2. Hotellrecensioner GRE
  3. Hotellrecensioner Heraklion
  4. Hotellrecensioner Hersonissos
Grekland Hersonissos Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Allt! Rummet, poolen och personalen Jag gillade det så mycket att jag förlängde min vistelse”

• Kalimera Village Gästbetyg: 8,2

”Tyckte mycket om läget, Flera Grekiska restauranger nära, högt upp med fin utsikt! Poolen helt ok ingen lyxpool men 5 barn trivdes väldigt bra i den. Lite brant sista 25 meterna upp men inget problem, En kyrka i närheten som ringde med klockan 3 gånger på konstiga tider 2 dagar, men bara jag som vaknade av det :). Enkelt men bra boende, stora lägenheter. Inget lyxhotell men ändå väldigt bra. Vi trivdes mycket bra!”

• Bella Beach Hotel Gästbetyg: 7,9

”Frukosten var bra med mycket frukt o grönsaker, nystekta ägg och yoghurt. Kaffet var sådär dock.”

• Silva Beach Hotel Gästbetyg: 8,5

”Jag tyckte om precis allt, läget maten poolerna havet personalen. Allt var utmärkt”

• ”Det låg nära allt! Frukosten ingick och den var fantastisk. Personalen var väldigt trevlig”

• Sergios Hotel Gästbetyg: 8,7

”mitt i Centrum”

• Sergios Hotel Gästbetyg: 8,7

”Jättebra hotell med en fantastisk all inclusive. Stor variation på maten och mycket att välja på. Nära stranden men även en pool med solstolar på hotellet.”

• Ariadni Palace Gästbetyg: 8

”Stort, bra planerat och fin utsikt. Mitt i Koutouloufari och nära till allt. Mysig baksida mot bergen med kvällssol.”

• Axos Apartments Gästbetyg: 9,3

”Allt var perfekt.”

• Sea Breeze Hotel Gästbetyg: 9,1

”Perfekt läge. Tar du rummet mot havet får du jätte fin utsikt och en stor terrass.”