2. Hotellrecensioner ESP
  3. Hotellrecensioner Asturien
  4. Hotellrecensioner Arenas de Cabrales
Spanien Arenas de Cabrales Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Hotel Picos de Europa Gästbetyg: 8,9

”Personalen var trevlig, rummet var väldigt fräsch, läget var bra, bra utsikt och allt man behöver.”

• Hotel Los Ángeles Gästbetyg: 8

”Fint med egen ingång från trädgården och en liten uteplats utanför rummet. Toppen att jag kunde få mitt rum före checkin.”

• Hotel Torrecerredo Gästbetyg: 9

”Personalen hade ett fantastiskt bemötande, rummen var perfekta. Maten var fantastisk! En härlig 3-rätters middag efter en avslutad vandringsdag. Frukosten superb och vi kunde få med oss smörgåsar ut på vandringen. Hotellet ligger dessutom bra i förhållande till byn i en fantastisk omgivning! Vi vill gärna komma tillbaka!”

• Hotel Picos de Europa Gästbetyg: 8,9

”Fint läge, nära ruta del cares.”

• Hotel Principado De Europa Gästbetyg: 6,9

”Härlig utsikt över bergen från vår balkong. Bekväma sängar. Bra läge för vandring i bergen.”

• Hotel La Rivera Gästbetyg: 8,7

”Rent, vänligt, professionellt och extremt prisvärt.”

• Hotel Los Ángeles Gästbetyg: 8

”Man kunde checka in när som helst. Vi tog längre tid än vad vi trodde det skulle ta och kom fram väldigt sent på natten, men Hotellet hade lämnat nycklarna i ett skåp så det var väldigt smidigt. Rummet var ändå rätt så stor, hade det vi behövde. Väldigt lyhört dock så man kunde höra allt som hände runtomkring. Frukosten var helt ok. Tanterna som jobbar där var supertrevliga.”

• Hotel Principado De Europa Gästbetyg: 6,9

”utsikten”

• Apartamentos El Caxigu Gästbetyg: 8,3

”Modern, rymlig och fräsch lägenhet. lLitet samhälle så läge av mindre betydelse, men var lugnt på gatorna runtomkring och nära till allt. Skönt med parkering i huset, även om det inte hade behövts då det ligger en allmän och gratis parkering intill. Trevlig kvinna i receptionen och enkelt med nyckeluthämtning.”

• Hotel Picos de Europa Gästbetyg: 8,9

”Läget var fantastisk. Trevlig trädgård. Trevlig personal. Bra med egen parkering.”

De 20 bästa hotellen i Arenas de Cabrales