5. Beoordelingen van Villa Val Lemme - Albergo Ristorante

Beoordelingen over Villa Val Lemme - Albergo Ristorante

Strada Vallemme 16, 150 60 Capriata D'Orba, 15060 Francavilla Bisio, Italië

• Beoordeeld op: 1 november 2023

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Terras

Locatie perfect, service geweldig. We komen hier zeker weer terug

• Beoordeeld op: 3 september 2023

Faciliteiten, ietwat verouderde badkamer

Ontbijt goed, locatie top

• Beoordeeld op: 31 juli 2023

Geweldige locatie. Aanrader!
    • Junior Familiesuite

Bij de gerechten zou meer groente geserveerd mogen worden.

Echt een geweldige locatie! Wij hadden een mooi ruim en schoon appartement. Het ligt prachtig in het groen. Zwembad is heerlijk. Restaurant heeft lekkere gerechten op de kaart. Maar vooral de vriendelijkheid en persoonlijke aandacht van gastheer Alberto en Julia hebben onze verblijf bijzonder gemaakt. Dank daarvoor!

• Beoordeeld op: 15 september 2022

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Eigen Badkamer

Het gebouw ligt redelijk in de middle of nowhere en is ook erg groot. Toen wij er sliepen waren er weinig kamers bezet en dat gaf een wat desolate indruk

Mooi gebouw, lekker en uitgebreid ontbijt en erg vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 14 augustus 2022

bijkomen op het platteland van Italië.
    • Junior Familiesuite

s avonds kan je echt lekker eten op locatie op een sfeervol terras. personeel is super aardig. Jammer is dat het menu van het restaurant wat weinig wisselt. verder zou het fijn zijn als er voor de jeugd bijvoorbeeld een pingpong tafel was. verder is het goed je te realiseren dat de locatie wat veraf van alles ligt.

fijne rustige plek op het platteland van de Piemonte. Mooie grote kamers en een fijn terras waar je savonds lekker kan eten en prachtig uitzicht hebt. een heerlijk grote tuin en een prachtige landschap. heel aardig personeel.

• Beoordeeld op: 31 juli 2022

Een mix van rust, leuke uitstapjes en elke avond een heerlijk diner
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

De rust van de locatie en de relaxte sfeer

• Beoordeeld op: 18 juli 2022

• Basic Driepersoonskamer

De kamer werd niet elke dag gepoetst (2 van de 8 werd er niet gepoetst). dwz. geen geen vuilbakje geledigd, geen propere handdoeken ... Voor de prijs die we betaald hebben, verwacht ik dat er elke dag gepoetst wordt! We hadden een heel grote kamer voor 3 personen; de derde persoon sliep in een aparte kamer maar alleen op de tweepersoonskamer was er airco. Dat werd niet in de omschrijving vermeld. Ik zou verwachten dat iedereen koel kan slapen. Geen minibar aanwezig. Jammer, zo konden we onze drankjes, die we meenamen op uitstap niet koelen!

Het ontbijt was prima. Het hotel is rustig gelegen in een groot park ; dit vonden wij belangrijk. Als je aan de ontbijttafel zit en er zijn nog geen andere gasten, dan hoor je alleen de vogeltjes fluiten. Heerlijk! Mooie, grote kamer!

• Beoordeeld op: 29 mei 2022

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Eigen Badkamer

Informele, vriendelijke gastheer op prachtige locatie. Alles heel ruim opgezet in een. De locatie heeft veel authentieke bijzondere elementen. Wat het tot een bijzonder verblijf maakt. Julia maakt heerlijk ontbijt en diner. Eenvoudig maar zeer smaakvol.

• Beoordeeld op: 5 mei 2022

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en een Terras

Het zwembad was nog niet open.

Zeer gastvrij en attent personeel. Mooie, rustige locatie.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2021

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Eigen Badkamer

In de avond hebben we gegeten in het restaurant wat daarbij zit, het eten was prima maar de Prijs-kwaliteitverhouding was niet echt in verhouding.

Personeel was erg netjes!

• Beoordeeld op: 5 oktober 2021

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Eigen Badkamer

Wifi is niet beschikbaar op de kamer. Ontbijt aan de karige kant. Ik vraag me af of er iemand op het domein is tijdens de nacht. Het domein is afgesloten, zowel overdag als s'nachts.

Het kader waarin de locatie gelegen is; Het domein zelf is heel mooi, vooral ook binnen, alsook het park met zwembad en het terras, Het geheel is heel rustig.

• Beoordeeld op: 26 september 2021

Heel erg gastvrij en een heerlijke plek met een uitstekend diner.

Eigenlijk helemaal niets.

Het ontbijt was niet heel bijzonder, maar meer dan prima. De kamer was buitengewoon groot. Het is een heel bijzondere locatie waar Alberto en zijn staf hun uiterste best doen om je welkom te laten voelen. De plek is wat afgelegen, hetgeen ons deed besluiten om het diner in het restaurant van Villa Val Lemme te pakken. Vanaf het terras is het uitzicht op het park van het hotel geweldig. Het geheel straalt luxe uit. Niet voor niets is dit oude jachthuis op deze plek neergezet. Bij ons afscheid, op weg naar deelname aan Groot Verzet tegen kanker bij de Mont Ventoux kregen van Alberto voor de verkoop een mooie doos wijn mee voor de verkoop. Het doosje leverde veel geld op voor het goede doel. Het is heerlijk om hier een aantal dagen te verblijven. Wij fietsen veel op de racefiets in de omgeving. Het personeel bood aan onze fietskleding te wassen. Gewoon aardig!

• Beoordeeld op: 23 september 2021

• Basic Driepersoonskamer

Prachtig domein om te relaxen. Vriendekijk personeel. Verzorgd en lekker ontbijt. Het was niet uitgebreid, maar alles was aanwezig. Het à la carte diner is overheerlijk. Ze hebben de charmes van het kasteel behouden in de kamers, wat zeer fijn is. Propere, ruime kamers.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2021

• Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Het ligt redelijk ver van de grotere bekende plaatsen (Bra, Alba, Asti etc)

Mooi hotel, erg ruime mooie kamer, goed ontbijt. Op Ferragosta (feestdag) organiseerde het hotel een barbecue als lunch, was erg geslaagd. Vriendelijk personeel. Mooi zwembad.

• Beoordeeld op: 20 juli 2021

Heel vriendelijk personeel

Rust, comfort, vriendelijk personeel

Je bent er welkom Persoonlijke aanpak Heel leuke tips van de gerant Albert!

• Beoordeeld op: 17 juli 2021

Wat een bijzondere locatie!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

De ligging en het bijzondere gebouw. Het personeel was super vriendelijk. Een heerlijke ervaring!

• Beoordeeld op: 28 augustus 2023

• Junior Familiesuite

Waar het beneden heel mooi en fraai is, was onze kamer helemaal bovenin. Daar is het iets minder groteske. Ondanks dat we 4 slaapkamers hadden en een mooie ruime badkamer, was de etage niet zo hoog, waardoor we meer op matrassen sliepen dan echte bedden. Ook zou het wat opgeknapt kunnen worden onze kamer, her en der wat scheuren en achterstallig onderhoud.

Wederom een mooie villa met allervriendelijkste mensen die er werken. Het ziet er allemaal heel statig uit. Ontbijt was heel uitgebreid. Ook fijn dat we de batterij van de auto hier op konden laden!

• Beoordeeld op: 23 juni 2022

hadden gezien de prijs hier meer van verwacht
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Eigen Badkamer

verzorging matig; geen onderhoud kamer op maandag; veel achterstallig onderhoud; eten zeer matig en duur.

De omgeving

• Beoordeeld op: 23 juli 2021

Luxe verblijf in the middle of nowhere
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Wij reisden in een tijd dat covid weer flink de kop opstak maar in dit hotel leek het wel of niemand ooit van corona had gehoord. Nergens desinfectie-middelen, er werd geen enkele afstand gehouden, geen enkele zichtbare extra maatregelen. Dat verbaasde ons. Kamers zijn zeer gehorig en geluiden van de gang zeer duidelijk hoorbaar in de kamer. Bedden zijn lekker groot maar vrij hard, kreeg er pijn van in mijn rug. Douche duurt ca een minuut voordat deze warm is, uit het toilet kwam penetrante rioollucht. het hotel ligt vrij afgelegen, in de directe omgeving is niet veel te beleven. De cappuccino moest je helaas zelf uit een automaat tappen en was op z'n zachtst gezegd niet okay. In de avond was er niemand van het hotel die de sfeerverlichting aandeed, daardoor was het in grote delen vrij donker en heb ik zelf maar wat lampen aangedaan. Geen airco op de kamers waardoor het hartje zomer 's nachts vrij warm was. Voor het eenmalig uitklappen van de bedbank vroeg men ons voor 4 nachten € 120,00, dat vond ik stevig. Al met al een prima stay gehad maar er zijn een boel details voor verbetering vatbaar.

Villa Val Lemme is een prachtig bijna kasteel-achtig landhuis, rustig gelegen tussen de graanvelden. De kamer was erg ruim van opzet. Er is een mooi zwembad in de lagergelegen tuin. Ontbijt eenvoudig maar de ambiance maakt een boel goed. Kinderen konden leuk spelen met wat andere kinderen die er toevallig waren. De kok maakt de lekkerste gerechten en de ambiance waarin het geserveerd wordt (het buitenterras) is heerlijk. De dame die dagelijks de kamer deed is ook superlief. Personeel is vriendelijk.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2023

• Beoordeeld op: 25 juni 2023

• Beoordeeld op: 11 mei 2023

• Beoordeeld op: 22 juli 2022

Ideaal voor een tussenstop naar het zuiden. Schitterende locatie, heerlijk diner en heel erg vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 7 september 2021

• Beoordeeld op: 14 augustus 2021