2. Opinions d'hotels de Itàlia
  3. Opinions de cases i apartaments de Toscana
  4. Opinions de cases i apartaments de San Quirico dʼOrcia
Itàlia San Quirico dʼOrcia Opinions de cases i apartaments de vacances autèntiques de clients reals

• Agriturismo Bagnaia Puntuació: 9,7

"Fantàstic!! Vam viatjar dues parelles i recomanarem aquest petit oasi a la Toscana allà on anem i és que ens emportem molt més que uns excel·lents vins. Ens enduem el més important que és l'experiència de compartir un intercanvi cultural, a través del vi, molt enriquidor... Hem estat com a casa a l'apartament, amb tot el que ha de tenir per poder passar una setmana explorant la zona, la Vall d'Orcia val molt la pena!! És un bon lloc per poder descobrir tota la Toscana! I la Giovanna i el Nico sempre disposats a posar totes les facilitats perque el viatge sigui de 10. Us esperem a Catalunya i al Priorat!"

• "Molt ampli i acollidor. Molt bona comunicació amb el propietari. Al centre, molt ben situat. Pàrquing municipal a uns 200 mts ja que es troba dins la zona limitada, però et gestionen que puguis passar. Hi hem estat molt bé! Molts detallets, un petit set d, esmorzar que et permet fer-te cafès i picar algun snack"

• "Tot ens ha agradat moltissim, perfecte."

• Agriturismo Poderino Puntuació: 9,2

"El lloc és preciós i la casa que inclou l'apartament també. És una casa aillada i s'hi accedeix a través d'un camí de xiprers típic de la Toscana, i l'entorn és també el típic de turons i camps preciosos de la regió. Ideal per ser utilitzat com a base per visitar pobles típics de la Toscana i molt proper a San Quirico d'Orcia que és molt bonic. Ens vàrem sentir molt còmodes a la casa, i els propietaris molt acollidors i servicials. Ens van donar molt bons consells de restaurants on menjar pasta i pizza sense gluten. El Jacuzzi exterior, espectacular."

• "es molt gran, totalment nou i amb tot el necessari"

Les 20 millors cases i apartaments de vacances de San Quirico dʼOrcia

segons 3.578 opinions de cases i apartaments de vacances a Booking.com