2. Opinions d'hotels de Indonèsia
  3. Opinions d'hotels de Yogyakarta
  4. Opinions d'hotels de Yogyakarta
Indonèsia Yogyakarta Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Puri Pangeran Hotel Puntuació: 8,1

"Les instalacions comunes: piscina, jardí,restaurant. Esmorzar correcte. El bar vent cerveza i unes pizzes molt bones."

• Omah Manis Puntuació: 8,8

"L’atenció del personal, les instalacions, la neteja, l’esmorzar! Tot!!"

• Melia Purosani Yogyakarta Puntuació: 8,4

"Esmorzar tipus buffet correcte."

• Aveta Hotel Malioboro Puntuació: 8,2

"Allotjament centric, a només 10 minuts caminant de l’estació de tren. Nosaltres ens hi vam quedar només una nit per agafar el tren cap a Malang i va ser una molt bona experiència. Personal amable i servicial, ens van permetre deixar les motxilles a l’hotel abans del check-in i ens van enviar un missatge de seguida que la habitació va estar llesta. Habitació amplia, neta i ben equipada. L’esmorzae buffet i la piscina tambe estan molt be."

• Otu Hostel By Ostic Puntuació: 8,8

"La ubicació, encara que està lluny del carrer principal, la zona on està és de les millors per sortir a sopar i prendre alguna cosa. La zona comú es molt bonica, l'han decorat amb molt bon gust. El personal de l'hotel es fabulós. El tamany del llit al DORM és genial!!!"

• Aloha Hotel Yogyakarta Puntuació: 9,1

"El personal es súper amable i parlen molt bé l'anglès. Són molt atents i ens van ajudar a buscar transport per visitar els temples de Borobudur i Prambanan. Molt bona relació qualitat preu. Molt bona ubicació."

• Sastro Place Puntuació: 9,3

"És molt bonic i confortable. Està molt nou i net, tal com indiquen les fotografies. Es una caseta amb només quatre habitacions, es respira tranquil.litat. No hi ha recepció, però des del primer moment els propietaris van contactar amb nosaltres i ens van donar totes les indicacions necessàries. La piscina és molt agradable i s’agraeix amb una calor tant intensa. Ofereixen aigua freda, té i cafè (autoservei). Està situat a uns 20 minuts a peu del centre, Maliboro i monuments, pero no és problema perquè està ple de motos tipus tuk-tuk que porten dues persones al centre en 5 min per molt poc preu. També per marxar cap a l’estació de tren."

• Aloha Hotel Yogyakarta Puntuació: 9,1

"El personal és encantador, atents i molt amables."