2. Hotellrecensioner Montenegro
  3. Recensioner för semesterboenden i Tivat County
  4. Recensioner för semesterboenden i Tivat
Montenegro Tivat Verifierade recensioner av semesterboenden från riktiga gäster

• Splendido MB Apartments Gästbetyg: 7,2

”Inget uppfyllde våra förväntningar”

• Sea Point Apart hotel Tivat Gästbetyg: 9,4

”Fin lägenhet som var väldigt fräsch! Bra faciliteter, till och med safebox. hotellstandard. Värden Djuro var tillmötesgående och svarade snabbt på meddelande/frågor. Prisvärt och bra läge.”

• Boka di Mare Gästbetyg: 9,7

”Fantastiskt läge och utsikten är underbar”

• ”Otroligt fin utsikt från terassen!”

• Beach Apartments Gästbetyg: 9,9

”Läget var perfect precis vid havet i ett lugnt område men bara 10 minuters promenad till barer och restauranger. Fantastisk stor altan med solstolar, parasoller, sittgrupper, dusch och allt du kan tänkas behöva. Bara några meter till havet när man vill ta ett dopp. Vi var två par som bokat de studios som finns på bottenvåningen, så vi hade altanen helt för oss själva. Fina studios där allt man behöver finns. Fantastisk värdinna som var mycket hjälpsam och körde oss till/från flygplatsen. SUP-brädor och cyklar fanns att låna gratis. Rekommenderar att boka en heldag båttur med värdinnans bror för att se alla platser i Kotorbukten.”

• Apartments "4You" Gästbetyg: 9,2

”Lugnt läge, promenadavstånd till allt, nära bageri och affär. Perfekt med tvättmaskin. Vänliga värdar!”

• Pontus Luxury Apartments Gästbetyg: 9,5

”Väldigt trevlig värd. Toppen med egen strand och fin pool. Bra läge och en enastående utsikt. Vi stortrivdes!!”

• Boka di Mare Gästbetyg: 9,7

”Fantastisk terass, bra utrymme i lgh. Lugnt läge Nära till allt Strand badlakan ingick.”

De 30 bästa semesterboendena i Tivat

baserat på 21 909 recensioner av semesterboenden på Booking.com