2. Opinions d'hotels de Egipte
  3. Opinions d'hotels de Red Sea Governorate
  4. Opinions d'hotels de Hurghada
Egipte Hurghada Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Sky View Suites Hotel Puntuació: 8,3

"Està decorat amb molt de gust, a la piscina s’està molt tranquil"

• "Les piscines, especialment la que no tenia xiquets. També les habitacions són espaioses i el personal amable. Els menjars estaven molt bons i hi havia molta varietat."

• Bedcoin Hostel Puntuació: 9,4

"El que més em va agradar va ser la netedat i lo nou que era l'alberg. La ubicació també és molt bona, i el personal és molt atent i simpàtic."

• "El lloc és increible per la ubicació on es troba. Un coral preciós ple de peixets, i fins i tot vam veure una tortuga ❤️ El personal de l’hotel t’ajuda amb tot i ens van facilitar el contacte dels taxis per anar i tornar. El menjar tipus buffet era bo i els cambrers molt amables. L’hotel té parasols i hamaques a la zona de la platja, i a més et faciliten tovallola gratis cada dia per la platja. També ofereixen servei de lloguer dsnorkel i guia per un bon preu si ho necessites. La nostra esperiència ha estat excel.lent."

• Amwaj Beach Club Abu Soma Puntuació: 8,6

"El resort està molt bé per relaxar-se, l'habitació està molt bé, cada dia et posen 4 botelles d'aigua, és amplia. Les piscines estan molt bé també i en quant al menjar anaven variant un poc cada dia. M'agradaria destacar a Sabah, la dona que està al menjador ja que tot el que fa està boníssim, ja siga els croissants per desdejunar, pizzes per sopar, pans... I tot fet al moment i la dona molt simpàtica i amable. El servei sempre estaven pendents de tot. Té la mar també ahí amb tumbones i uns escola de kite surf al costat de l'hotel per la platja. Deurien promocionar més aquesta escola de kitesurf, Ahmed ens ha fet passar uns grans dies practicant aquest esport."

• "El personal és molt amable i et faciliten molt l'estada. A més, hi ha molt bon ambient i et sents com a casa"

• "La platja privada és ideal, hotel centric."