2. Hotellrecensioner GRE
  3. Hotellrecensioner Chania
  4. Hotellrecensioner Plaka
Grekland Plaka Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• ”Utsikten var magisk, poolen bra och ren, bra närhet till bra restauranger och strand. Värden var jätte tillmötesgående.”

• Sun and Sea Plus Resort Gästbetyg: 9,4

”Ljusa trevliga rum, bekväma sängar och härligt med egen utgång till poolen. Fin dusch och välutrustat kök. Mycket bra frukost som beställs från bordet. Enkelt att parkera vid hotellet.”

• Leste Luxury Homes Gästbetyg: 9,8

”Lyxigt boende beläget med fin utsikt. Fantastiskt personal som gjorde allt för att vi skulle trivas och få en fin vecka. Rekommenderas”

• Leste Luxury Homes Gästbetyg: 9,8

”För en familj på 4 passade detta boende oss perfekt, stora fina ytor både inomhus och utomhus. Fanns både tillgång till sol och skugga hela dagen på den lägenhet vi bodde i (2 sovrum). Trevligt med tillgång till pool för att svalka sig, storleken räckte gott för barnen att kunna leka lite. Välutrustat kök med både micro, spis, ugn och en stor kyl och riktig frys. Badrum med duschkabin med bra tryck. Vi utnyttjade även möjligheterna att använda tvättmaskinen vilket var väldigt praktiskt. Blev uppassade på ett trevligt sätt under vistelsen med bakverk och annat smått och gott. Blev glatt överraskade av själva byn Plaka med, 4-5 restauranger i närområdet samt två minimarket som hade vettiga priser och utbud. Gick att gå ner till Almyrida och tillbaka utan problem.”

• Sun and Sea Plus Resort Gästbetyg: 9,4

”utsikten är fantastisk fint, stor dusch och mycket bra säng. Köket var bra och det fanns bra tillbehör. Hotellet har egen parkering viket var bekvämt, speciellt med hiss till övervåningen.”

”personal”

• ”Området var trevligt. Högt beläget med mycket vacker utsikt. Huset var väl välstädat, fräscht och utrustat med det mesta man kan önska sig i en villa. Micro, diskmaskin, tvättmaskin, vattenkokare med mera var bra. Fräscha tvålar och schampo ingick med. Skönt att parkering ingick i ett garage (sval bil) Fin pool, med solsängar intill och bra med poolhanddukar till alla. Badtofflor ingick också. Bra med en mittvecko-städning. Vi hade det underbart under vår vistelse och rekommenderar stället.”