2. Hotellrecensioner GRE
  3. Hotellrecensioner Chania
  4. Hotellrecensioner Stalos
Grekland Stalos Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• Kato Stalos Beach Gästbetyg: 9,1

”Vi gillade allt plus ägaren.”

• Renieris Hotel Gästbetyg: 9,4

”Hjälpsamma personer som jobbar där,allt gick att lösas, lungt och underbar stället.”

• Girogiali beach hotel Gästbetyg: 8,3

”Läget vid havet var oslagbart. Pool stor nog att simma i. Alla rum har underbar utsikt. Personalen var 5-stjärniga. Hushunden var ett extra plus. Superiorrummen var helt okej o standard även så. Hotellet har nära till restauranger, butiker o mat/dryckbutiker. Bra m kyl, vattenkokare o lite hushållsprylar. Nära till Chania.”

• Anniko Gästbetyg: 8,9

”Litet, enkelt hotell med bra läge. Stor balkong med sköna stolar. Ägarinnan gör allt för att man ska trivas. Andra gången jag bodde där och jag kommer tillbaka.”

• Renieris Hotel Gästbetyg: 9,4

”Fint o lugnt läge. Fin pool, trädgård, restaurang. Bra frukostbuffé och fina rum.”

• Cretan Dream Resort & Spa Gästbetyg: 9,2

”Vänlig personal, fint och välstädat, nära stranden.”

• Cretan Dream Resort & Spa Gästbetyg: 9,2

”Mycket bra”

• Anniko Gästbetyg: 8,9

”Ett underbart litet hotell på en lugn gata ca 100 meter från stranden. Värdinnan kom med hembakat, färsk juice mm flera gånger under vistelsen.”

• Anniko Gästbetyg: 8,9

”Litet, familjärt hotell, där ägarinnan Orla gjorde allt för att man skulle känna sig välkommen. Bra storlek på rummet, skön säng, stor balkong med bekväma stolar. Bra läge.”

• IRINI STALOS Apartments Gästbetyg: 9,7

”Välskött och välstädat. Fin inredning i rummet, högre standard än normalt, i denna prisklass. Hyfsat stor pool. Lugnt . Mycket trevliga ägare.”