2. Hotellrecensioner GRE
  3. Hotellrecensioner Dodekanisos
  4. Hotellrecensioner Lindos
Grekland Lindos Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Electra Gästbetyg: 8,2

”Fint boende mitt i Lindos med en stor terrass och en trädgård med utsikt över havet. Lite som att komma tillbaka 100 år i tiden. Tyckte mycket om det. Parkerade scootern nära torget i Lindos.”

• Anastasia Studios Lindos Gästbetyg: 9,1

”Ingick inte, men bra utrustning för att tillreda själv. Bra läge i underbar stad (Lindos). Mycket trevliga värdar som tog väl hand om oss och fick oss att kännas som familj.”

• villa Zinovia Gästbetyg: 9

”Mycket bra läge i Lindos med fin innergård. Fina och trevliga rum, fräsch toalett! Kylskåp och kokplatta.”

• Sarris Studios & Apartments Gästbetyg: 8,5

”Mysigt och välkomnande! Rent och allt man behövde fanns. Supertrevlig dam som städade och också gav tips på bra restaurang. Den lilla innergården kändes hemtrevlig.”

• Lindos Athena Gästbetyg: 8,7

”Lägenheten och deras mysiga uteservering, massagefåtöljen”

• Villa Koki Studios Gästbetyg: 8

”Perfekt läge, enkelt boende”

• Lindos Esel Suites Gästbetyg: 9,5

”Det var rent och lätt att få kontakt med värden om man hade några frågor. Mycket mysig plats och fin utsikt över lindos.”

• Lindos Athena Gästbetyg: 8,7

”Perfekt liten lägenhet för 3 st om man har bil med närhet till Lindos, det fanns allt vi behövde. Pool, AC, tv, uteplats, parkering, kyl med frysfack.”

• Villa Anna Maria Lindos Gästbetyg: 7,3

”Huset och läget”

• Villa Elena Gästbetyg: 8,1

”Centralt och bra läge med en väldigt trevlig och hjälpsam värd. Enkelt men rent och snyggt med en mysig liten innergård. Lugnt läge med nära till det mesta.”