld op: 13 september 2025
Désirée
NederlandGeen airco maar dat wisten we.
Eenvoudige kamer maar prima voor 1 nacht. Restaurant ook prima! Heerlijk met mooi weer buiten onder de bomen een een aperitiefje drinken. Heel gezellig.
Verbleven in juni 2025
Beoordeeld op: 13 september 2025
Christiane
BelgiëWe waren op doorreis van Italië en vonden het een fijn,rustig hotel om door te brengen. Ontbijt was ook héél goed.
Verbleven in september 2025
Beoordeeld op: 9 september 2025
Willem
NederlandLeuk en gezellig restaurant
Verbleven in september 2025
Beoordeeld op: 4 september 2025
Franka
NederlandOntbijt wat bij de boeking in zat moest besteld worden. Was een beetje bijzondere situatie.
Leuk hotel. Nette 4 persoons kamer. Leuke lokatie Heerlijk gegeten in het restaurant lekker buiten onder de bomen
Verbleven in juli 2025
Beoordeeld op: 26 augustus 2025
Mark
NederlandGeen airco, restaurant OK, personeel mag iets actiever en proactiever zijn
Leuke locatie, goed voor doorreis, eigen restaurant, parkeren bij locatie
Verbleven in augustus 2025
Beoordeeld op: 24 augustus 2025
Suzanne
NederlandWarme kamer. Personeel in de avond in het restaurant niet zo sympathiek. Vooral de mannelijke bedienden. Er viel een vol dienblad met drank bij onze tafel, dat niet werd opgeruimd door de betreffende mannelijke bediende en geen excuses (mijn benen waren nat en er lag glas). Het jonge meisje dat die avond ook werkte, kwam (moest?) het na een minuut of 10 eindelijk opruimen. Hete borden werden in de lucht aangegeven (au! Pijnlijk, geen excuses), glazen wijn ook. Of ik nog een drankje mocht bestellen.. “Ja, was?” Het jonge meisje werd verder enkele malen gemaand dingen te doen voor de mannen. Het ochtendpersoneel was erg vriendelijk daarentegen!
Mooi gebouw, leuk terras en restaurant. Ruime kamer.
Verbleven in augustus 2025
Beoordeeld op: 21 augustus 2025
Jeffrey
NederlandHet was op onze kamer erg warm ‘s nachts
Mooie ruime kamer en een heerlijk ontbijt
Verbleven in augustus 2025
Beoordeeld op: 20 augustus 2025
Bas
NederlandNiets
We verbleven in een grote vier persoonskamer. Alles was erg schoon en modern. Heerlijk kunnen eten op het terras beneden, wat handig was op onze doorreis.
Verbleven in augustus 2025
Beoordeeld op: 17 augustus 2025
Judith
NederlandHet was super warm toen wij er waren en er is geen airco dus best warm.
Oud gebouw , leuke gezellige uitstraling met terras buiten en binnen.
Verbleven in augustus 2025
Beoordeeld op: 4 augustus 2025
Paul
NederlandHet personeel daarentegen, was, zeker in tegenstelling tot ons vorig bezoek, heel matig. Op een enkeling na is het knullig, onhandig maar vooral onvriendelijk. De eerste ochtend had de ontbijtkelner meer oog voor de ruzie met zijn aanstaande ex en de tweede dag, wij hadden voor de avond dit keer geen tafel gereserveerd werden we gewoon bot behandeld ... terwijl wij toch echt hun hotelgasten waren. Uiteindelijk doordat we zelf doortastend door vroegen "kregen" wij een tafel maar dan tot 20.00uur wat op zich geen probleem was. Vervolgens geen aandacht voor het juiste eten, bestellingen en drinken. En het was druk maar er was echt meer dan genoeg personeel dus daar lag het echt niet aan. Het was gewoon desinteresse. Daarbij ook de "receptie"de je niet vriendelijk welkom heet maar gewoon de sleutel geeft. Bij het uitchecken ook geen enkele vraag of je een goed verblijf gehad hebt ed. Kortom, echt wel een fijn hotel maar een cursus gastvrijheid is zeer wenselijk! Wij hebben ook geen manager gezien die de zaak onder controle had. Erg zonde want deze ervaring beïnvloed toch je gevoel over dit leuke hotel...
Wij waren hier al eens in 2015 geweest en hadden hier een hele fijne herinnering aan. Nu we weer op deze route zaten besloten we hier terug te keren. Het was nog steeds een heerlijk lokaal hotel met een goed restaurant waar je lekker kan eten. De kamers zijn goed, schoon, ruim en modern. En je kan er prima parkeren. Het ontbijt is zelfs a la carte, je krijgt een passend bord met wat je besteld hebt. Erg leuk en ook goed tegen verspilling. Het pleintje voor de deur is heerlijk romantisch bij een goede zomeravond en gezellig druk.
Verbleven in juli 2025
Beoordeeld op: 2 augustus 2025
Wouter
NederlandWeinig parkeerplaatsen van het hotel zelf, op straat parkeren is ook gratis ‘s nachts (overdag parkeerschijf). Ontbijt was onduidelijk en personeel nors en niet gastvrij.
Locatie dicht bij de snelweg, ideaal voor doorreizen. Goede 4 persoons kamer met 3 aparte bedden (geen slaapbank). Heerlijk terras onder de kastanjeboom. Goed restaurant.
Verbleven in augustus 2025

Beoordeeld op: 1 augustus 2025
Astrid
NederlandFijne plek voor een overnachting onderweg naar Italië/zwitserland.
Verbleven in juli 2025
Baden-Baden, Duitsland
Durbach, Duitsland
Braunlage, Duitsland
Alghero, Italië
San Pedro del Pinatar, Spanje
Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, Tsjechië
Maslianico, Italië
Vodice, Kroatië
We bieden gepersonaliseerde aanbevelingen aan op basis van je activiteit op ons platform. Je kunt je hiervoor afmelden als je dat wilt. Houd er rekening mee dat als je dit doet, dit alleen voor dit apparaat is. Je moet deze instelling daarom op elk ander apparaat aanpassen aan je voorkeur.
Booking.com is onderdeel van Booking Holdings Inc., de wereldleider in online reisdiensten.
We hebben meer dan 70 miljoen beoordelingen van accommodaties, allemaal van echte, geverifieerde gasten.
1
Alleen wie via ons boekt, kan het verblijf beoordelen. Zo weten we zeker dat onze beoordelingen afkomstig zijn van echte gasten die in een accommodatie verbleven hebben.
2
Onze gasten bezoeken de accommodatie en ervaren zelf of de kamer rustig is, of het eten inderdaad lekker smaakt en hoe vriendelijk het personeel is.
3
Reis voorbij? Gast aan het woord. Wij checken of de beoordeling echt is, en of er geen grof taalgebruik in staat. Dan plaatsen we hem op de website van Booking.com.
Als je via ons hebt geboekt en een beoordeling wilt geven, dan moet je eerst inloggen.
Einde tekst dialoogvenster