2. Hotellrecensioner GRE
  3. Hotellrecensioner Dodekanisos
  4. Hotellrecensioner Kardamena
Grekland Kardamena Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”jättebra läge, nära stranden och Kardamenas gågata, trevlig personal, helt ok frukost. superfin städning!!”

• ”Natasha och George var så trevliga och hjälpsamma. Läget är helt fantastisk. Vi hade det minsta rummet på gatunivå därför vårt lite lägre betyg annars var de större lägenheterna väldigt attraktiva och kanske mindre känsliga för gatulivet.”

• Silver Beach Hotel Gästbetyg: 7

”Bra läge nära strand och restauranger, nära till flygplatsen. Trevligt mottagande i receptionen (personalen är i hotellet tvärs över gatan). Välstädat rum, schampo och tvål i badrummet. Vattenkokare. Frukostplats på en liten balkong (mot gatan9.”

• Mitsis Family Village Gästbetyg: 8,3

”Allt var bra”

• ”En pärla med tanke på det låga priset! Välstädat, bra utrymme och stor garderob. Slitet, inte renoverat sedan sist men välhållet. Mycket trevlig och hjälpsam personal och vi kunde lämna kvar vårt bagage efter utcheckning tills flyget gick på kvällen. Bra läge nära stranden, supermarket och restauranger.”

• Nissia Kamares Gästbetyg: 9,3

”Bra frukost, städat och fint område, trevlig och hjälpsam personal. Nära till busstationen.”

• Rio Hotel Gästbetyg: 8,7

”Närheten till allt. Rent och snyggt!”

• Fania Apartments Gästbetyg: 8

”Nära till allt!! Trevlig personal!”

• Elga Hotel Gästbetyg: 7,5

”Bra läge, stort rum och bra balkong.”