Overslaan en naar de inhoud gaan
  1. Startpagina hotelbeoordelingen
  2. Hotelbeoordelingen Italië
  3. Hotelbeoordelingen Sëlva
  4. Beoordelingen van Alpstay - Hotel Acadia - Adults Mountain Home

Beoordelingen over Alpstay - Hotel Acadia - Adults Mountain Home

Via Puez 24, 39048 Sëlva, Italië

#65 van de 96 hotels in Sëlva

Gastfavoriet

Beoordelingsscore

Gebaseerd op 29 beoordelingen over dit hotel

9,3

Scoreverdeling

  • Hygiëne

    9,7

  • Comfort

    9,6

  • Locatie

    9,7

  • Faciliteiten

    9,3

  • Personeel

    9,8

  • Prijs-kwaliteitverhouding

    8,7

  • Gratis WiFi

    8,8

100% geverifieerde beoordelingen

Echte gasten. Echte overnachtingen. Echte meningen.

Meer tonen- er opent een dialoogvenster
Schrijf een beoordeling

Resultaat 1 – 25

  • Beoordeeld op: 16 februari 2026

    9,0
    Top
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Comfort Tweepersoonskamer
    • Verbleef 3 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Alles was goed

    Mooie kamers, geweldig ontbijt en vriendelijk personeel

    Verbleven in februari 2026

  • Beoordeeld op: 4 september 2025

    8,0
    Geweldig!
    • Vakantiereis
    • Groep
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 2 nachten

    Parkeren, best krappe parkeergarage en er worden extra kosten voor in rekening gebracht. Voor een hotel van dit kaliber en prijsniveau vind ik dat niet gepast.

    Prachtige locatie (al helemaal als je in de winter gaat), ontzettend mooie kamers (net gerenoveerd), diner en ontbijt waren heerlijk en het personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam, je voelt je enorm welkom en komt niets tekort. Koffie, water, fruit, alles aanwezig op de kamer.

    Verbleven in september 2025

  • Beoordeeld op: 23 juni 2025

    9,0
    Comfortabel en gezellig
    • Vakantiereis
    • Groep
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 3 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Airco in de zomer is tegenwoordig met de warme zoners niet onwenselijk

    Alex en Bernadette zijn heel behulpzaam en geven goeie tips voor uitstapjes en je verblijf. Stijlvolle kamers en een top ontbijt. 1x diner gedaan en dat was heerlijk.

    Verbleven in juni 2025

  • Beoordeeld op: 22 juni 2025

    9,0
    Prima
    • Vakantiereis
    • Reizigers met vrienden
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 4 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Bij heel warme dagen zou een airco prettig zijn. Maar avonden koelt het aardig af, ramen open en is te doen.

    Personeel, receptie, barman, iedereen fantastisch, Ontbijt superieur,

    Verbleven in juni 2025

  • Beoordeeld op: 22 februari 2025

    9,0
    Fijne plek.
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Parkeergarage kleine plekken

    Locatie, kamer en ontbijt.

    Verbleven in februari 2025

  • Beoordeeld op: 7 februari 2025

    8,0
    Superplek met bijzonder vriendelijke personeel en uitstekend ontbijtbuffet
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Junior Suite
    • Verbleef 3 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Indeling badkamer, douche van 70cm bij 70cm erg krap en ook nog toilet in erg kleine badkamer. Wel bad in de kamer met 2 kleine wasbakjes maar die waren meer voor de sier. Alles rond dus je kon er nog geen tandenborstel neerleggen. Geen waterkoker op de kamer. Die werd op verzoek wel gebracht maar hadden we weer geen kopjes of bekertjes.

    Ligging, ontbijt en personeel bijzonder vriendelijk

    Verbleven in februari 2025

  • Beoordeeld op: 17 januari 2025

    9,0
    Heerlijke korte skivakantie in Selva
    • Vakantiereis
    • Groep
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 4 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Redelijk kleine badkamers, deze worden in 2025 gerenoveerd

    Fijn hotel, heerlijk en uitgebreid ontbijt, skilift en skiverhuur binnen 100 meter, korte afstand naar centrum

    Verbleven in januari 2025

  • Beoordeeld op: 13 januari 2025

    9,0
    Fijne korte skivakantie in Selva doorgebracht
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 4 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    We hebben vier kamers gehuurd. Bij drie kamers was de badkamer erg klein. We hebben vernomen dat deze in maart 2025 worden gerenoveerd

    Perfecte ligging tov skilift, op loopafstand van restaurants, super ontbijt

    Verbleven in januari 2025

  • Beoordeeld op: 10 september 2024

    9,0
    Perfect voor een super verblijf samen.
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 3 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Het was top dat er een parkeergarage onder het hotel aanwezig is. Alleen zonde dat ze het zo vol zetten dat je de auto er niet meer uit.

    Een perfecte uitval basis om al het moois van de Dolomieten te ontdekken.

    Verbleven in september 2024

  • Beoordeeld op: 19 maart 2024

    8,0
    goed hotel op loopafstand van centrum ,met vriendelijke bediening . Hotel ligt naast de ski lift
    • Vakantiereis
    • Groep
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 5 nachten

    de badkamer was niet groot, de wastafel klein.

    heerlijk ontbijt smorgens, vriendelijk personeel , receptioniste is enorm gedreven om het gasten naar de zin te maken, een pluim voor deze dame. ook overige personeel uiterst correct . Kamers zijn elke dag netjes schoon en opgeruimd. super locatie naast de skilift en skiverhuur aan de overkant van de straat .PERFECT!! kan het hotel aanbevelen.

    Verbleven in maart 2024

  • Beoordeeld op: 5 oktober 2023

    10
    Perfect kleinschalig gezellig gezinshotel.
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Was perfect. Niets negatiefs te zeggen.

    Ik hou van kleinschalige hotels. Het personeel was heel erg vriendelijk. Zeer lekker gegeten! Zeker in het restaurant van het hotel gaan eten. Fantastisch terras.

    Verbleven in september 2023

  • Beoordeeld op: 9 september 2023

    10
    Geweldig
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 2 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Een kleine pool zou het perfect maken

    Stylische, warme inrichting

    Verbleven in september 2023

  • Beoordeeld op: 10 juli 2023

    8,0
    Verder prima
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 3 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Personeel in de bediening niet al te vriendelijk ( 1 meisje wel en aan de receptie ook). Harde achtergrond muziek en meestal vreemde keuze van de muziek. Bij ontbijt flinke jazz muziek en hard.

    Ligging en mooie inrichting

    Verbleven in juli 2023

  • Beoordeeld op: 19 januari 2025

    6,0
    Had meer verwacht, teleurstelling.
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Junior Suite
    • Verbleef 7 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    De activiteiten en inspanningen wat het hotel had moeten doen voor hun gasten, een dode boel naar het skiën.

    De lokatie en behulpzaamheid van het personeel.

    Verbleven in januari 2025

  • Beoordeeld op: 30 december 2024

    6,0
    Ok
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Comfort Tweepersoonskamer
    • Verbleef 2 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Niet erg vriendelijk Te duur

    Locatie

    Verbleven in december 2024

  • Beoordeeld op: 13 september 2024

    5,0
    Teleurstellend!
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 3 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Waar te beginnen?! We werden vriendelijk onthaald, maar dan is ook alles gezegd! Meteen viel op dat het hotel niet zo chique is als op de foto’s op booking. Het is een oud versleten hotel, tapijt is ranzig in lift en hal. De kamers zijn echt niet volgens de huidige standaard van een viersterrenhotel. Versleten bedlinnen, oude handdoeken, versleten meubilair. Oude en veel te kleine douchecabine, oude douchekop met amper waterdruk. Nu snap je onmiddellijk waarom ze geen enkele foto delen van de badkamerd op booking. Over heel de kamer waren de muren geretoucheerd in een net andere kleur verf en dat gaf een super slordige uitstraling! De tv in de kamer is de grote van een computerscherm en staat 5 meter ver, dus heb je niks aan. Wifi werkt heel slecht! We werden ‘s ochtends om 7:45 wakker gemaakt door housekeeping, die plots in onze kamer stond terwijl wij nog lagen te slapen. Sorry, maar dit kan echt niet! Daarna op weg naar het ontbijt, stond de volledige hal vol met brol van housekeeping. Stofzuiger in het midden vd hal, twee schoonmaakkarren in het midden vd hal, 10 zakken met vuile lakens. Ik snap dat housekeeping hun werk moet kunnen doen, maar dit gaf een hele amateuristische indruk! Het ontbijt zag er goed uit, maar we werden elke ochtend genegeerd door het ontbijtpersoneel. We moesten soms 25 min zwaaien tot er iemand ons gezien had om een koffie te bestellen. De verantwoordelijke man aan het ontbijt liep gewoon met een attitude rond en was totaal niet bezig met de gasten. Super amateuristisch! Op onze laatste ochtend wouden we onze valiezen inladen in de auto die geparkeerd stond in de ondergrondse garage, maar er stond iemand in het midden vd parking geparkeerd. Toen we aan het onthaal gingen vragen van wie de auto was. Werd ons de sleutel gegeven van die auto. Sorry, maar dit is onaanvaardbaar!! De hotelreceptie heeft ons gewoon de sleutels van een andere hotelgast z’n auto gegeven.

    Prachtige locatie in het centrum met zicht op de bergen! Lekker ontbijt!

    Verbleven in september 2024

  • Beoordeeld op: 11 september 2024

    7,0
    Goed hotel met ene ietswat verouderde badkamer en slecht barpersoneel.
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Comfort Tweepersoonskamer
    • Verbleef 2 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    In de bar, “barslecht” personeel, 20 min iets proberen bestellen, maar het personeel negeert je gewoon. Uiteindelijk vertrokken en elders wat gaan drinken. Nadien gemeld bij de receptie en het bleek de zoon van de COO te zijn in de bar. Tja….

    Mooi hotel met een goede ligging.

    Verbleven in september 2024

  • Beoordeeld op: 2 september 2024

    7,0
    Goed
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Vrij duur

    Erg goed ontbijt en leuke kamers. Mooi gebied in de bergen

    Verbleven in augustus 2024

  • Beoordeeld op: 7 juni 2026

    10
    Voortreffelijk
    • Vakantiereis
    • Individuele reiziger
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 2 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

    Verbleven in juni 2026

  • Beoordeeld op: 27 maart 2025

    9,0
    Fantastisch
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 4 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

    Verbleven in maart 2025

  • Beoordeeld op: 18 maart 2025

    8,0
    Erg goed
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Comfort Tweepersoonskamer
    • Verbleef 3 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

    Verbleven in maart 2025

  • Beoordeeld op: 15 maart 2025

    9,0
    Fantastisch
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Comfort Tweepersoonskamer
    • Verbleef 5 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

    Verbleven in maart 2025

  • Beoordeeld op: 8 september 2024

    9,0
    Fantastisch
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 4 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

    Verbleven in september 2024

  • Beoordeeld op: 7 september 2024

    9,0
    Fantastisch
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

    Verbleven in september 2024

Resultaat 1 – 25

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!

Gasten beoordeelden ook deze accommodaties: