Beoordelingen over Mec Paestum Hotel 5-sterren

Via Tiziano Vecellio 23, 84063 Paestum, Italië

#15 van de 30 hotels in Paestum

Luxueus en verzorgd hotel.
    • Elegante Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijtzaal was niet gezellig. Aanbod was redelijk klein, werd weinig bijgevuld. Weinig restaurants in de buurt.

Supergrote jacuzzi, bijna een zwembad. Weinig volk aan het zwembad. Moderne kamers. Goed gelegen, grote parking. Heel verzorgd hotel. Personeel was heel vriendelijk.

Zeer mooie uitvalsbasis voor Paestum

De vloerbekleding in de gangen naar de kamers oogden niet zo proper. De kamers zelf waren wel schoon. De kraan van de lavabo lekte op het meubel, waardoor je er best geen spullen op legt.

Geweldige whirlpool. Spijtig dat het zwembad om 18 u al sloot.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Vriendelijk personeel, mooi zwembad prima kamer , erg...

Badkamer deur kon niet dicht, iedere dag een evenement, strand was nog niet in gebruik (geen seizoen nog)

Vriendelijk personeel, mooi zwembad prima kamer , erg vriendelijke man bij het zwembad die alles voor je regelde.

Wij zullen dit hotel niet aanraden bij vrienden en bekenden
    • Elegante Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er waren twee trouwerijen tijdens ons verblijf en dat hield in dat we geen gebruik konden maken van het zwembad. Het gebruik van het 'privé' stand kon alleen met behulp van een pasje wat ons voor drie volwassenen rond de € 50 zou kosten. We hebben hier van afgezien, niet alleen vanwege de o.i. hoge kosten, maar ook omdat het stuk strand aan het eind grensde aan het openbare stuk strand waar mensen gebruik van kunnen maken aan de zeezijde. Voor het gebruik van handdoeken voor het zwembad werd per handdoek € 2 in rekening gebracht. Wij hebben hier tegen geprotesteerd, uiteindelijk hebben we voor de drie dagen 3 handdoeken 'gratis' meegekregen, geen verschoning dus. Het ontbijt was zeer matig.

De locatie was prima. Lekkere lunch.

Het is een prima 5 sterren hotel. Modern ingericht in wit/zwart met enkele kleuraspecten.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De avondmaaltijd was slecht. Bediening liet te wensen over, Vegetarisch was moeilijk verkrijgbaar en het vlees van één van ons was vet. De hapjes bij een glaasje wijn waren allen met vleessoorten. Eén van ons is vegetarisch de ander eet geen varkensvlees dus ook geen ham of worst. Er wordt weinig rekening hiermee gehouden. Het viel ons ook op dat onze paspoorten werden gevraagd en niet direct teruggegeven, De volgende morgen bij afrekening kregen wij deze terug. Ik heb gezegd dat wij dit vreemd vinden omdat dit altijd wordt afgeraden i.v.m. identiteitsfraude. Misschien is dit een tip om hierop alert te zijn.

De kamer was ruim alsmede de badkamer. Ontbijt was prima. De ontvangst met een glaasje wijn bijzonder wel jammer van de hapjes zie hieronder.

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Prachtig ingerichte terrassen , comfortabele kamer,mooie...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De eetzaal was zeer groot en dus niet echt gezellig. Idem voor de bar. Het hotel is duidelijk bedoeld om te trouwen.

Prachtig ingerichte terrassen , comfortabele kamer,mooie jacuzzi.

Jammer dat er niet buiten kan ontbeten worden en dat de bar...

Jammer dat er niet buiten kan ontbeten worden en dat de bar 's avonds binnen is.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Alles was fantastisch