3. Hotelbeoordelingen: Thüringen
  4. Hotelbeoordelingen Auerstedt
  5. Beoordelingen van Hotel Resort Schloss Auerstedt

Beoordelingen over Hotel Resort Schloss Auerstedt Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Schlosshof, 99518 Auerstedt, Duitsland

#1 van de 2 hotels in Auerstedt

• Beoordeeld op: 29 mei 2022

mooie maisonnette helaas op een te afgelegen locatie
    • Maisonnette/ Duplex Appartement

De douchecabine is zeeeer krap, ik ben 1,73 en iets te zwaar maar had al moeite mij om te draaien zonder de kraanstand te veranderen. ook de hoogte van de douchekop is beperkt. Als je 1,80 of langer bent niet ideaal. De locatie is wonderschoon als op de foto’s te zien, echter het dorpje waar je zit is echt Oost-Duits en niets te beleven en heeft nog geen bakker of supermarkt ( deze is op 4 km ). Je kunt wanneer 1 dag van tevoren aangegeven broodjes bestellen op het complex. Ook vonden wij de omgeving weinig geschikt om te fietsen ( geen fietspaden)

wij hadden hier een maisonnette geboekt en deze was prima. Deze was voorzien van een goed uitgeruste keuken en prima bedden. Genoeg parkeer gelegenheid ( alleen raar dat hier €3,- per dag parkeergeld werd geheven) …..pas dan de prijs aan , voelt het niet zo dubbel. Er is een mogelijkheid tot stalling van de fietsen. Vonden het bedrag van €18,50 p.p voor ontbijt erg veel en hebben hiervan dan ook geen gebruik gemaakt, zelf broodjes gebakken in een zeer goede en ruime oven. Weimar en Erfurt zijn echte aanraders.

• Beoordeeld op: 9 juli 2021

Voortreffelijke keuken, persoonlijke vakkundige bediening.
    • Met huisdier

De bedden zijn wat zacht, misschien aan vervanging toe. Hier en daar stoffig. Een rondje door het dorp met de hond doet alle honden in het dorp (dat zijn er veel) aanslaan. Dan loop je niet op je gemak.

Prachtige rustige plek, binnenplaats van soort slot. Rustig en ontspannen. De maaltijd in het restaurant was geweldig! Uitstekende bediening.