Beoordelingen over Vincci La Rabida 4-sterren

#61 van de 156 hotels in Sevilla

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Prima kamer.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het restaurant op de 5e etage. Schitterend uitzicht maar het eten was niet lekker en zeker veeeeel te duur

Prima kamer. Bed heerlijk, keuze uit verschillende kussens. Badkamer prima, schoon

Heerlijk verblijf in hotel Vincci La Rabida in Sevilla
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Er is ons niets tegengevallen!

Een zeer goed hotel met een mooie uitstraling. Op alle vlakken zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Iedere ochtend genoten van zowel een hartig als zoet ontbijtbuffet dat regelmatig werd bijgevuld. Als kosteloos extra kan je gebruik maken van een zgn. 'pillowmenu' , je kunt een kussen kiezen wat voor jou het beste ligt. Iedere ochtend werd onze Nederlandse krant aan de deur gehangen. Natuurlijk is er een kluis aanwezig. Het hotel ligt centraal dichtbij het centrum, 2 keer struikelen en je bent bij de kathedraal, waarop je vanaf het dakterras waar het restaurant gesitueerd is een schitterend uitzicht hebt. We gaan hier zeker nog een keer naar toe.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Geweldig hotel met een giede ligging in het centrum.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Wat een prachtig hotel met een geweldige ligging om Sevilla te bezoeken. Mijn dochter en ik hebben genoten van ons verblijf in dit hotel. Helaas werd ik ziek op de laatste dag van ons verblijf. Het hotel bood ons alle hulp en ondersteuning. Dan merk je de goede service van een hotel! Dank nog daarvoor.

Buitengewone goede service voor een hotel in zo'n grote...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Buitengewone goede service voor een hotel in zo'n grote stad.....Wat je ook vroeg, het werd geregeld. Uitstekend ontbijt en erg prettig was de parkeer mogelijkheid van het hotel.

Netjes
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Prijs,kwaliteit is goed.Net hotel.Gastvrij.Ontbijt goed en uitgebreid.Hotel ligt centraal.Vlakbij alle bezienswaardigheden.Alles op loopafstand. Bij de boeking aangegeven voor taxi heen en terug naar het vliegveld.Dit was ook perfect.Ze staan met je naam op een briefje klaar op het vliegveld en de chauffeur kan jouw vlucht volgen.Wij waren een half uur eerder geland en de chauffeur stond er.

Goed ontbijt, wel duur.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

1 bed maakte veel lawaai als je omdraaide. hebben het zelf ook niet gemeld.

Goed ontbijt, wel duur. Zeker als je het via booking.com boekt dan kost het 17,5 p/p per dag en ter plekke maar 13,50 p/p per dag. Locatie is ook goed.

Zeer comfortabel stijlvol hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

We hebben niet in het hotel ontbeten i.v.m. vertrektijd vlucht, maar de prijs voor ontbijt p.p. (€ 17,50) had ons ook zeker doen besluiten buiten het hotel te ontbijten. Het is een leuke uitdaging om door de nauwe straatjes met de auto bij het hotel te komen. Onze kamer had een raam dat uitkeek op een luchtschacht, dit stoorde ons echter niet.

De ligging van het hotel in het centrum is perfect. Een ruime, zeer comfortabele kamer met een heerlijke, compleet uitgeruste badkamer. Het bed is uitstekend. Het hotel is klassiek, heeft veel sfeer en is met aandacht voor detail ingericht. Alles was onberispelijk schoon. Koffie en thee op de kamer. Het personeel (de receptie) stond ons professioneel vriendelijk te woord.

Dineren onder de bloedmaan.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Onvoldoende geluidisolatie. Geluid van gang en van buren.

Dineren op het dakterras (en toevallig was er die avond een maansverduistering!). Goede kok, mooie locatie met uitzicht op kathedraal.

Benauwd en gehorig, maar een toplocatie.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De airco werkte amper in onze kamer. Toen we aankwamen vroeg de dame aan de receptie of we een upgrade wilde kopen? Natuurlijk waren we hierin geïnteresseerd. Echter de kamer was erg benauwd en klein. We hebben de halve nacht niet kunnen slapen i.v.m. de hitte. Ook zat onze 'upgraded room' onder het restaurant en het hotel is erg gehorig, dus we hoorden de karretjes rollen alsof ze dor onze slaapkamer reden. Jammer.

Het is een prachtig hotel. Zeker 4 sterren waard m.b.t. locatie en hoe het eruit ziet.

Perfecte Ligging in nabijheid van de monumenten
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

Service en vriendelijkheid Defecte lift Airco lekt in kamer Er wordt een upgrade aangeprikst maar er wordt geen rekening mee gehouden dat de lift defect is en je met al de bagage en buggy de trappen op en af moet.

Perfecte Ligging in nabijheid van de monumenten

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Prima hotel maar niet meer dan dat.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

- Badkamer is gedateerd en toilet was niet schoon - Parkeren is niet bij het Hotel waardoor we lang moesten wachten na het uitchecken op onze auto - Onze kamer had voor 1 persoon koffie, receptie was niet in de gelegenheid om voor extra koffie te zorgen

- Goede locatie

heerlijk verblijf op goede locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

ruime keuze bij ontbijt, maar enigzins beperkt voor wat vers fruit betreft

Mooie kamer met terras; vriendelijk en behulpzaam personeel; mogelijkheid om gehuurde fietsen in hotel achter te laten; dichtbij centrum maar toch heel rustig 's nachts

Prima locatie in een heet hotel zonder airco
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De airco stond uit en de kamer was erg warm. In de winter wordt de airco niet aangezet vanwege bezuinigingen. Staat wel op de site dat er airco aanwezig is.

Locatie is prima

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Mooi, schoon hotel op gunstige locatie in centrum
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De gang was vrij gehorig omdat de kamerdeur niet geluidsdicht was.

Schone, comfortabele kamers. Mooi gebouw. Gunstige locatie nabij horeca en historisch stadscentrum. Bushalte naar luchthaven op 5-10 minuten lopen.

Geweldige stad, perfect hotel!

Niks!

Geweldige lokatie, rustig maar midden in het centrum. Fantastische bedden met hoofdkussenservice (van zacht tot orthopedisch!). Heel attent personeel.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Mooi Spaans hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De eerste nacht hadden we een kamer aan de straatzijde, deze was zo rumoerig! Maar, toen we dut gemeld hadden bij de receptie kregen we meteen een andere kamer aan de binnenkant.

Top hotel op toplokatie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Eigenlijk niets, badkamer iets gedateerd maar wel schoon en compleet

Goede kamer, comfortabele bedden, keuze uit verschillende kussens, ruime keuze bij ontbijt, luxe uitstraling van hotel, entree en lobby, perfecte ligging; alles (shoppen, bezienswaardigheden) op minder dan 10 minuten wandelen.

Super aan te bevelen hotel!!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Alhoewel eind oktober niet zo nodig geen zwembad.

Zeer mooi hotel met zeer ruime kamers en badkamer. Met alles er op en er aan. Super rustig en stil.Locatie fantastisch. Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Fantastisch ontbijtbuffet. Top!!

Dé grote tegenvaller van onze reis door Andalusië!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Kamer was smerig: bedsprei en wanden besmeurd met, naar wat wij vermoeden, sperma. Geluidsoverlast: er vond een huwelijk plaats in het hotel. de bruiloftsgasten gingen uitgebreid op straat drinken en vieren.

Prettig. Maar aan de dure kant.
    • Basic Tweepersoonskamer

Restaurant op de 5e voldeed niet aan de verwachting. Prijs/kwaliteit niet in verhouding. Voorgerechten van €25. En wijn alleen verkrijgbaar per fles.

Het was allemaal goed. Maar wel aan de prijs.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Ideaal en rustig gelegen in centrum, maar relatief erg duur
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het restaurant op het dakterras viel ons erg tegen. Uitzicht is mooi, maar het was echt veel te duur voor wat je krijgt. Personeel in restaurant was ook niet echt vriendelijk. Hadden daar meer van verwacht.

De ligging in het centrum en toch heel rustig is ideaal. Ontbijten op de binnenplaats is echt super en ontbijt was ook heel lekker

Zeer goede ligging, behulpzaam personeel, prima kamer en...
    • Superior Tweepersoonskamer met Terras

Kamer en badkamer iets gedateerd, het dakterras was heerlijk.

Zeer goede ligging, behulpzaam personeel, prima kamer en goed ontbijt , mooie patio waar je kunt ontbijten.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Heel fijn luxe hotel, heerlijke tijd gehad.
    • Basic Tweepersoonskamer

Locatie was moeilijk te vinden omdat er door werkzaamheden veel wegen waren afgesloten maar tja daar kan het hotel niet echt wat aan doen.

Heel mooi en luxe hotel op een goede locatie vlakbij het centrum met een werkelijk FANTASTISCH dakterras. Ontbijt was zeer uitgebreid.

Prima hotel midden in centrum Sevilla
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

Wij hadden een kamer in een minder gedeelte van het hotel, om er te komen moesten via een gang waaruit het personeel van het hotel werkt, dus niet in het hoofdgedeelte. Vrijwel geen uitzicht vanuit de kamer. Badkamer was klein ondanks dubbele wastafel, en douche was armoedig. Ondanks dat we een goede prijs hadden voor de kamer via de Luxe deal van Booking.com, hadden we geen luxe kamer. De locatie van het hotel maakte dit goed.

De locatie is erg goed, op zeer korte loopafstand van de kathedraal, het Alcázar en restaurants. Valet parking was goed, niet duur en goede service. Het is handig om bij de receptie aan te geven wanneer je je auto weer terug wil hebben, dit scheelt wachten. De service van de medewerkers bij de receptie was uitstekend.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Aangename kwaliteit in mooi hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Zwembad zou gezien de warmte lekker zijn geweest.

We zijn vaker in Sevilla geweest, maar dit is het beste hotel in de binnenstad (kwaliteit, ligging), al ontbrak een zwembad, dat bij 38 graden lekker zou zijn geweest aan het eind van de dag. Heerlijk ontbijt in een schitterende patio, vriendelijk personeel dat voor weinig geld een upgrade naar een kamer met enorm terras met uitzicht op de Giralda aanbood. Het toproof restaurant was een avond zeer de moeite waard. Vijf minuten lopen naar Kathedraal en omgeving met veel restaurants.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

We waren aangenaam verrast met de prachtige inkomhall.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het weinig vriendelijke onthaal in het dakrestaurant.

We waren aangenaam verrast met de prachtige inkomhall.Binnen blonk het:zo net en meubels en zetels vakkundig opgesteld. Het ontbijt buiten in de patio was heerlijk. Een dank aan Ana en Christina die ons professioneel geholpen hebben bij het uitprinten van onze vliegtickets.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Sevilla is een heerlijke stad voor een stedentrip!
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind)

2 pers. kamer met extra bed erbij maakt kamer krap. Extra bed is voor pubers te kort (1.80 mtr.). Badkamer is erg smal. Kamer naast trappenhuis vrij gehorig!

In het oude centrum, alles op loopafstand!

ontbijt was correct -kamer OK - aangenaam bed - ligging...
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

minibar werkte niet maar het werd opgelost geen mogelijkheid tot eventjes verpozen in de zon - alleen in het dakrestaurant was er een mogelijkheid om in de zon te zitten

ontbijt was correct -kamer OK - aangenaam bed - ligging ook OK

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Ontbijt en ligging goed. Verder prijs/kwaliteit te duur!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Kamers zijn gedateerd en badkamer oud! door verjaardagfeest op zaterdag veel geluidoverlast in gehele hotel van 16.00u tot 22.00u.

Ontbijt en ligging bij het centrum was top

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Ligging.

Weinig smaakvolle kamer. Kleine badkamer

Ligging. Ontbijt was goed verzorgd. Diner op boventerras met prachtig uitzicht op de kathedraal,maar killig alhoewel verwarmingslampen aanwezig, mar niet in functie . Prachtige inkom.

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Sfeervol hotel, perfecte locatie.

Wifi viel tegen.

Heerlijk ontbijt in mooie ontbijtzaal. Heel rustig gelegen toch super centraal. Heel sfeervol hotel met heel vriendelijk personeel. Wij mochten al om 10 u inchecken. Zij parkeren je auto voor je.

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Elegant hotel op top lokatie
    • Suite Mirador

gangen smal

Fantastisch uitzicht op de cathedraal , centraal gelegen, valet parking, heerlijk ontbijt, sfeervol hotel met klassieke Spaanse uitstraling

Ontbijt voortreffelijk, zoet en hartig volop.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Deken verpakt in lakens, en voor lange mensen tekort opgemaakt. Wel tijdens onze week schoon beddengoed.

Ontbijt voortreffelijk, zoet en hartig volop. Wordt voortdurend aangevuld.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

De bereidheid van het personeel om andere kamer te geven.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Kregen eerst kamer in het souterai n. De hoge ramen kwamen uit op patio van anderen. In de kamer een permanent rollend geluid (soort knikker op houten vloer). Bleek een bekend, niet te verhelpen euvel. Na 1 dAg kregen we een andere kamer.

De bereidheid van het personeel om andere kamer te geven.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

4,5
    koffie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

De kamer. We kregen een kamer met double-bed. Een nachtkastje en een bedlampje. Vervolgens kamer gewisseld. Bij het openen van de gordijnen keken we tegen een blinde muur.

koffie

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Heel mooi hotel, perfect gelegen.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Enkel een klein opmerkingetje: het warme water van de douche was eerder lauw. Verder was alles perfect!

De ligging is perfect. Schitterende typische patio. Ruime kamers.

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Mooi hotel op een goede locatie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

uitzicht vanuit de kamer (muur!!), kleine kamer, zeker in verhouding met de prijs, wel ruime badkamer maar ook niet top voor een 4sterrenhotel

vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt maar voor €17 mag dit wel, hotel is goed gelegen waardoor je alles op wandelafstand kan bezoeken, mooi hotel

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Klagen loont
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Daags voor onze aankomst ontvingen we een welkomstmail van het hotel met o.a. een aanbod voor upgrading van onze hotelkamer naar een kamer met kingsizebed en balkon a €20,- per dag. Het balkon bleek uit te kijken op een binnenplaats waar op de middag van onze aankomst een receptie plaatsvond. Dat betekende de hele middag veel lawaai dat in onze hotelkamer doordrong. Bovendien naar onze mening geen kingsize bed, of het hotel moet elk bed van normale afmetingen kingsize noemen. Ben dan welbenieuwd naar de afmetingen van een normaal bed. Een dag na ons vertrek heb ik het hotel gemaild met het verzoek om gelet op onze klachten het geld voor de upgrading terug te betalen. Na bemiddeling door Booking.com. is dat ook uiteindelijk gebeurd: leve Booking.com.!

De centrale ligging van het hotel. Midden in het gezellige centrum van Sevilla.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Hotel is goed gelegen bij alle bezienswaardigheden. Vriendelijk personeel en lekker ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Reis in december, soms wat tocht in de eetzaal/ontbijtzaal.

Ontbijt was rijkelijk en divers. Hotel dichtbij alle belangrijkste bezienswaardigheden. Verwarming een pluspunt op de kamers in de winter.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

mooie locatie en mooie kamers
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Zeer gehorig naar de gang toe. Was eenvoudig op te lossen geweest middels een paar goede strips onder en boven de deur. Zou je wel mogen verwachten voor deze prijs.

mooie locatie en mooie kamers

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Een luxe hotel in rustige straat op loopafstand van bezienswaardigheden met topontbijt.
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

airco was niet zelf te regelen, maar centraal met als gevolg dat deze een aantal nachten uit ging midden in de nacht, waardoor het erg warm werd op de kamer (terwijl wij eind oktober, begin november in het hotel verbleven).

Locatie is top. Paar minuten lopen bij de kathedraal vandaan en de andere kant op bij het winkelgedeelte.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Take the upgrade to superior room
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Prima comfortabel hotel. Maakt zijn 4 sterren waar. Centraal gelegen in rustige straat. We hadden upgrade naar superior genomen. Balkon met mooi uitzicht, echt een aanrader. Top ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Aardig hotel met prima locatie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Ontbijt is veel te duur met 17,50 pp nooit te verkopen op die manier. Prijs / kwaliteit kamer aan de hoge kant. Hotel beschikt over een kleine ongezellige bar op de begane grond, op het dakterras geen barservice kunnen ontdekken, personeel is te druk met uitserveren diners.

Fraaie entree en de locatie is perfect, straatje omlopen en je staat in het centrum of aan de rivier boulevard. Geen geluid van buitenaf hooguit geschuifel van meubels van de naastgelegen gasten.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

De ligging in centrum en parkeerservice
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Roken op ontbijtterras, geen verse yoghurt/kwark bij ontbijt. Deze waren wel beschikbaar in verpakking.

De ligging in centrum en parkeerservice

Heerlijk weekend gehad in leuke stad met fijn hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Entourage hotel is mooi, erg praktisch gelegen in de stad. Straat is lekker rustig.

Mooi verblijf en goede verbinding met alles

Alles was naar wens

Schoon en mooi Hotel dicht bij Centrum

authenticiteit

authenticiteit

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Geweldig hotel op superlocatie!

Heerlijk!
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Fantastische locatie en hotel. Heerlijk en zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

voor herhalnig vatbaar

niets alles viel mee

alles viel mee comfort ligging dakterras parkeerhulp

Top locatie, vrij kleine kamer
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Vrij kleine kamer, hoge minibar/ontbijt prijzen

Super locatie, verzorgd, vriendelijk personeel

Super lekker bedden en prachtig kamers

Super lekker bedden en prachtig kamers

Authentieke sfeer in mooi ‘palace’ , zeer centraal gelegen

Prachtige sfeervolle locatie Schitterend dakterras Prima bedden

Ontgoocheld
    • Junior Suite (3 Volwassenen)

Bestelde kamer niet beschikbaar!!

Zeer onvriendelijke balimedewerkster

Zeer onvriendelijke balimedewerkster

Perfecte locatie

Airco

Spaans interieur Ontbijt

Centraal gelegen, schoon, vriendelijke personeel, goed...
    • Driepersoonskamer (3 Volwassenen)

Ongemakkelijke enkel bed voor ons kind.

Centraal gelegen, schoon, vriendelijke personeel, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Het ontbijt was uitstekend en de kamers waren zeer proper en we hadden een groot dakterras

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Aangenaam
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Ontvangst aan de receptie, niet vriendelijk

Lekkere bedden en vriendelijke medewerkers

Uitstekend hotel, mooi centraal gelegen in het centrum op 400 m van de kathedraal.
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Prima ligging, mooie rustige kamer, voldoende ruimte, prima faciliteiten

Ligt erg mooi centraal

Restaurant/diner Slechte prijs/kwaliteit verhouding

Ligt erg mooi centraal Goede uitstraling

Locatie en upgrade kamer

Welkomstdrankje was er niet

Locatie en upgrade kamer

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Lokatie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Koude kamer. Geen gratis upgraden, ook al was deze beschikbaar.

Lokatie

Gemiddeld
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Gedateerd sanitair. Kerstdiner was matig en duur.

Ruime kamer. Centraal gelegen.

Top locatie
    • Basic Tweepersoonskamer

Vriendelijk personeel heb je een vraag zei regelen het

Ligging perfect midden in het centrum

Niets .

De verzorging van de kamer .

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Dakterras, vooral als de zon schijnt.

Restaurant en wijnbar.

Dakterras, vooral als de zon schijnt.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

we hadden meer verwacht binnen de groep Vincci Hotels reeds al vaak bezocht
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden (1-2 Volwassenen)

Parking we moesten te ver gaan voor de auto

de buitenkant van hotel sprak veel belovend maar binnen de kamers waren matig

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Fijn hotel in prachtige stad.

Hoofdkussens

Grandeur

• Basic Tweepersoonskamer

Extra betalen na 1400 vd auto parking 8 euro, we bleven tot 1600 uur in de stad maar we kwamen de vorige dag ook laat aan

H

Geen idee

Prima locatie. Mooie patio Vriendelijk personeel Prima bedden en ontbijt

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Chique locatie

Geen balkon

Prachtig Andalusische herenhuis met rijke vloeren en plafonds.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

luxe fijn hotel om lopend sevilla te verkenner

plek , bed kamer ,

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

goede ligging en uitstekend ontbijt

nvt

goede ligging en uitstekend ontbijt

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Mooi centraal en deze culturele stad

Uitstekende ligging