Beoordelingen over Hotel Ercoli 2-sterren

Via Collina 48, Via Veneto en omgeving, 00187 Rome, Italië

#602 van de 921 hotels in Rome

Bij aankomst kon de medewerker alleen maar italiaans. Geen woord engels. Hierdoor ontstond misverstand en reageerde hij geaggiteerd op ons. Ontbijt is prima, maar niet echt wauw. Douche temperatuur is lastig te reguleren.

Het bed was prima. De kamer werd elke dag schoongemaakt. Prima basic kamer voor niet te veel geld.

Top verblijf!

De douche had een hele kleine straal, maar dat kon ook liggen aan het watertekort dat heerste in Rome. De wifi viel af en toe weg en alleen in de ochtend is er een receptionist die Engels praat! Houdt er ook rekening mee dat het een best gehorig gebouw is, neem voor de zekerheid oordoppen mee als u een lichte slaper bent. Verder helemaal top! Allemaal niet heel erg storend.

Heel leuk gezellig personeel, heel behulpzaam! Al het nodige was aanwezig. Er werd goed schoongemaakt, ruime een persoonskamer en het ontbijt biedt variatie. Het doet zijn twee sterren meer dan recht!

Super locatie, geen Engels sprekende receptie!

Ontbijt was niet erg denderend, zoals de meeste recenties. Brood was verbrand, jam was verzuurd. Beleg was schaars en niet lekker. Maar het ergste was de koffie, schande voor Italie. En dit voor alle dagen!

Kamers waren geweldig schoon, elke dag werd het super schoongemaakt.

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Kwaliteit-prijs is ok. Uitgebreid ontbijt ok en vooral locatie ok.

De kamers zijn klein, maar wel uitgerust met alles wat men nodig heeft. Het ontbijt is goed verzorgd door Anna, maar vooral de locatie is tof, men is in het centro antico in een wip en kan veel tevoet bezoeken. Achter de hoek is er een halte van bussen ! Alsook vele restaurantjes in de nabije buurt.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Goed tweesterrenhotel!

Het personeel mocht iets vriendelijker zijn.

Het ontbijt was erg lekker! Ook de kamers voldeden aan de verwachtingen en we waren blij dat we airco hadden. De kamer was erg netjes en het bed comfortabel.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Prijs kwaliteit is OK - We verbleven er enkel om te slapen

er waren geen verse broodjes

• Beoordeeld op: 3 september 2016

Het ontbijt was prima en er werd goed gepoetst.

Het ontbijt was prima en er werd goed gepoetst. Een perfecte locatie voor een bezoek aan Rome.

• Beoordeeld op: 23 maart 2015

Fijne kamer met goede harde bedden.

Op het moment dat wij er waren was er iets met de wifi, waardoor we alleen wifi hadden op de gang. Toen Anna dit hoorde ging ze meteen aan de slag om de wifiverbinding weer te herstellen. Dit zou 14 dagen in beslag nemen want alles moest omgegooid. Er werd gelukkig meteen actie ondernomen.

Fijne kamer met goede harde bedden. Heerlijk stil 'snachts. Waterkoker op de kamer en een goede fohn in de badkamer. Prima douche. Anna verzorgde ons ontbijt, een lieve italiaanse dame die voor ons lekkere capuccino's maakte. Het ontbijt was goed, fruit, gekookte eitjes, salami, kaas, yoghurt, jam, muesli. Een kwartiertje lopen van het dichtstbijzijnde metrostation. Als ik weer naar Rome ga boek ik dit hotel weer!

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Recht tegenover een lekkere ijscremerie