Beoordelingen over Hotel Coste 3-sterren

Via Tamas 11, 25010 Limone sul Garda, Italië

#10 van de 39 hotels in Limone sul Garda

Ok maar weinig charme
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

De kamers hadden echt niets speciaals en ook het restaurant was zonder enige charme.Onder onze kamer zat er een vrij rumoerige groep, zodat we verplicht waren de ramen/ deuren dicht te houden om te slapen. Er was geen lift en we zaten op +2. Achteraf zagen we dat we met de auto gemakkelijk hadden kunnen rondrijden om via de achterdeur op +2 binnen te komen (zeer steile straat), niemand wees ons hierop.

Mooi zwembad, propere kamers, vriendelijk onthaal, eigenlijk niets op aan te merken op dat gebied.

Goed hotel, vriendelijk personeel een aanrader
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Eten in het restaurant vond ik tegen vallen en iets te duur voor wat je kreeg. Iets te ver om te lopen naar het centrum als je last heb van je benen of rug.. Als je het in ringen verdeel lig je op de 3e ring...1e ring is de weg in het dorp, 2e ring is de weg erboven die naar bv het volgende dorp gaat, 3e ring is waar je hotel aan ligt. Je loopt schuin naar beneden naar het dorp. Oplossing..?..ja...pak de auto...parkeerruimte genoeg ( betaald )

Ontbijt was goed, mag iets uitgebreider. Kamer was prima in orde, met tv en ruime badkamer. Zwembad was perfect, ligbedden ook Personeel is heeel vriendelijk en behulpzaam ! De rust en lekker stil

Wij hebben echt genoten bij het Gardameer.

Alles was prima geregeld in het hotel. Ook voor de hond. Bij het Gardameer houden ze van honden.

Het is een fijn hotel.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Geen airco op de kamer.

Gratis parking, grote kamer, zwembad, heel fijn ontvangst en vriendelijk ...

Buone vacanze!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Meer

Ruimere parkeergelegenheid. En badlakens voor het zwembad.

Zeer vriendelijk personeel, goede service en schone nette kamers

Alles was netjes verzorgd!

Alles was netjes verzorgd! Duitse en Engelse taal machtig. Rustig, knus, ruimte/gasten, ligging. Zwembad tussen de olijfbomen. Attent!

• Beoordeeld op: 5 juli 2015

Zwembad, schone kamers, prima ontbijt, gastvrij personeel,...

Vrij oud, wel best goed onderhouden. Beetje gehorig, maar niet heel vervelend. Speeltuintje voor kids was slecht onderhouden.

Zwembad, schone kamers, prima ontbijt, gastvrij personeel, dorp in de buurt.

• Beoordeeld op: 29 mei 2015

Ontzettend vriendelijk en vrolijk personeel.

Wij hadden een kleine kamer. De kamers in het bijgebouw zijn aanzienlijk groter, voor dezelfde prijs.

Ontzettend vriendelijk en vrolijk personeel. Mooie tuin en zwembad. Hotel op loopafstand van Limone.Je kunt er ook heerlijk en goedkoop eten. Bij goed weer ontbijt buiten.

• Beoordeeld op: 25 september 2015

Vriendelijk personeel, goed ontbijt, aanrader

Wifi niet op de kamer

Vriendelijk personeel, goed ontbijt, aanrader

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

nette kamers , dagelijkse reiniging , bad en bedlinnen...

nette kamers , dagelijkse reiniging , bad en bedlinnen netjes en proper , zeer vriendelijk personeel ,niks was teveel gevraagd !