2. Hotellrecensioner GRE
  4. Hotellrecensioner Megalochori
Grekland Megalochori Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Utsikten”

• Elements Cave Suites Gästbetyg: 9,4

”Perfekt boende i mysig by med nära till busshållplats”

• Hotel Star Santorini Gästbetyg: 9

”Utmärkt”

• ”Fantastiskt läge, lugnt, litet och Adults Only vilket passade oss”

• ”Fräscht rum och god frukost”

• Caldera's Dolphin Suites Gästbetyg: 9,5

”Fantastiskt läge. Lugnt och fint område. Fin utsikt. Utmärkt service och trevlig/bra personal. God frukost och stor variation. Personalen uppfyller alla önskemål och är väldigt tillmötesgående. Rent och snyggt på hotellet. Våran vistelse och upplevelse var perfekt för våran smekmånad. Vi fick en överraskning till rummet när dom visste om att vi var på smekmånad. Rekommenderar hotellet.”

• ”Fantastiskt fint hotell. Pool med underbar utsikt. Rummen bland de finaste som vi bott i. Balkong med bästa utsikten. Bland de bästa hotellen som vi någonsin bott på. Ligger en bit från restaurant, gå ca 700 meter så kommer du till trevlig genuin restaurant. Mycket hjälpsam personal.”

• Cydonia Caves Gästbetyg: 9,4

”Utanför vårt rum är mysigt och bra utrymmen för barnen. Jättefin med kyrkan blå och vit symboliserar Santorini.”

• Angels Villa Santorini Gästbetyg: 9

”Allt var helt fantastiskt! Värden Valentini var helt underbar, fanns alltid kontaktbar och extremt hjälpsam! Hon erbjöd sig till och med att köra oss till olika platser ett flertal gånger. Poolen var större än jag väntat mig, och det var absolut inget problem att sova i sofforna (vi reste 4 personer). Nära till busshållplats (enkelt sätt att ta sig runt på ön) och ett litet bakery med diverse nödvändigheter. Nära till centrala Megalochori och endast 10-15 min med buss till både Perissa beach och Firá. Jag rekommenderar varmt detta boende! Och speciellt vår värd Valentini!”

De 30 bästa hotellen i Megalochori