Beoordelingen over OX Hotel

Im Stühlinger 10, 79423 Heitersheim, Duitsland

#2 van de 3 hotels in Heitersheim

Netjes en lekker maar een domper op het eind

Het uitchecken, Er kwam een mederwerker vanaf de keuken met een chagrijnig gezicht. Vertelde wat we moesten betalen. En dat was het! Alles was heel netjes verlopen maar dit was wel een domper! Het minste wat ze had kunnen doen is het vragen hoe het verblijf was en ons een fijne reis te wensen.

Het hotel zag er zeer netjes uit. Kamers zijn ook netjes. Min puntje van de kamer zijn de glazen deuren van de douche/wc.

prima voor 1 nacht

we hadden een kamer voor 4 volwassenen maar 1 bed was een opklapbank en daar was aan 1 kant echt niet op te liggen.

Terras voor het hotel onder een enorme kastanjeboom.

Mooi modern hotel maar niet klantvriendelijk.

Wat ons erg tegenviel waren de medewerkers van het hotel.We hadden het idee dat we niet erg welkom waren, het inchecken ging even tussen de bedrijven door en met een enkele handbeweging werd ons de weg gewezen waar onze kamer was. De mederwerkers waren totaal niet klantvriendelijk. Jammer het is zoveel leuker om je echt gast te voelen! We hadden het idee dat alles teveel was! S’ochtends bij het ontbijt moesten we zelf om koffie vragen, terwijl ik het vroeg of we msschien een kopje koffie mochten kregen we niet echt een leuk antwoord. Misschien een idee om de medewerkers een training te geven in gastvrijheid en vriendelijkheid! Wel zo goed voor dit hotel.

De accommodatie is super. Het hotel ligt mooi aan een gezellig plein waar je s’avonds heerlijk buiten kunt eten bij mooi weer. De kamers zijn modern en leuk ingericht.

Super,echt een aanrader.

Zoals eerder vermeld het glas van de badkamer en misschien toch een airco plaatsen.

Ontbijt was goed, diner was goed,schone kamer,top, bediening vriendelijk, minder was de badkamer met glas, zo dat je geen privacy had. Middels wel mat plastic geplakt, maar toch. En warm op de kamer. Verder een fijne accommodatie voor doorreis.

We kwamen er vaak op doorreis naar Frankrijk en wilden nu een paar dagen in de mooie omgeving fietse

Alles erg goed! Een paar kleine verbeterpuntjes zie boven! Dit is niet negatief bedoeld, maar om het nog aantrekkelijker te maken!

Alles was prima! Wij komen hier al sinds 1986! Toen was het nog in oude Duitse stijl. In 2008 zijn we voor het eerst in het vernieuwde hotel geweest. Het is mooi geworden en we gaan er graag naar toe. Het ontbijt is heerlijk en kamers zijn prima; het eten is heerlijk en personeel vriendelijk. Ze brengen echter wel vaak het hoofdgerecht erg snel na het voorgerecht. Dat kan beter afgestemd worden, soms ben je nog met het voorgerecht bezig en komt het hoofdgerecht al. De douche is prima, alleen is er niet goed over nagedacht om het water goed af te laten lopen, want het is er kletsnat. De douchebak zou iets hoger moeten of een verhoging erin waardoor het beter afloopt en beter afsluit.

Modern hotel tussen Basel en Freiburg

Het ontbijt viel wat tegen als je het afzet tegen het diner de avond ervoor.

Gemoderniseerd hotel met ruime kamers en badkamers. Restaurant is goed, wel verstandig bij boeking te reserveren. wij sliepen hier op de terugweg van de wintersport.

Fijn hotel maar niet meer met Carnaval.

Helaas was er een feest die avond met harde muziek waardoor slapen tot laat in de nacht niet mogelijk was.

We komen hier al jaren om te overnachten op weg naar wintersport. Fijne, ruime kamers en heerlijk schoon. Mooie inrichting.

Hele fijne tussenstop

Wij hadden geen enkele tegenvaller

Het avondeten en ontbijt waren super! Wat een wat slaperig dorpje schijnt, blijkt met OX een levendig etablissement te hebben. Wij waren onderweg naar wintersport en hebben een super tussenstop gehad. 4 eenpersoons bedden op een rijtje. Nieuwe strakke badkamer, matrasssen e.d. Parkeren op de prive plek achter het hotel.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Het had beter gekund.

Kamer had geen echte ruimte voor stoelen. Luidruchtige afzuiging. Hotel staat in centrum en autos rijden hard en maken veel lawaai. We sliepen aan de voorzijde. Hotel heeft geen ruimte voor relaxen van gasten in lobby. Je moest dan in restaurant gaan zitten. WIFI is dramatisch en ook geen data dekking in het dorp.

Koffie en thee uitstekend. Personeel zeer gastvrij. Diner is prima.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Heellijk hotel met uitstekend restaurant.

Door matige ventilatie kun je kleding in de was doen na de maaltijd. Alles rook naar eten. Jammer, daar zou men echt iets aan moeten doen want elke keer dat ik er geweest ben is mij dit opgevallen.

Mooi hotel-restaurant in leuke plaats. Kamers was zeer ruim en comfortabel. Uitstekend gege5en.

Prachtig gerenoveerd hotel/restaurant

Personeel zou iets vriendelijker kunnen. Vooral tijdens ontbijt . Op een enkele uitzondering na.. Je voelt je geen hotel gast omdat je in het restaurant in checkt. Door de drukte ben je 1 van de vele restaurant gasten waarbij het personeel alleen maar druk in de bediening is.

Prachtig gerenoveerd hotel en restaurant. Kamer was mooi met regendouche en schoon. Aan de straat was het wat gehorig. In het restaurant kun je heerlijk eten. Modern ingericht.

Was even zoeken naar de receptie Die was bij de bar Als opmerking Voorgerecht en hoofdgerecht moet je niet tegelijk bestellen want dan krijg je het ook te gelijk

3e verblijf is de laatste keer.

Warme kamer zonder airco. Ramen niet opengedaan ivm herrie op het teŕras. Restaurant niet bijzonder schoon. Duidelijk achteruitgang sinds 2016.

Leuk hotel. Goed restaurant

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Goed, degelijk hotel.

Niets viel tegen. Het enige wat niet kon was drank en diner op de kamerrekening zetten.

Rustig dorpje, waar verder weinig te doen is. Er is een mogelijkheid tot een korte wandeling in het dorp. Het hotel ligt aan een pleintje in het centrum, terras. Grote kamer, hygiënisch. Goede douche. Ontbijt is goed, kan slechter, maar kan ook uitgebreider. Kortom: prima hotel.

Goed hotel voor 1 nachtje op doorreis.

Het personeel leek erg onderbezet, met name in het restaurant en met uitchecken. En het was een vreselijk heet hotel, één raam wat open kon, dus totaal geen ventilatie.

Makkelijk bereikbaar, nette kamer, goed eten.

De moeite om te logeren

Met kleine kindjes in één kamer slapen is niet zo handig aangezien er geen afscherming was en iedereen dus op hetzelfde tijdstip moest gaan slapen. Kindjes laat of volwassenen vroeg.

Het ontbijt was heel uitgebreid. Het personeel was heel vriendelijk. De maaltijd die we 's avonds nog genuttigd hebben in het restaurant aan dit hotel was heel lekker.

Moderne schone kamers, prima restaurant, we konden buiten...

De toilet/douche ruimte is slechts met een glazen deur afgesloten naar de hotelkamer toe. Op zich werkt het prima, maar wellicht voor sommige mensen wel wat onwennig.

Moderne schone kamers, prima restaurant, we konden buiten eten voor het hotel.

Heerlijk maar bediening kan beter

Bediening , heel wisselend , variërend van aardig tot humeurig. 'S ochtends bij ontbijt was de dame ronduit chagrijnig , niet echt visite kaartje

Fijn adres om als doorreis te bezoeken, heerlijk eten en ontbijt

Wij komen al een aantal jaar op doorreis in het OX hotel.

Het personeel is vriendelijk, maar behalve bij het in- en uitchecken, lijken zij zich niet zo te bemoeien met het hotel en zijn zij er vooral voor het restaurant. Ox hotel is eigenlijk meer een restaurant met een hotel erbij dan andersom... Het is daardoor wat minder persoonlijk voor de hotelgasten, maar dat is geen probleem omdat het een heerlijk hotel is op een leuke plek, handig dichtbij de snelweg voor als je op doorreis bent

Wij komen al een aantal jaar op doorreis in het OX hotel. Een fijn hotel met een heerlijk terras buiten en een trendy restaurant waar je goed kunt eten. Ook het ontbijtbuffet is prima. Inmiddels op de kamer die wij hadden ook een ventilator. Dat s prettig, want het kan warm zijn in de kamers.

Functioneel, goed verzorgt, van alle gemakken voorzien voor doorreis.

Lawaaierig restaurant. We hadden maanden van te voren een tafel gereserveerd voor het diner, maar het terras was vol en wij moesten binnen zitten, ondanks het mooie warme weer.

Locatie dichtbij de snelweg, maar toch in een rustige dorpse omgeving. Mogelijkheid om te dineren in goed eigen restaurant

Zeer goede accommodatie waar het goed toeven is.

Goede ontvangst , mooie kamer en we keken op het plein waar onder de kastanjebomen lekker gegeten kan worden voor een schappelijke prijsstelling. Ontbijt was ook goed en een goede overnachting gehad op doorreis naar Italië.

Terras onder de bomen , stijl van het hotel, ontbijt was...

Als je even wat wilde drinken moest je gelijk afrekenen , kon niet meer op kamer nummer

Terras onder de bomen , stijl van het hotel, ontbijt was heerlijk

Prima hotel voor doorreis terug uit Toscane/Italië.

Geen airco redelijk warm. Herrie van buiten (rokers van cafe/restaurant bezoekers), dus ramen dicht.

Goede familiekamer. Goed eten in restaurant. Prima ontbijt. Parkeren direct achter het hotel.

Goede locatie voor een tussenstop.

De scheidingswand tussen de badkamer en slaapkamer is van glas/melkglas. Zowel qua privacy als qua lichtinval minder praktisch.

Fijne ruime kamer en nieuwe badkamer.

Heel goed

Door drukte in het restaurant, weinig parkeerplek

Kamer was geweldig en aankomst tijd was de hele avond en dat geeft rust als je op doorreis bent en niet precies weet wat voor verkeer je tegen komt. Dat het restaurant nog open was tot 23 uur was ook perfect omdat we toch nog een klein hapje konden eten ondanks late aankomst.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Alles is goed georganiseerd, maar ook een beetje op de...

Alles is goed georganiseerd, maar ook een beetje op de automatische pilot. Daardoor mist warmte en hartelijkheid. We hadden een kamer aan de voorzijde. Dat was buitengewoon rumoerig door verkeer 's nachts en in de vroege ochtend.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Als doorreishotel maar zeker niet meer.

Kamer was veel te warm, wifi was niet aanwezig of werkte niet. Het aanwezige personeel was duidelijk niet van plan ons hiermee te helpen. Had de indruk dat het allemaal jobstudenten waren, ook het inchecken was zeer rommelig en allemaal best wel onduidelijk.

Bedden waren goed, wij hebben in dit hotel 1 nacht verbleven als tussenhotel opreis naar Italië.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Mooie ligging en een ontzettend jong en enthousiast team...

Douchvloer was zeer glad ! We hebben het badmatje erin gelegd om niet uit te glijden

Mooie ligging en een ontzettend jong en enthousiast team ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Prima hotel voor doorreis

Het was erg warm, misschien airco? En misschien tafels om te eten voor s'avonds reserveren voor hotel klanten, voor buiten op het terras.

Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Ongezellig,oncomfortabel ,onvriendelijk

Geen lift aanwezig.Twee steile trappen op. Geen airco, geen koelkastje. Geen plaats buiten om te dineren.Zéér formele en onvriendelijke reactie van personeelsleden. Vieze tafels op terras.(uiteindelijk zelf een gevonden na vertrek van een groepje gasten) Kortom veel kapsones,maar weinig comfort en service.

Prima hotel voor een nacht op doorreis.

We sliepen aan de voorkant. Het bleef lang lawaaiig op het terras en de volgende ochtend was het al vroeg een komen en gaan van leveranciers, ook dit maakte veel lawaai.

Zeer klantvriendelijk en uitstekend eten.

Zeer comfortabel hotel met prima restaurant!

Kamer 19 ligt boven de keuken en vlakbij achter-ingang. 's Nachts maakten de feestgangers daar wel iets teveel geluid..

Mooie ruime kamer, heerlijke badkamer met regendouche!

De kamers zijn ruim en modern ingericht, goede bedden ,...

De receptie van het hotel bevind zich in de bar , personeel mag wat behulpzamer zijn bij uitleg kamers. Er is geen airco aanwezig , men kan het raam open zetten ,maar het terras van het restaurant bevind zich daar wat het tijdens de nacht onmogelijk maakt om te slapen van het lawaai. Het ontbijt staat klaar op de toog van de bar ,waar je alles zelf moet nemen en je tafel dekken . Personeel spreekt je niet aan( vb goedemorgen ,u kan daar plaats nemen , het is hier zelfbediening, wat wil je drinken...;) als je niet zelf achter hen loop heb je niets .

De kamers zijn ruim en modern ingericht, goede bedden , badkamer met inloopdouche . Ruime parking op binnenplaats hotel. Je kan in het dorp mooie wandeling maken

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

favoriet

Heerlijk adres, het hotel ligt rustig in het mooie dorpje met goede parkeergelegenheid, is van alle comfort voorzien , de sleutel ligt klaar , heerlijke kaart in het grand cafe, mooi terras, en BVN op de televisie. Heitersheim ligt aan de weg die evenwijdig aan de snelweg ligt dus je verliest geen kilometers wanneer je op doorreis bent.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Schoon, ligging t.o.v. snelweg

Per email hadden we een paar dagen tevoren gereserveerd voor het avondeten. Bij aankomst wist men van niets en was er helaas geen tafeltje voor ons in het restaurant beschikbaar. We mochten wel plaatsnemen in de rokersruimte. Het eten was ook niet om over naar huis te schrijven. Bij een vorig bezoek was het eten wel goed.

Locatie, de schone kamer en het ontbijt waren uitstekend. Het hotel ligt gunstig t.o.v. de snelweg op weg naar Italië.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Fijn hotel!

Perfect doorreis hotel. Gezellig restaurant met lekker eten. Familiekamers met babybedje stond al klaar. Lekker ontbijten met zijn allen en weer verder!

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Goed onderweg hotel

Verlichting op de kamer minimaal als je het plafondlicht te veel vindt.

Goed ontbijt. Erg harde matrassen Leuk restaurant/ wel van te voren reserveren

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Op onze reizen naar Italië is OX onze eerste vakantiestop evenals op de terugreis.

Men kan tot 23uur inchecken en in het restaurant kan men tot 22.00uur bestellen. Het uitgebreid ontbijtbuffet is van goede kwaliteit met vers gezette koffie's en thee.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

prima overnachtingsplaats

hoewel begrijpelijk en beter voor het milieu vind ik het feit dat je geen eigen zeepjes e.d. meer krijgt een klein beetje jammer

het is een gezellig hotel waarvan het restaurant ook bij de inwoners van Heitersheim in de smaak valt: het is er gezellig druk.

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Super aardig personeel !

Super aardig personeel ! We zijn al lang bekend met het OX hotel, ontvangst, kamers , diner en ontbijt , allemaal zo geweldig goed !! Ik heb de doorreis zomervakantie en wintersport 2017 al weer geboekt !! :)

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Goed overnachting adres!!

Lawaai van de straat. Maar als je de ventilator aan doet en het raam dicht hoor je dat niet meer. Ik mis wel een make-up spiegel zoals ik dat eigenlijk in veel hotels mis. Ben 1,58 m. en bijziend dus moeilijk make-up op doen als de spiegel ver weg is.

Ontbijt heerlijk! En je kunt er ook heel lekker eten als je lange reis achter de rug hebt is dat heerlijk!Heel aardige mensen die hun best voor je doen om het naar je zin te maken. Leuk dorp met wat winkels en supermarkt die tot laat open is!

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Prima overnachting op doorreis naar Italië

Geen lift, aparte constructie badkamer (schuifdeur welke aan de boven- en onderkant doorzichtig was; klein badkamer raampje waar men potentieel gewoon door naar binnen kon kijken).

Prive parkeren, goed ontbijt, uitstekende wifi, kamer was zeer netjes en schoon, gratis 2 flesjes water bij aankomst.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

prima hotel, goede parkeergelegenheid

Wij zaten op de bovenste verdieping en het was erg warm op de kamer terwijl er geen ventilator of airco aanwezig was, duidelijk minpunt

prima ontbijt, heerlijke douche

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Ruime kamer in een historisch pand

Warme kamers, airco zou geen overbodige luxe zijn. Personeel zakelijk, mag wat vriendelijker. Veel vliegen in de periode dat wij er waren

Mooie ruime kamer, prima ontbijt. Groot buiten terras

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Warm op de kamer Erg druk tijdens het eten, lange wachttijden Geen eigen koffie/thee mogelijkheid op de kamer

Goede ligging voor (onze) doorreis Prachtig hotel, erg sfeervol Mooie kamer (zolder) Parkeergelegenheid achter hotel

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Ruime kamer, schoon en netjes.

Het was erg druk in het restaurant. Dat is op zich een goed teken, maar personeel was daardoor beetje gestrest.

Ruime kamer, schoon en netjes. Parkeren op terrein van het hotel.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Fraai en prettig hotel, gunstige ligging tov snelweg.

Douche (strips van de deur en voegen van de wand) vertoonde enige rode schimmel, verder wel brandschoon. Ontvangst was onvriendelijk, we leken ongelegen te komen (vanwege drukte in restaurant) en kregen nauwelijks informatie. Daarna dus wel erg vriendelijk. De badkamerwand/deur is van glas, grotendeels matglas. Dat vonden mn mijn (puber)kinderen erg onprettig. Je kijkt er niet echt doorheen, maar ziet wel bewegingen. Toch zouden we dit hotel waarschijnlijk opnieuw boeken.

Fraai hotel, gunstige ligging tov de snelweg, gestresste, wat onvriendelijke ontvangst, maar daarna was t personeel erg vriendelijk, probleem met douchedeur werd a la minute opgelost, ondanks grote drukte in het restaurant, heel gezellig restaurant, heerlijke, zeer redelijk geprijste maaltijd, grote porties.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

Leuke locatie aan een pleintje

Kamer wel leuk echter geen airco (enkel een ventilator) en uitzicht op achtertuin van een naastgelegen woning, niet bijzonder. Dit terwijl het hotel verder wel kamers heeft met een goed uitzicht. Op de terugreis weer dit hotel geboekt en toen een kamer aan de voorzijde. Leuker! Hier een nadeel dat er tot laat mensen op het terras luidruchtig waren en hierdoor minder geslapen. Ook deze kamer geen airco en wat last vd warmte (en was t nog niet eens zo warm deze dag...) Douche was niet goed afgeschermd waardoor een waterballet in de kamer/ badkamer. Jammer want kamer ziet er verder schitterend (sfeervol) uit. Tip! Reserveer een tafel als je wilt eten, in het restaurant kun je heerlijk eten echter niet genoeg tafels vh aanbod van gasten/ plaatselijke. Hierdoor hebben we best lang op een tafel moeten wachten, jammer. Verder een absoluut leuk adres voor op doorreis!

Leuke locatie aan een pleintje

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Goed hotel voor een overnachting op uw doorreis

Het personeel was niet echt behulpzaam, of iig zo kwam het op ons over. Ze hadden een fout gemaakt met ons eten maar loste dat heel slecht op. En voor het restaurant dient u wel te reserveren.

de locatie en het feit dat er een restaurant was

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Mooie, moderne kamers in een historisch gebouw;

Mooie, moderne kamers in een historisch gebouw; goede bedden en van alle gemakken voorzien. Lekker ontbijt. Leuk dorpje. Prima als tussenstop van/naar Italië.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Uitstekend hotel en restaurant voor een tussenstop.

Mooi hotel in een rustig dorp, een paar km. van de snelweg richting Zwitserland dus heel handig gelegen als tussenstop. Het hotel zit in een historisch pand dat op smaakvolle wijze is gemoderniseerd. Prima familiekamers, goede prijs/kwaliteit verhouding. Ontbijt was lekker en je kunt er ook 's avonds goed eten (verstandig om vooraf tafel te reserveren want het restaurant is druk met locals).

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Prima hotel voor een overnachting

Geen airconditioning (wel ventilator).Ventilatie/afzuiging badkamer was lawaaiig deze was niet handmatig uit te zetten en bleef lang aan.

Net hotel en personeel.Schone en nette kamer.Auto kon geparkeerd worden in hofje aan achterzijde hotel.Avond eten en ontbijt prima.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Ontbijt is echt heerlijk, goede bedden waardoor je een goede...

het enige was dat als je aan de achterkant een kamer hebt het personeel tot heel laat, vaak na na twaalf uur heel luidruchtig aan het werk is .

Ontbijt is echt heerlijk, goede bedden waardoor je een goede nachtrust hebt. super locatie voor een doorreis naar Italie.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Relaxed, modern Hotel met goed restaurant en terras.

De kamer was erg warm, geen airco.

Zeer relaxte sfeer, modern maar niet gehaast. Eten en service van restaurant was van zeer goede kwaliteit. Kamer was ruim, netjes en modern ingericht. Goede ligging t.o.v. snelweg, rustig net dorp. Personeel was jong, maar vriendelijk, service gericht en hadden het druk bezette hotel en restaurant perfect onder controle. Ontbijt was ook keurig.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

leuke tussenstop

restaurant niet al te schoon, waarschijnlijk door vele aanloop van hele dag, veel honden in hotel en overal hondenharen. let er op dat je als hotelgast ook vooraf een tafel reserveert, want het zit er steeds vol en verder in de buurt niet veel aanbod qua restaurants.

hip ingericht hotel voor duitse begrippen in klein dorp op korte afstand van snelweg, met prima restaurant

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Aanrader

Ontbijt goed, maar niet super uitgebreid.

Mooie ruime kamers in een leuk plaatsje. Prima en betaalbaar eten en een mooi terras. Een prima plek voor een tussenovernachting.

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Ox hotel, een uitstekende keuze op doorreis naar Italië

We zijn voor de derde keer bij Ox. Ideale hotel op doorreis naar Italië. De kamer is netjes, het eten ( zowel diner als ontbijt) is uitstekend. Ook belangrijk; de WiFi verbinding is prima.

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

Mooie plek met goed hotel.

Geen airco (wellicht was het uitzonderlijk warm) Bedden aan de harde kant.

Mooie plek met goed hotel. Lekker buiten gegeten. Goed overnachtingshotel.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Ontbijt was prima en 's avonds hebben we fijn op het...

Gastheerschap had iets beter gekund. Uitstraling dat men blij is met je als gast was niet bij iedereen aanwezig, maar het was een prima plek.

Ontbijt was prima en 's avonds hebben we fijn op het terras gegeten. Kamer was ook prima.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Gezellig hotel voor een overnachting. Je word naar een lange reis heerlijk in de watten gelegd

Op de familie kamer was het wel erg warm maar dit hadden ze goed opgelost met een ventilator. Erco was fijner geweest maar ja je kan niet alles hebben.

Het avond eten op het plein buiten was erg gezellig e lekker. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ook is het hotel makelijk tebereiken via de snelweg.

• Beoordeeld op: 22 juli 2016

prima modern hotel in een traditioneel gebouw

Er is geen lift dus voor mensen die slecht ter been zijn een probleem

Het ontbijt was zoals altijd pima geregeld, de kamers zijn heel schoon en het personeel is aardig en behulpzaam. We komen er dan ook al 8 jaar

Verbleven in juni 2016

Doorreis naar Piëmonte

Prima ontbijtbuffet en keuken is s’avonds tot 22 uur open.

Super verblijf

De locatie, de inrichting, de sfeer. De regendouche!

Personeel zou mijn mening ietsje vrolijker moeten zijn

Personeel zou mijn mening ietsje vrolijker moeten zijn

alles tip top.

Prijs / kwaliteit verhouding is dik in orde.

Prima .

Comfortabele overnachting en restaurant in zelfde pand.

Personeel over het algemeen te druk met restaurant/bar...

Personeel over het algemeen te druk met restaurant/bar en daardoor minder (snel) aandacht voor hotelgasten. Afgezien daarvan prima hotel!

locatie

geen relax ruimte

locatie

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Veel kooklucht in restaurant

Mooi hotel met prima restaurant

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Kan beter.

De bedieningen de afhandeling van een probleem.

Het eten was goed en het ontbijt prima.

Super hotel om te overnachten, heerlijke (kalf) schnitzels, prachtige schone en hippe kamers. We komen hier al 10 jaar. Kwaliteit altijd uitstekend

Voor een overnachting "en route" een prima hotel/restaurant om te vertoeven.

Grote en schone kamers. Helaas geen lift. Wel hulp bij het dragen van de bagage. Vriendelijk en jong personeel.

PRIMA LOCATIE VOOR EEN OVERNACHTING OP DOORREIS

PRIMA LOCATIE VOOR EEN OVERNACHTING OP DOORREIS

Om vaker terug te keren.

Het was regenachtig!

Super kamer. Modern en zeer netjes. Heerlijke bedden.

Geen voorziening voor invaliden