3. Hotelbeoordelingen: Toscane

Voldoende
    • Superior Tweepersoonskamer

Alles

• Beoordeeld op: 3 augustus 2021

Met de hakken over de sloot
    • Standaard Tweepersoonskamer

Engels spreken ze bijna niet. Al ziet het er op de foto’s er mooi uit dit is niet de werkelijkheid. Naar onze mening is er al jaren geen fatsoenlijk onderhoud uitgevoerd. Dit is goed te zien aan het schilderwerk, zwembad en tegels. De douch is erg klein maar dan ook echt heel klein ongeveer 45x70cm. En de wc pot zit 15cm van de douch deur af. Nu weet ik dat ik als Nederlander groot ben maar zelfs voor een Italiaan lijkt mij het allemaal wat klein en krap. De kamers aan de ene zijde kijkt uit op een muur de andere zijde op de haven. Door de groei van de bomen is dit ook niet helemaal waar. Uitkijk is dus door de bomen naar een klein stukje van de haven. Wanneer je loopt naar het strand kom je op een stukje strand waar ook drie Campings aan grenzen dus een druk strandje.

Het personeel was vriendelijk, behulpzaam en vrolijk. Het ontbijt is op het terras met uitzicht over de haven. Het zwembad is heerlijk na een dag strand en ook diep. Voor kleine kinderen minder geschikt het ondiepe deel is 1m diep maar ook hier is het uitzicht prachtig. En als je het eiland wil verkennen is dit een uitstekende uitval basis. Je kan lopen naar het strand. De shuttle bus reed niet ivm COVID maar daarom waren er wel gratis fietsen beschikbaar.